شبکه اجتماعی

استوری گلزن پرسپولیس برای مهندس این تیم

فرشاد احمدزاده عکسی از خود در کنار محسن مسلمان را منتشر کرد.

شب گذشته پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۳-۰ از سد نفت تهران بگذرد. در این مسابقه فرشاد احمدزاده موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا پایش در این فصل به گلزنی باز شود. محسن مسلمان هم شب خوبی را سپری کرد و توانست پاس گل اول تیمش را به طارمی بدهد. امروز و پس از این برد شیرین،فرشاد احمدزاده تصویری از خود در کنار محسن مسلمان را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

فرشاد گل سوم رو از رو پنالتی زد گل دوم رو محسن زد
داداچ اشتب میزنی

علی

آخ شرمنده با بازی سوپرجام قاطی کردم

حمید رضا بیات

سرت سلامت داداش….

سرخ آتشین6&4

ان شاءالله روحیه بچه ها این چرتایی ک کیسه ها پشتشون میگن تضعیف نشه
چ‌دلیلی داره تیمی ک برد پرگل ودرصدر جدول هس
ب بازیکناش بگن پاس نمیدین
امعلوم ک ی توطئه از کیسه هاس
بنظرم نبایدد ب این حرفا توجه کنن

پرسپولیسیه صدآتیشه

هر دو نفر شما از بهترین های پرسپولیس هستید همیشه موفق و سلامت باشید.