اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی خیبر +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با خیبر خرم‌آباد را با صحبت‌های سرمربی آغاز کرد.

سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود برای بازی هفته چهاردهم مقابل تیم خیبر را امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۵ آغاز کردند.

پرسپولیس برای این تمرین راهی زمین شماره سه آزادی شد و کار را بعد از صحبت‌های کریم باقری آغاز کردند که در بخشی از صحبت‌ها بار دیگر به حفظ آرامش و افزایش تمرکز تاکید داشت.

راندو در سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌هایی از این تمرین ۶۰ دقیقه‌ای بود که بازیکنان بعد از آن راهی اردوی پیش از مسابقه شدند.

در تمرین امروز، کماکان وحید امیری زیر نظر کادر پزشکی فعالیت داشت و امید عالیشاه نیز برنامه‌های اختصاصی خود را در گوشه‌ای از زمین انجام داد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصرپرسپولیسی

………………رفیعی
میلادمحمدی . گولسیانی . کنعانی . ایوب
………………..خدابنده لو
…..اورونوف……سروش……فرشاد
…………………یاسین
………………..ژوائو
بهترین ترکیب برا این بازی

ملایر

والا یدونه زن بزارید خط حمله از این خط حمله ما بهتر کار میکنن

ارس

فوروارد های بانوان پرسپولیس خیلی بهترن از تیم آقایون هستن
والان صدر جدول هستن

ارس

آقا کریم ممنون میشم از جوان‌ها استفاده کنی تا فشار بیارن و تیم حریف رو از جلو پرس کنن تا با یه بازی خوب هر چی حرص خوردیمو بشوره ببره

پرسپولیس ام

انشاالله با عیسی و بدون علیپور این دوبازی را خواهیم برد و در نیم فصل زاهدی ،نوراللهی و مغانلو اضافه بشن

DKB¹³

بازیکن پیرتر دیگه نبود؟ بابا الان توی دنیا دیگه ۱۷ ساله هم باتجربه محسوب میشه و ۲۰ الی ۲۲ میگن سنش رفته بالا..
دیگه فقط باید بریم روی خرید بازیکن جوان تمرکز کنیم ، ایرانی و خارجی هم نداره و حداقل حداقل ۳ الی ۵ سال باید قرار داد بدون بند جدایی ببندیم

سعید گرمساری

کیسه سوراخههههه

پرسپولیس و روزهای سخت

آقا کریم از جوانها استفاده کنید تا بازیکنان سر عقل بیاند و درست بازی کنند

رسول پیرحیاتی

ایزد منان پشت و پناه همتون باشه ، انشاله با يک ترکیب خوب و انرژی مثبت هواداران و یه نتیجه خوب روحیه از دست رفته بازیکنان بر می‌گرده و حال همه دوستان سرخ دل خوب میشه .
خواهشا تا تعیین تکلیف سرمربی جدید همه از شاه کریم حمایت کنیم که خدای نکرده تیم به حاشیه نره.
همگی عزیزان پرسپولیسی سرافراز و موفق باشید.

روزبه

می گن سعید صادقی و آل کثیر و گولسیانی و میلاد محمدی سرما خورده اند و در بازی فردا نیستند این موضوع حقیقت داره ؟ گندوز هم که محروم است . بهرحال ترکیب ناقص می شه

حسین

فعلا سعید و عیسی سرماخوردگی و گولسیانی محروم

حسین

هواداران عزیز تهرانی که براتون مقدوره حتما ورزشگاه را به احترام اقاکریم پُر کنید لطفأ