حواشی

اعتراض هواداران پرسپولیس به درویش؛ تصمیم عجیب مدیران ورزشگاه شهرقدس

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع دیدار با فولاد خوزستان به رضا درویش مدیرعامل این باشگاه اعتراض کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهرقدس میزبان فولاد خوزستان بود.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که برای تشویق این تیم به ورزشگاه آمده بودند، در مصاحبه خود، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه را مقصر اصلی مشکلات پرسپولیس دانستند.

مدیران مجموعه ورزشی شهرقدس در تصمیمی عجیب، سالن کنفرانس خبری را در کنار سرویس‌های بهداشتی قرار دادند!

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به خصوص پیام نیازمند با تشویق شدید هوادران این تیم برای گرم‌کردن وارد زمین شدند.

پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و فولاد، صحنه‌ای جالب و پرحاشیه در کنار زمین رقم خورد. وحید امیری، بازیکن سابق پرسپولیس، با وحید هاشمیان، سرمربی کنونی پرسپولیس، برخورد گرمی داشت، اما به نظر می‌رسید خاطرات گذشته و تصمیمات مدیریتی که امیری را از پرسپولیس جدا کرد و به فولاد فرستاد، همچنان وجود دارد.

امیری که در پرسپولیس خواسته نشده بود و به اجبار راهی فولاد شد، در این برخورد لحظاتی کوتاه با هاشمیان خوش و بش کرد، اما نگاه‌ها و واکنش‌ها نشان می‌داد که هنوز حس و حال قدیم کاملاً فراموش نشده است.

هواداران پرسپولیس نیز واکنش جالبی به این ملاقات داشتند و با نصب بنرهایی برای امیری، هم به حمایت از او پرداخته و هم به یادآوری دوران حضورش در جمع سرخ‌پوشان پرداختند.

هواداران پرسپولیس در بیشتر دقایق نیمه دوم پس از گل تساوی فولاد و پس از پایان بازی هم علیه درویش مدیرعامل باشگاه شعار حیاکن رهاکن دادند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
میثم

بی ذات تر از این درویش فکر نکنم وجود داشته باشه رفته مربی آورده اگر بهش بگه باید فردا ۱۰ نفره برید تو بازی میگه چشم

روژمان

گوربابای درویش در …پیدا شد

عاشق پرسپولیس

هاشمیان بی عقل
چه تعویض هایی بود!!!!!!
نیروهای تهاجمی کشید بیرون و تدافعی هارو آورد!
چرا نباید بهت توهین کنیم

واقعا لایق پرسپولیس نیستی!
مودبانه استعفا بده برو

شهرام

پرسپولیس تنها یک فروارد تمام کننده دارد، علی علیپور. وای به آن روزی که او مصدوم شود یا به هر دلیل بازی نکند. این موضوع متوجه مدیران است. در بازی با فولاد موقعیت بود ولی تمام کننده نبود. سه بازی را بدون تعداد مناسب فروارد گذراندیم. این ۵ امتیاز هم شانس یاری کرده البته وحید هاشمیان وظیفه خود را انجام داده. آقایون مدیران تا کی باید منتظر بود؟ مثلاً امسال زود شروع کردید!

Sjd

امسالم جنس تراکتور نسبت به ما و اون دوتای دیگه جورتره ، حداقلش توی مهاجم از ما یه قدم جلو تره ، امروز مهاجمشون هتریک کرد ! یعنی گرفتن یه مهاجم درجه چندم که بتونه دوزار چارچوب شناس باشه اینقدر سخته ؟؟! بابا اینجا لیگ انگلیس که نیست که ، یه بازیکن درجه چندم هم اینجا جوابه
شرایط اینطوری پیش بره تیم نچسب تراکتور دوباره مسیرش برای قهرمانی هموارتره ، استقلال که فقط لب و دهن ، سپاهان هم کلا تعطیل ، پرسپولیس هم که فقط حاشیه داشته تا الان

پرسپولیس همیشه قهرمان

درویش حیا نمیکنه هیچ بانک شهر و هیات مدیره هم همچنین

پرسپوليسی قدیمی

با نیمکت‌نشین کردن سرلک و احمدزاده نصف مشکلات پرسپولیس حل میشه

متین

در افتضاحاتچند سال اخیر پرسپولیس ردپای این ۳ نفر دیده میشه
درویش پروین هوادار متمول
مثلث فساد و فتنه

پرسپوليسی قدیمی

آخه چرا سرلک به خواسته هوادار متمول بازی کنه، سرلک هم و هم‌ پاش کجه. این حتی دسته یک هم نباید بازی کنه.

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

دروژدک مهاجم تراکتور تو یه بازی هتریک کرد… وقتی میگیم خارجی تموم کننده یعنی این ❗
با این وضع بازی انتظار قهرمانی نباید داشت

عباس

تا درویش هست واحمدی طرفدار استقلال هست این تیم به درد نمی خوره

پرسپولیس مردمی نه پرسپولیس بانکها

تعویضهای اشتباه و آمدن سروش تیم را فلج کرد عالیشاه بیفوما هردو خوب بودن و بیرون آوردنشان اشتباه بود

عمو کارلوس

اگه قراره با ضدحمله به گل برسیم باید بازی بدون توپ بلد باشیم باکیچ یه خط بیاد جلو پاس کلیدی بده وسرلک بشینه رو نیمکت ….یه هافبک دفاعی مارکر میخاین که با دوندگی و جنگندگی توپ بگیره و انتقال بده از احمد زاده خوشم نمیاد ولی امروز خوب بود ….میلاد محمدی چشم شده شما میدونین

نوید

وقتی یه بازیکن جپ پا که پست اصلیش دفاع چپه رو میزاری راست، معلومه که لنگ میزنه

Perspolis The Great

احمدی کجاست؟ میگه به پنجاه نفر کارت هدیه دادن که بیان علیه درویش شعار بدن
کل استادیوم داد میزدن درویش حیا کن رها کن

مهدی

چیزی که بیشتر از خرید بازیکن خارجی بزرگ نمود داشت مربیگری ضعیف یه مربی بی تجربه هست من مطمعنم با اومدن بازیکن هم تیم درست نمیشه در حد محلات هم بازی نمی‌کنیم تیم به یک سرمربی بزرگ خارجی احتیاج داره

Mey Sam

گواردیولا و مسی هم بیان با مدیریت درویش موفق نمیشن
اول باید درویش رو حذف کنیم و فشار بیاریم یک مدیر عامل کاربلد مدیرمون بشه ، بعد که آرامش برقرار شد میشه در مورد هاشمیان نتیجه گیری کرد هر چند سبک هاشمیان رو اعصاب بوده در این سه بازی

محمد

دوست عزیز اتفاقا با اومدن سروش واورنوف وکاظمیان تیم خیلی جون گرفت من نمیدونم شما چه جوری تیم رو آنالیز میکنید ومشکل شماها با بازیکن خوبی مثل سروش چی هست تیم نیاز به یه پلی میکر خوب مثل سروش داره …

روژمان

گل گفتی نیمه دوم به خصوص ثابت شد که مربی نداریم مربا داریم