اختصاصیمقالات فوتبال

از کسر امتیاز تا سقف قرارداد / خاطرات خوب را خراب نکنید

جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس کناره گیری کرده و اسامی متعددی به عنوان گزینه‌های جانشینی او در رسانه ها مطرح شده است.

برخی از این گزینه ها را مدیران سابق پرسپولیس تشکیل می‌دهند که قصد بازگشت به این باشگاه و تکرار دوران مسئولیت خود را دارند.

از بین گزینه ها برخی از مدیران خاطرات خوبی به جا گذاشته‌ند، برخی کارنامه ضعیفی داشته‌اند و برخی هم خاکستری بوده‌اند و مجموعه‌ای از اتفاقات خوب و بد را در کنار هم رقم زده‌اند.

کسی که یک بار به پرسپولیس آمده و قهرمان شده و بار دوم ناکام بوده و خاطرات خوش دوره اولش را کمرنگ کرده اگر بار دیگر شکست بخورد این بار اثری از رنگ و بوی آن قهرمانی هم باقی نمی ماند و دیگر نمی تواند گزینه مدیریت هیچ باشگاهی باشد.

کسر امتیاز از پرسپولیس، کنار رفتن مربیان خوب خارجی و دل بستن به مربیان و بازیکنان متوسط داخلی اشتباهاتی بود که در آن سالها رخ داد و منجر به کسب نتایج ضعیف، کنار رفتن از پرسپولیس و به جا ماندن خاطرات ناخوشایند شد.

تصمیم با خودتان است، می توانید در این دو راهی یک گزینه را انتخاب کنید، خاطرات هرچند اندک و خوب باقی مانده را دست نخورده باقی بگذارید، یا ریسک کنید و تصمیمی بگیرید که انتهایش هیچ تضمینی ندارد، که اگر با شکست همراه شود دیگر به چشم گزینه هم به شما نگاه نمی شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان

نژادفلاح و دادکان مناسب هستند ولی کاشانی واقعا با کارنامه ضعبف و سابقه به ویرانی کشوندن پرسپولیس اصلا مناسب نیست…. ضمنا کسانی که کاشانی رو از نزدیک میشناسند میدونن که ایشون اصلا فوتبالی و پرسپولیسی نبود و بواسطه جریانهای سیاسی که استقلالی بودن جهت تضعیف تیم به پرسپولیس آورده شد و موفق هم شد که نماد چهارجعلی استقلالیها رو بسازه و یک تیم کاملا متوسط از پرسپولیس که قبلا همیشه مدعی بود بسازه…

مصطفی

نژاد فلاح…کسی که برانکو رو آورد و مهر پایانی زد به ناکامی های پرسپولیس… نژاد فلاح رو بیارید

محمد

بنده خدا جعفر سمیعی وقتی دید زمینه فراهم نیست و نمیشه با دست خال شق القمر کرد . بهترین کا رو کرد و مسئولیت رو واگذار کرد تا اگه شخص قویتری وجود داره بیاد.
اما متاسفانه همان کسانی که پرسپولیس رو بخاک سیاه نشاندن برای پست مدیر عاملی دوباره صف کشیدن.

مهدی عبدالهی

دوستان فقط مهندس عابدینی لیاقت مدیریت داره فقط

مهدی پرسپولیسی

عکس تیمی بالای صفحه مربوط به زمانیه که پرسپولیس هم از لحاظ بازیکن و هم از لحاظ نتیجه گیری ضعیف ترین تیم تاریخش رو در اختیار داشت. به این جمع نبی اله باقریها، ممدوتال و میثاق معمارزاده رو هم اضافه کنید!

ناصر

نه داداکان و نه کاشانی بدرد مدیریت نمیخورن الان بهترین گزینه خود صدر هست

نعيم

دادکان انسان ومدیرخوبیه ولى بخاطراینکه حالت جنگجویى داره و زیرپرچم کسى نمیره وحرف زورقبول نمیکنه بیادباخیلیا درگیرمیشه وازاین لحاظ تیم میره توحاشیه ومشکل براش بوجودمیاد،مهندس عابدینى اگربیادعالى میشه،باتجربه،پرسپولیسى اصیل،باسیاست وکاربلد ومدیرواقعى.

حسین

دوستان ارتش سرخ لطفا همه پیج شخصی جناب سجادی وزیر ورزش رفته و یکصدا جناب دادکان را فریاد زده و درخواست کنیم انشاءالله که به نتیجه مثبت برسیم

بهزاد

آقا تورو خدا نزارید کاشانی رو انتخاب کنن.مگه یادتون رفته چه بلایی سر تیم آورد.یه آدم بی کفایت و بی عرضه مثل کاشانی به درد تیم ما نمیخوره.

سیروس

به غیر از عابدینی و دادکان هیچ کسی بدرد پرپولیس نمیخوره موافق قرمزناک

قرمزناک

ح.ک بود منظورش که امیدواریم نشه
عابدینی یا دادکان فقط بدرد پرسپولیس میخورند
در مورد طاهری هم چون اون زمان هدایتی همه کاره بود زیاد در فکرش نباشید

مگه استقلال قهرمان اسیا شده ؟!!دیگه چی؟؟!

نمیدونم چرا برا تیم اول مملکت یه مدیر درست درمون نمیشه پیدا کرد !! پتانسیل بالقوه این تیم اگه ازاد بشه هر سال هرسال هررررسال با اختلاف قهرمان اسیا میشه ولی این سیاست و این بازی های پشت پرده سیاست هیچ وقت اجازه نمیده این تیم مثل سپاهان سازمان دهی بشه، به هرحال طبیعی هم هست ، شما وقتی مدیر دو تا تیم رقیب هستید نبایدم اجازه بدید یکی خییلی قوی و بی رقیب بشه و یکی دربدر و بدبخت و همیشه در حال گریه و بهونه !!!!!!!!