حواشی

آرای پرونده «فساد فوتبالی» رفسنجان اعلام شد / زندان برای 9 نفر

براساس اعلام سخنگوی قوه قضائیه در پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان ۹ متهم با رای محکومیت مواجه شدند اما سه نفر که در این پرونده متهم بودند تبرئه شدند.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان گفت: این پرونده در مهر ۱۴۰۳ رسیدگی و در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۴ دادنامه نهایی از شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری دو رفسنجان صادر شد.

وی ادامه داد: در این پرونده ۱۲ متهم محاکمه شده‌اند که برای ۹ نفر محکومیت صادر شده همچنین ۳ نفر نیز تبرئه شده‌اند.

وی ادامه داد: برای متهم ردیف اول این پرونده به اتهام چهار فقره خیانت در امانت ۱۱ ماه حبس تعزیری و برای اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع نیز ۱۵ ماه حبس تعزیری درنظر گرفته شده است که مجازات اشد قابلیت اجرا دارد.

جهانگیر اضافه کرد: برای متهم ردیف دوم به اتهام معاونت در تحصیل مال نامشروع شش ماه حبس تعزیری محکومیت صادر شده است.

سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: متهمان ردیف سوم، چهارم، پنجم، ششم، هشتم و نهم به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع هر یک به یک سال حبس تعزیری محکوم شدند همچنین متهم ردیف هفتم به اتهام معاونت در تحصیل مال نامشروع شش ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

جهانگیر تاکید کرد: آرای صادره بدوی است و در صورت اعتراض در مرجع تجدیدنظر پرونده رسیدگی می‌شود و پس از قطعیت به اطلاع مردم خواهد رسید.

گفتنی است پیش از این مشخص شده بود افرادی همچون خداداد افشاریان، سهیل مهدی، فریبرز محمود زاده، علی علیزاده، مجید زین‌الدینی، پژمان راهبری، مهدی هژبری از جمله متهمان این پرونده هستند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسیم

این وسط با اون همه فساد فقط استقلال منتفع شد ۲۰پنالتی تو ی فصل رکورد پنالتی جهان شکستن بقول خودشون بدون باخت قهرمان شدن

عشقپولیس

تاج که درپرونده ویلموتس خرابکاری کرد و میلیاردها تومن پول بیت المال دور ریخت چرامحاکمه نشد؟
ریدم به ارکان فدراسیون لجن فوتبال..
بنظرتون قوه قضائیه ما کجاست؟

فرحانی

با سپاس .متاسفانه دو فصل پیش باشگاه مس رفسنجان در نیم فصل اول که تنها ۱۵ امتیاز بدست آورده بود با خرید داوران و حتی بازیکنان حریف به طور مشکوکی بیش از ۲۰ امتیاز در طی ۱۰ بازی بدست آورد .در فصل گذشته هم دیدیم چطور نزدیک به سقوط بود .و در نیم فصل دوم دوباره دست به خرید داور و بازیکنان تیم حریف شد . این باشگاه باید به لیگ دسته دو تبعید شود .ولی مافیای رسانه ای که میدانیم چه شخصی مدیریت دارد اجازه رسیدگی نمیدهد.

پرسپولیس همیشه قهرمان

میگن آلوز به بهانه جنگ و بند فیفا یک طرفه با تراکتوریا فسخ و بعد با سپاهان بسته سوال اینه اولا مگر سپاهان هم در لیگ ایران نیست و اگر با بند فیفا فسخ کرده چرا باید با تیم دیگری ببنده وقتی شرایط یکسانه دوما حالا مثلاً یه تیم دیگه پیشنهاد دیگری بده بازم با بند فیفا می‌تونه فسخ کنه بره تیم بعدی؟! یا فقط تیمهای تراکتور و سپاهان بازیکن های تحت قرارداد رو میبرن کسی هم کاری ندارن!!! نه از سپاهان خوشم میاد نه تراکتور چون هر دو با پولهای بی رویه فوتبال ایرانو نابود کردن ولی فسخ در تبریز و بستن در اصفهان به بهانه شرایط کشور بسیار مضحک،کلاهبردارانه و توهین به کشوره.امیدوارم بساط این فساد عیان برچیده بشه..

ناصرکرامتی

مبارکشون باشه،بیشترازاین حقشون بود

هادی

واااییی واای چه حکم های سنگینی
آدم عادی هم بودن ، احکام همین بود
ماشالا تپه نریده نذاشتین دیگه توی فوتبال

زندگ بات بلوچستان زندگ بات پرسپولیس

افشاریان و سهیل مهدی باید برن زندان آب خنک بخورن تا درس عبرتی بشه برای دیگران

نوید

پس باشگاه مس چی میشه؟

درویش خائن

دقیقا یه عده کیسه دوست و کیسه کش و کیسه پرست

یه پرسپولیس یه بهبهان

چرا اسامی را اعلام نمیکنند؟

فرحانی

چون عادل ف در مافیای مس رفسنجان است