شبکه اجتماعی
استوری گلزن پرسپولیس برای مهندس این تیم
فرشاد احمدزاده عکسی از خود در کنار محسن مسلمان را منتشر کرد.
شب گذشته پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۳-۰ از سد نفت تهران بگذرد. در این مسابقه فرشاد احمدزاده موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا پایش در این فصل به گلزنی باز شود. محسن مسلمان هم شب خوبی را سپری کرد و توانست پاس گل اول تیمش را به طارمی بدهد. امروز و پس از این برد شیرین،فرشاد احمدزاده تصویری از خود در کنار محسن مسلمان را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.





فرشاد گل سوم رو از رو پنالتی زد گل دوم رو محسن زد
داداچ اشتب میزنی
آخ شرمنده با بازی سوپرجام قاطی کردم
سرت سلامت داداش….
ان شاءالله روحیه بچه ها این چرتایی ک کیسه ها پشتشون میگن تضعیف نشه
چدلیلی داره تیمی ک برد پرگل ودرصدر جدول هس
ب بازیکناش بگن پاس نمیدین
امعلوم ک ی توطئه از کیسه هاس
بنظرم نبایدد ب این حرفا توجه کنن
هر دو نفر شما از بهترین های پرسپولیس هستید همیشه موفق و سلامت باشید.