اخبار بازیکناناسلایدر

احضار ۷ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی!

کمیته انضباطی ابلاغیه خود را برای برخی از بازیکنان پرسپولیس صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  با اعلام کمیته انضباطی سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، میلاد سرلک، محمد خدابنده لو، یعقوب براجعه، میلاد محمدی و محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل رفتار توهین امیز بعد از دیدار مقابل استقلال خوزستان، باید ظرف ۴۸ ساعت دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کنند.

به گزارش پرسپولیس نیوز، به نظر می‌رسد احضار کمیته انضباطی به دلیل تشویق ایسلندی پس از پایان بازی استقلال خوزستان باشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود

معلومه اوسمار بد جوری وحشت به لیگ انداخته…تعداد محدودی هوادار شعار زشت دادن قبول ولی چه ربطی به باریکنان داره؟؟؟؟اگه اینجوریه چرا به شعارهای نژاد پرستانه تعدادی از هوادران سوراختور رسیدگی نشد؟؟؟اونجا میگفتن یه عده کمی تخلف کردن و بقیه خوب بودن خوب اینجا هم همینجوری بوده

شبنم

چرا باید تو تشویق ایسلندی فحش بدید؟؟؟یه زمانی همه قشنگیش به این بود که صدهزارنفر تو آزادی میگفتن برانکو.. بقیه تیما از ما کپی کاری میکردن یادش بخیر.. بعد هوادارای ما بی فرهنگی هوادارای کیسه و تراکتور و سپاهانو کپی میکنن.. اونم وقتی میدونن ارکان فدراسیون دنبال بهانه میکردن برا محروم کردن ما

محمد

خوب سوزوندی همه رو اوسمار نمی‌فهمن چکار کنن، احتمالا از نداشتن مدیر‌ با عرضه بخوان سو استفاده و بازیکنامون محروم کنن!!!! هوادار هوشیار باش و اجازه نده

پرسپولیس قرمز بی همتا

ببین دیگه موندن چی کار کنن که جلوی پرسپولیس کبیر رو بگیرن بی شرف ها لعنت به حامیان تیم های حکومتی مخصوصاً مثلث تاس.

محمد

تو زمین زورشون نمی‌رسه رو آوردن به این کار، ماهم که بی مدیر هستیم و بی صاحب!!!!

پرسپولیس زلزله

خوشحالی با چاشنی توهین یعنی چه مکتب پرسپولیس این بودواقعا متاسفم که از زمان درویش این قضیه ها در پرسپولیس آمد ارزش داشت که بازی نزدیک دربی این اتفاق بیفته مطمئن باشید کمیته انضباطی محروم میکه بازیکنانمان را

نصیر

فحشای فوتبال تاج و رفقای تاسیون

نصیر

مرزهای سیرک..!!

هوادار

دردشون پوله ،،حتما بودجه کم آوردن ،،ویا میخوان محروم کنن به یه بهانه ای.