اسلایدرتيم مليدریافت ویدئو

ازبکستان با شاهکار اوستون حریف ایران شد + فیلم دو سوپرگل اورونوف

تیم ملی ازبکستان با برتری دو بر صفر مقابل مصر حریف ایران در فینال تورنمنت العین امارات شد. هر دو گل ازبکستان را در این بازی اورونوف بازیکن پرسپولیس با حرکات انفرادی و دیدنی استثنایی به ثمر رساند. فیلم گلها را ببینید:

گل اول اورونوف به مصر

گل دوم اورونوف به مصر

نیمه اول به پایان رسید اما این بار هم در دقیقه ۵۱ دوربین چهره این بازیکن را نشان داد که زمین را ترک می‌کرد. به این ترتیب اورونوف بعد از یک درخشش استثنایی با صلاحدید سرمربی تعویض شد تا دچار مصدومیت نشود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
بابک

چرا برای پرسپولیس گل نمی زنه؟ لعنت برهاشمیان که بازیکنان رو به بازیکنانی درجه سوم بدل کرد اونوقت مربیان ایرانی خودشان را لایق تر هم میدانند ،تیم کیروش رو قلعه نویی به اینروز درآوردش و تیم برانکو هم که…

کارو

خدا از مربی ها قبلی پرسپولیس نگذره نابود کردند ، فقط تنها کسی که می تونن از این بازیکن کار بکشه اوسمار هستش , فرق بین مربی ها اینجا مشخصه میشه ، آماده باشه می تونن تو بهترین تیم ها دنیا می تونه بازی کنه

Perspolis_6

هاشمیان باید بی خیال مربیگری بشه….خیلی بد سلیقه هست.

کامران

هاشمیان بیا ارونف رو بذار رو نیمکت!!!!

لشکری _ بندرجاسک

با آمدن اوسمار موتور اوستون توی پرسپولیس هم روشن شده و در بازی های آینده منتظر دلبری هاش باشیم.

حسین

کاش اطلاع رسانی میکردین بینم شدت مصدومیتش چقدر هست خدا کنه حاد نباشه

م . ن

کار محمدصلاح و هر بازیکن دیگه ای در قالب تیم تعریف میشه.مصری که دیدیم توان و انگیزه حرکتی خاصی نداشت.ضمنا صلاح یه نفری اینجا یا بازی مقابل ما چکار میتونست بکنه؟ ” مربای قلعه ” مراقب باشه از همین ازبک ، دوباره نخوره

Amir

خدا کنه سالم برگرده خیلی نیاز داریم بهش جلو تراکتور و استقلال

شاهد

خدا مصدومیتش جدی نباشه

مهدی پرسپولیسی

اورونوف تحت نظر اوسمار به به، به نظرم دیزقیراخ سازی رو میتونه جلوی چشم تماشاگرانش یک تنه بترکونه

نوید

از در و دیوار واسه پرسپولیس میاد اورونوف باز مصدوم شد

BeHnAm

مصدوم شد؟؟؟

طرفدار

ارونوف از پرسپولیس پول میگیرد و برای ازبکستان بازی می کند و برای بازی در پرسپولیس همیشه مصدوم است و این ماجرا آدم را یاد آهنگ داریوش می اندازد که میگه یاور همیشه مومن تو برو سفر سلامت و در پرسپولیس به اورونوف میگن یاور همیشه مصدوم گل بزن برای ازبک

پرسپولیس قرمز بی همتا

بازیکن به این خوبی رو هاشمیان هی نیمکت‌نشین اش می کرد تا به تی تاپ بازی بده ببین چه دلبری می کنه وسط زمین.

داوووووود

شانسو ببین خدایی

مبین

نترس چیزیش نیست خسته بود تعویض، شد