اسلایدرحواشی

از شعار آشنای سکوها علیه درویش تا واکنش کارتال به تصمیم داور

هواداران پرسپولیس در جریان بازی با سپاهان بار دیگر علیه مدیرعامل این باشگاه شعار دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل سپاهان قرار گرفت.

* با حکم کمیته انضباطی تنها تماشاگران خانم در این مسابقه تماشاگر بازی بودند‌. البته پیش از شروع مسابقه چند مرد نیز بانوان هوادار نشسته بودند که ماموران انتظامی آنها را به بیرون منتقل کردند.

* روی سکوهای در حال مرمت ورزشگاه آزادی ۲ پرچم بزرگ قرار گرفته بود. روی یکی از آنها تصویر بازیکنان پرسپولیس و اسماعیل کارتال در کنار یک شیر دیده می‌شد و در پرچم‌ دیگر یک زن و مرد هوادار پرسپولیس با سلام نظامی در کنار هم به چشم می‌خوردند.

* حدود ۲۰ هزار بانوی هوادار پرسپولیس و پانصد بانوی طرفدار سپاهان در ورزشگاه حضور داشتند.

* قبل از شروع این مسابقه یک پرچم بزرگ پرسپولیس روی سکوهای رو به روی جایگاه برافراشته شد.

* سعید الهویی به نمایندگی از کادرفنی تیم ملی نظاره‌گر بازی بود.

* سروش رفیعی و سردار دورسون با فرزندان خود در مراسم قبل از بازی شرکت کردند.

* در دقیقه ۷ اسماعیل کارتال پس از دریافت کارت زرد برای موعود بنیادی‌فر دست زد تا به این شکل به تصمیم داور بازی واکنش نشان بدهد.

* هواداران پرسپولیس پس از دریافت ۲ گل علیه رضا درویش شعار “حیا کن، رها کن” سر داده اما بازیکنان و کادرفنی را تشویق کردند.

* کاوه رضایی پس از مصدوم شدند از ناحیه سر با بانداژ به کار خود ادامه داد.

* اوستون اورونوف به دلیل مصدومیت در دقیقه ۲۵ جای خود را به فرشاد احمدزاده داد.

* اواخر نیمه اول حسین گودرزی در برخورد با یعقوب براجعه دچار مصدومیت شدید شد. این بازیکن پس از رسیدگی پزشکان در کنار زمین با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت. نکته جالب این بود حسین کنعانی‌زادگان هم در زمان انتقال مدافع سپاهان به آمبولانس در کنار وی حضور یافت.

* در دقیقه ۵۸ موعود بنیادی‌فر برای لحظاتی بازی را متوقف کرد که این موضوع با واکنش عصبی شدید افشین پیروانی همراه شد.

* بانوان هوادار پرسپولیس تا آخرین لحظه مسابقه مشغول حمایت از تیم خود بودند.

* مهدی کریمیان، مربی سپاهان پس از اخراج در دقیقه ۹۲ به شدت به تصمیم بنیادی‌فر و در ادامه علیرضا ایلدروم، کمک داور بازی اعتراض کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
40 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید

ظاهرا مجدد گیر مربی دلال افتادیم این پرسپولیس خوب نونی واسش داشته درویشم که مسخصه حقوق بگیر زنوزی . کاش اوسمار رو داشتیم

مصطفی

#اخراج_درویش،#اخراج_بادامکی،#اخراج_کارتال،#اخراج_خیلی از بازیکنای بی لیاقت

نوید

این مربی همش دنبال بهونه س . بدرد نمیخوره تو خرکیه هم معروف بود گناه رو بندازه گردن زمین و زمان .

پرسپولیس همیشه قهرمان

درویش مثلا دنبال سقف بودی سه بازیکن کلیدی دادی تراکتور که قهرمان بشن بعدش چندین برابر هزینه کردی..اسکوچیچو نیاوردی تراکتور سریع جذبش کرد بعد دو برابر اون دادی گاریدو وکارتال…بیرو دادی اونا دوبرابر پولی که اون میخواست دادی گندوز.دانیال رد کردی العملود باقیمت بیشتر گرفتی که کلا به کار نیامد ترابی رد کردی احمدزاده گرفتی.سینا رو ناجوانمردانه خط زدی مهری آوردی جاش قطعا با قیمت گزاف تر…یک مهااجم طراز اول نگرفتی با وسوسه دلالها بیشتر از اون پول رو دادی ژوائو و درسون هم شلاق خوردی هم پیاز
بازنده بزرگ تمام ادوارلیگ با اختلاف خودتی..کمر پرسپولیس رو بیش از هر دشمنی شکستی حداقل شرافتمندانه برووووو

ماد

درویش رفیق زنوزیه همشون باهم بودند

داود

این با احمدزاده تمدید کرده؟؟؟؟؟؟؟ خاک تو سر مربی و مدیری که احمدزاده را تمدید کنه. ببینید کی میگم اگر این واقعیت باشه کارتال دلال تمام. مربی نمیفهمه بازیکن دو بار نمیتونه طول زمین را راه بره؟ بخدا تا دلالی تو پرسپولیس باشه این تیم همینه

محمد

خداییش دارم منطقی میگم کارتال اصلا دارای سبک و تاکتیک نیست اصلا تغییر در ترکیب نمی‌بینیم هراز گاهی دوتا جوونا میاره که بگه من دارم تغییر ایجاد میکنم درسته میانگین سنی بالاست ولی بهترین تیم رو داریم تراکتور و سپاهان و فولاد دارند با بازیکنهای فسیل پرسپولیس و استقلال نتیجه میگیرن همین دورسون هم فقط پاس به عقب میده و سن بالایی داره خود کارتال کم کم به این نتیجه رسیده که کارایی ندارند ولی شک نکنید همین رو هم فصل بعد نگه میداره بخدا وبخدا با مربیان داخلی هم میشه همین نتیجه رو گرفت تازه شایدم بهتر..پس خداحافظ کارتال

پرسپولیس ارتش سرخ و روزهای سخت

فقط رفتن درویش آقای هیات مدیره درویش امسال همه کار برا نابودی پرسپولیس کرد بالا با لگد همین حالا پرتش کنید بیرون

عشقپولیس

آقای درویش کمی غیرت داشته باش خودت بااحترام برو کنار من نمیدونم چه آش دهان سوزی هست که دودستی بهش چسبیدی

پرسپولیسی

درویش پست فطرت اول فصل با زنوزی بست که بازیکنهای تاپ تیم رو ببره.درویش خیلی پستی

امیر

لعنت به همتون

Amosapour

سال بعد وظعیت همینه هیچ چیزی نمیتونیم به دست بیاوریم با وجود درویش و دارو دسته پروین،،طرفدار باید ولکن درویش نباشه تا بلکه گورشو گم کنه درویش بد ذات،،،توف به شرف نداشتت درویش عوام فریب

Amosapour

طرف مثل گیریس چسبیده به تیم،،میگن مال دنیا ارزش ندارد ولی به اندازه ده نسلشون کندن و باز سیرمونی ندارن،،،چیکار کنیم بری درویش؟؟فوش بدیم چکار کنیم،؟توف به ذات تو و طرفدارانت،پرسپولیسمان رو ول کن درویش،به اندازه کافی پول خوردی ولکن پرسپولیس و درویش پست تر از شیطان

پر احباری سپولیس مظلوم

خدا لعنتتون‌کنه رفیعی احمد زاده بنجل ولسیانی گندوز بی شرف تااین کارتال عوضی که قبل بازی من خودما جر دادم گفتم‌ رو سانترها کرنرها هواستون‌جمع باشه بود یا نبود بی شرف ها ماست خورده بودین خبر مرگتون خدا لعنت کنه این درویش پست فطرت عوضی

حسین

فقط برا فصل بعد یحیی برگرده یه خونه تکونی حسابی هم در تیم داشته باشه …

داود

یخیی هم از اینا بدتر نوسان داره. همون موقع به درویش بی شرف کثافت گفتیم برو همین مربی تراکتورا بیار اون گفت ۱/۲۰۰تا ۱رازی شد مردک سیب زمینی دلال گفت نه ۵۰۰.انگار بازار ماهی فروشا رفته

مهدی

مربی تراکتور هم مالی نیست روی ضعف پرسپولیس و سپاهان صدر جدوله وگرنه کلی امتیاز داد لیگ ۲ آسیا هم با اینهمه بازیکن حذف شد

Saman

تیم یه خونه تکونی اساسی لازم داره از مدیر عامل بی شخصیت و پست فطرتش تا بازیکنای مغرور و خود خواهش از جمله رفیعی و احمدزاده که فقط دنبال خودنمایی و دریبل زدن و توپ لو دادن هستن تا مربی که تو حساس ترین بازی فصل میاد از بازیکنایی که هیچ تجربه ای ندارن مثل عنایت زاده و براجعه که تازه یه ماه نشده از تیم نوجوانان باشگاه اومدن تو حساس ترین بازی فصل استفاده می‌کنه یا اورونوف مصدوم رو تو همچین بازی مهمی بازی میده که مجبور به تعویضش بشه

محمد

من نمیخوام از کارتال دفاع کنم جون واقعا امروز بی برنامه بودیم و بدترین بازی فصل رو انجام دادیم حتی از بازی الهلال هم بد تر بودیم چون حتی یک موقعیت گل هم نداشتیم ولی برادر من میشه بگی کیو بازی میداد ریگی که فاجعست مهری از اون بدتر صادقی سلمانی هم که وحشتناک افت کردن عملود وعالیشاه هم که مصدوم بودن عنایت زاده بازی قبل بهترین بازیکن تیم بود اگر کارتال بهش بازی نمی داد همه می گفتن بازی قبل خوب بود چرا نیمک نشینش کرد منم از باخت تیمم ناراحتم ولی باید منطقی باشیم با این بازیکنان گواردیولا هم نمیتونه کاری بکنه بازیکنای ما حتی ی سانت خوب نمیتونن انجام بدن که حتی بازی مستقیم بکنیم اگر میشد به جز عالیشاه بقیه همه باید میرفتن

نوید

جناب محمد، موضوع اینه که هیچ روند رو به رشدی تو تیم دیده نمیشه که بگیم تیم نسبت به قبل پیشرفت کرده و فصل آینده امیدواریم. ما حتی یه شوت تو چارچوب که نیازمتد رو وادار به واکنش کنه نداشتیم

نوید

فصل بعد باید درویش وکارتال و نصف بازیکنا از این تیم برن. صرفنظر از اشتباهات فردی، تیم اصلا برنامه و تاکتیک نداشت آخه چند بار باید لز ضربات ایستگاهی گل بخوریم؟ بازیکن مثل ماست میایسته نگاه میکنه مهاجم حریف توپ رو بزنه تو گل. بازی ضیف تیم یه طرف. هنرنمایی احمدزاده هم یه طرف. این میلاد محمدی هم که دفاعیش واقعا ضعیفه. احمد زاده، سروش، سرلک، گندوز، میلاد محمدی ریگی سلمانی صادقی، مهری، ارونوف همیشه مصدوم و العملود باید برن

رها

یاد دوران حمید درخشان افتادم،تا این تیم بشه چندسال طول می کشه

پرسپولیس

اره واقعا ترکیب اصلی باید کلا عوض بشه تا تیم هم تیم بشه طول می‌کشه هدفشون نابودی تیم فقط برای برای این فصل نبوده بلکه پروژه چند فصله هست. من نمی‌دونم مگه بانک شهر نباید به فکر جذب پول ماها باشه چرا درویش رو عوض نمیکنه با این کار طرفدارای میلیونی پرسپولیس سرمایشون رو از از این بنگاه پولی درمیارن

نصیر

سقف قرار داد چطوری؟؟؟؟؟ علی پروین هر کی پول می خواد بره چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نوید

اگه درویش و کارتال بمونن فاتحه سال بعدم بخونین

داود

صد درصد نه هزار درصد قبول دارم هر دوتا دلال

ایرح

تیم پیر هست احمد زاده امروز یک سانتر خوب نداشت به نظر من دیگه دوران یبرمرد ها تموم شده همه را مرخص کنند

حمید

درویش پرسپولیس شده ارث پدرش رفتنی نیست کسی نیست پرتش کنه بیرون

حسین

نه این بی‌شرف حالا حالاها هستش، نمیدونم پشتش به کی گرمه که چند ساله چنبره زده رو پرسپولیس، خدا کنه زود سیر بشه یا بمیره از دستش خلاص بشیم

داود

خودش پرسپولیس را رایگان جور کرده برای بانک شهر مگر میندازنش بیرون؟؟؟

طوفان سرخ آسیا

آقای کارتال خواهشاً خودت استعفا بده و برو ،نذار حیا کن و رها کن برات شروع بشه،2تا پاس بازیکن ها بهم نتونستن بدن،مربی شله زرد هم با تو اومد ،اون تیم اونجوری بازی کرد، پرسپولیسم وای چی بگم

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

اخراج درویش، و کنارگذاشتن بازیکنان بنجل و ناکارآمد❗

حسین

و این کارتال پرمدعا بهانه‌گیر

Ali

اقای درویش تورو به جدت برو
بابا خراب کردی تیم‌رو
باید بیرونت بکنیم بررررو نیا تو رو به خدا برو

Perspolis The Great

خدا لعنت کنه درویش رو
پرسپولیسی ها اگه میخوان سال بعد بدتر از امسال نباشه از الان کمپین راه بندازن که درویش رو حذف کنیم
یه مشت بازیکن پیر و به دردنخور در تیم جمع کرده و قصد تقویت هم نداره همه این حرفها که سقف بودجه رعایت کردیم و … کشکه
چطور همه تیمها میدونستن که سقف کشکه جز درویش؟ حتی اگه این حرف درست باشه هم باز نشون میده درویش رو هیچ جا آدم حساب نمی کنن، هیچ جا برش نداره و نمیتونه حق باشگاه رو بگیره
باید یک آدم برش دار بیاد که کارش در نقل و انتقالات هم درست باشه این بی همه چیز امسال همه رو سکته میده

پرسپولیس همیشه قهرمان

دادکان یا عابدینی

علی

سلام
اینایی که امروز فحش خوردن اگه یه جوغیرت داشته باشن توپرسپولیس نمیمونن

پرسپولیس همیشه قهرمان

آقا چهل پنجاه میلیارد می چربه به تمام فحش هااا