
اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری
آغاز تمرین پرسپولیس برای تورنمنت ۳ جانبه / رفیعی همچنان غایب +تصاویر
تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای برگزاری تورنمنت سه جانبه که از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام شده است، آغاز کرد.
نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ۷ هفته تعطیلی برای حضور در تورنمنت سه جانبه اعلام شده از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال، عصر امروز از ساعت ۱۸ در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی برگزار شد.
در تمرین امروز، محمدحسین صادقی، محمد عمری، سروش رفیعی، بیفوما، باکیچ و دنیل گرا غایب بودند.
کریم باقری نیز در نخستین تمرین تیم حضور نداشت و از فردا قرار است تمرینات تیم را زیر نظر بگیرد.















رفیعی ماموریتش رو انجام داد و با پولها رفت عشق و حال
اگه میتونستن تورنمت 3 جانبه برگزار کنن
چرا تورنمت 6 با 8 جانبه برای 3 سهمیه آسیایی برگزار نکردن؟
واقعا خودشون رومسخره کردند با ۲۰ تا غایب
شان پرسپولیس رو نابود کردند این مدیریت نالایق
مدیران و مالکان بی لیاقت
سر خوشن