اختصاصینقل و انتقالات پرسپولیس

اختلاف پرسپولیس و اوسمار بر سر سرگیف؛ ویرا مهاجم ازبک را می‌خواهد

خبر سرخ: باشگاه پرسپولیس نام چند بازیکن برای جذب در نقل و انتقالات زمستانی را به سرمربی این تیم داده است.

با فعال شدن دپارتمان آنالیز برای جذب بازیکنان در نقل و انتقالات، باشگاه پرسپولیس رویه جدیدی برای به خدمت گرفتن بازیکنان انجام داده تا برخلاف سال‌های گذشته بازیکنانی به این تیم اضافه شوند که از نظر کیفیت شرایط خوبی داشته باشند.

در همین رابطه تعدادی بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس به اوسمار ویرا سرمربی تیم معرفی شدند تا در صورت تایید این مربی، فعالیت برای جذب بازیکنان آغاز شود.

از طرفی اوسمار تمایل خود به جذب ایگور سرگیف مرد سال فوتبال ازبکستان و آقای گل ۲۰ را نشان داده اما باشگاه گفته او ۳۲ ساله است و می‌خواهیم میانگین سنی تیم را کاهش دهیم و مبلغ پیشنهادی او بالاست.

باشگاه در بحث بودجه هم مشکل دارد چون بودجه باشگاه اول فصل صرف بدهی های سالهای اخیر، پرداخت مطالبات فصل قبل و نقل و انتقالات شده و برای تامین پرداختی به آنهایی که چک نگرفته اند و نقل و انتقالات نیم فصل فقط به شرط درآمدزایی امکان هزینه کردن دارد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
لشکری _ بندرجاسک

وقتی اوسمار تاییدش کرده باید جذب بشه

مهدی

بانک شهر درحدواندازه های باشگاه پرسپولیس نیست،حالاکه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی واگذارشده باید سهم بیشتری ازمدیریت وسهام وهزینه های تیم به بانکهای قویتری مثل ملت وتجارت داده بشه…..

Mehdi

این بازیکن در باشگاه خودش ماهی 25000دلار دریافت می‌کند اماازباشگاه پرسپولیس خواهان 800000دلاراست همچین بازیکنی با این سن به در پرسپولیس نمیخورد

کاپیتان ابدی

اگه قراره برید بازیکن بنجل و ارزون بگیرید همون نگیرید بهتره وقتی مربی تاییدش میکنه دیگه بهونه الکی نیارید پس چطوری میخواستین اون همه پول رو خرج مغانلو کنید اگه واقعا پول ندارید

مصباح

طبق معمول تا موقع جذب بازیکن شد باشگاه مشکل بودجه دارد… فایده ای نداره تا بانک شهر باشه پرسپولیس بازیکن کار در بیار باشه نمیتونه جذب کنه امیدوارم هواداران بعد از بازی با تراکتور از باشگاه طلب جذب بازیکنان باکیفیت داشته باشن نه امثال اوریه با دلالی محض به تیم راه پیدا کردن

آرش راد

اقای مدیر باشگاه وقتی سرمربی که خودت باهاش قرارداد بستی بازیکنی میخواد باید واسش تهیه بشه خداروشکر ستاره سطح ۱ جهان هم نیس بگید نمیاد ایران همین الان پنج شیشتا از تیم ملی ازبکستان تو لیگ ما هستن پس بهونه ندارید اگر واقعا اوسمار این بازیکن میخواد و انالیزش کرد موظف هستید بیاریدش

Amosapour

زمان هاشمیان باید این سیاستها رو انجام میدادن تا بازیکنان بنجل نخرن،یا فوروارد تیم که قرارداد داره رو پول بدن بهش تا فسخ کنه و بدون فوروارد تیم بشه،،،،در مورد پولم بانک شهر که همیشه گپی در می‌کنه ما میلیاردریم،،یا پولهایی که تو این سه سال و نیم درویش دزدید،نصفش رو بگیرن از درویش،یک تیم کهکشانی میشه ساخت

موفقیت

فقط بازیکن جوان بیارید پیرپاتال بسه، کمی از بازیکنان سن بالامون رو بفروشید. جوان گرایی کنید، بخداجوانانی توی کل ایران هست، خواهشا استعدادیاب بفرستید ازخاکی ها و زمین های خراب هم بریددیدن کنید، آدمایی هستند حتی یه سور زدن به علی کریمی، آدمی میشناسم پرسپولیسی تیره، تکنیکش لالیگایی ست ولی کسی نیست حمایتش کنه، خواهشا بیایدبگردیدتوی کل شهرها، همه بخاطربرندپرسپولیسم شده باشه میخوان دیده بشند، انقدراستعدادهست که تیم ملی قول میدم بشه پرسپولیس. بچه هابازیکن میشناسیداعلام کنید بزارید هرکی بااستعداده بیاد، چراکسی نیست به نظرات هواداران اهمیت بده تاجوانانی برند پرسپولیس که سالهاقهرمانی لیگ و آسیایی بیارند

علی ص

چه زود کفگیر بانک به ته دیگ خورد ، مگه تا دیروز نمیگفتن مشکل مالی نداریم و کافیه مربی اعلام نیاز بکنه ، پس چی شد؟ (از اولش همه حرفا کشک بود)

Perspolis The Great

هیچی شروع شد
اول با هارت و پورت شروع میکنن ما بیست میلیون دلار بودجه داریم و فلان، فصل نقل و انتقالات که میشه میبینیم همه گزینه های خوب که مثلا ۱.۵ الی ۲ میلیون دلار هزینه دارن حذف میشن تهش یه تمیروف میخرن

علی

مربی بازیکن میخواد باشگاه باید بخره، پول ندارید دست از سر باشگاه ما بردارید. سپاهان و استقلال این همه خرج میکنن باشگاه پرسپولیس یک بازیکن ازبکستانی نمیتونه بخره؟؟؟؟ سنش خم خوبه، مگه اینکه این مدیرعامل هم دنبال دلالی خودش باشه