اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

آخرین تمرین تیم پیش از دیدار با نساجی / کاروان پرسپولیس راهی ساری شد +تصاویر

پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر نساجی و سفر به مازندران را برگزار کرد.

سرخپوشان پایتخت برای دیدار برابر نساجی از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، امروز پنج‌شنبه از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کردند و پس از استراحتی کوتاه راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد ساری ترک کنند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در ساری، با دو دستگاه اتوبوس عازم محل اقامت خود خواهد شد.

تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و شامل بخش‌های مختلفی چون؛ راندو در قالب سه گروه، مرور تاکتیک‌های تیمی و فوتبال هدفمند می‌شد که بازیکنان با روحیه‌ای بالا، برنامه‌های کادر فنی را به اجرا گذاشتند.

امید عالیشاه و ایوب العملود به دلیل مصدومیت کماکان غایبان تمرینات هستند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند و تمرین کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (جمعه) از ساعت ۱۸ در برابر تیم نساجی مازندران به میدان خواهد رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ماد

پرسپولیس و بالایی ها به کمک درویش و دوستانش تضعیف کردند تا تراکتور قهرمان بشه

کیوان

ناامید نیستیم،احتمال لغزش تراکتور بالاس

پرسپولیس مظلوم

اقای کارتال دوتا بازی گند زدی حداقل برا دومی نساجی شله‌ زرد را باید ببریم پس تمرینات بدنسازی را به خصوص جدی بگیر تیم افت بدنی شدید داره خواهشن یه چند بازی از رفیعی تو ددروازه استفاده کن شاید به نفعمون شد