اخبار مربیانتصویر برتر

اسطوره پرسپولیس در اتاق عمل +عکس

یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس و تیم ملی دقایقی پیش به اتاق عمل رفت تا جراحی شود.

بدون شک مجتبی محرمی برای همه فوتبال دوستان و به ویژه طرفداران پرسپولیس چهره‌ای فراموش نشدنی محسوب می‌شود. بازیکن فوق العاده بزرگی که جزو نسل سوخته دهه ۶۰ فوتبال ایران بود و اگرپاره ای مسائل به وقوع نمی‌پیوست و البته خودش هم بیشتر مراقبت می‌کرد، قطعاً در فوتبال ما خیلی بیشتر از این به حقش می‌رسید.

مجتبی محرمی به خاطره مشکلات قلبی چند روزی بود که حال خوبی نداشت و سرانجام پزشکان به این نتیجه رسیدند که بهتر است راهی اتاق عمل شده و آنژیو کند. این اتفاق روز های گذشته به وقوع پیوست و خوشبختانه خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که این اسطوره پرسپولیس حالا شرایط مناسبی پیدا کرده است و اسطوره پرسپولیس با انتشار ویدیویی خبر از سلامت خود داد.

برای آقا مجتبی آرزوی سلامتی داریم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی کمالی

آقای درویش وهیئت مدیره پرسپولیس درزمان نقل وانتقالات باشگاه هیچوقت عملکرد خوبی نداشته وهمیشه سرمربی را باعملکرد خودشان نا امیدکرده اند

علی کمالی

پرسپولیس به خاطردلالان اطراف باشگاه هیچ زمان بازیکنان جوان وآماده نمی تواندبخردکاش جلوی این دلالان گرفته شود

آرش

با آرزوی سلامتی برای اسطوره واقعی پرسپولیس.
#هشت_ماندگار

پرسپولیسی

تکرار نشدنی

مجید همیشه قرمز

خدا عمو مجتبی رو حفظ کنه و بهش سلامتی بده . دنیای بی وفایی هست دهه شصت یه زمان ۱۰۰ هزار تماشاگر فقط به عشق مجتبی می رفتیم استادیوم خدایی رو دستش تو چپ بازیکن نیومد و نخواهد اومد . یادش بخیر هر کی مقابل پرسپولیس پررو بازی درمیآورد می گفتیم مجتبی یادش بده ۵ دقیقه دیگه با برانکارد از زمین می بردنش بیرون . حیف از اون موقع ها . برای سلامتی عمو مجتبی دعا می کنیم

Mark

انشالا بخیر بگذره و همیشه سلامت باشی مجتبی عزیز . متشکر از همه روزهای خوبی که برای ما ساختی اسطوره غیرت

پرسپولیس قلب امیدیه❤️

آقا مجتبی ایشاالله سلامت و پاینده باشید یکی از اسطوره های با غیرت و متعصبی که واقعا عاشق پرسپولیس بود با مرتضی کرمانی مقدم و فرشاد پیوس و عابدزاده مربع ان موقع پرسپولیس که الگوی تعصب و غیرت بودند❤️❤️❤️❤️

Sjd

چقدر با عظمتی تو ، چقدر حس پرسپولیسی بودن ادمو شدید میکنی شما ، شخصیت بی مانند پرسپولیس هستی