اخبار بازیکناناسلایدر

اعلام آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس

چند بازیکن پرسپولیس شرایط مبهمی برای حضور در دیدار با گل‌گهر دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات این روزهای خود را برای آماده‌سازی دیدار مقابل گل‌گهر پیگیری می‌کند. سرخ‌پوشان چند بازیکن مصدوم در تیم خود دارند که برخی از آن‌ها شرایط همراهی تیم در این مسابقه را نخواهند داشت.

میلاد محمدی در حال حاضر دچار مصدومیت است و وضعیت حضور یا عدم حضور او در دیدار برابر گل‌گهر هنوز مشخص نیست.

حسین کنعانی‌زادگان دیگر مصدوم پرسپولیس است که از ناحیه پا تصویربرداری کرده است اما به طور قطع به دیدار مقابل گل‌گهر نخواهد رسید.

تیوی بیفوما امروز بعد از مدتها در تمرین پرسپولبیس شرکت کرد دیدار با گل‌گهر را هم از دست داده است.

محمد عمری، دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس که پیش‌تر پای خود را جراحی کرده بود، به تمرینات گروهی اضافه شده است و در صورت صلاحدید اسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس، می‌تواند تیمش را در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم همراهی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه گل گهر سیرجان به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی

بهترین ترکیب در حال حاضر و بدون در نظر گرفتن مصدومین .نیازمند پورعلی گنجی ابرقویی محمدی براجعه خدابنده لو سرلک اورونوف عمری محمودی علیپور

Yousef perspolisi

تو این بازی باید به صحرایی و معامله گری و خدابنده لو و صادقی و شکاری و عمری درکنار محمودی و سرگیف و عالیشاه بازی بده .همینا پرسپولیس رو میکشن بالا . سروش و علیپور و باکیچ و دنی گرا هم باید صددرصد نیمکت نشین بشن تا خودشونو پیداکنن و انقد ضعیف نباشن و دیگه بگامون ندن .به ارونوف هم نیمه دوم بازی بده نه اینکه فیکس باشه . پیام
معامله گری ابرقویی پورعلی گنجی صحرایی
خدابنده لو عنایت زاده
عالیشاه(اورونوف) محمودی(عمری)
سرگیف شکاری

حسین فرجی

ترکیب تیم مقابل گل گهر
نیازمند ،پورعلی گنجی ،ابرقویی،دنیل گرا، فرزین معامله گری،اورونف، سرلک ،خدابنده لو،محمد عمری ،سرگیف ، محمودی، بهترین ترکیبه سرگیف تک مهاجم بازی کنه گل میزنه

تقی جعفری

آقای اوسمار
لطفاً از بنزین سبز جوانان شایسته تیم استفاده کن و ترسو نباش
به جای دنیل گرا از یک جوان آکادمی
واز خدا بنده لوی جوان با تعصب و با انگیزه به جای رفیعی سنگین و بی تمرکز
و از امیر حسین محمودی به‌ جای علی علیپوری که گلزنی یادش رفته در خط آتش در ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر استفاده کن

Red

تیم تو مرکز میدان مشکل داره متاسفانه هم کند هستن و هم بی برنامه ، میتونستیم تو نیم فصل آلوز رو بگیریم واقعا بازیش حرف نداره. ولی امان از دلالیسم و بی لیاقتی مدیران ،الان دفاع راستمون که بدتر شده براجعه بهتر بود ، خط حمله فاقد زهر و اصلا تغذیه نمیشه به صورت مداوم، خلاصه امسال هم امیدی نیست ، تیم باید پوست اندازی کنه و تازه نفس بشه تا بتونه پرس کنه حریف رو نه اینکه همش ما زیر پرس حریف باشیم

Red

واقعا جای تاسف داره ، مشکل تیم تو مرکز زمین هست که کند و بی رمق و بی برنامه هستیم ،مسئولین محترم میتونستن آلوز رو برای این پست بخرن ولی نخواستن خرج کنن ، برید بازی هاش رو تو سپاهان نگاه کنید واقعا عالیه ، امان از دلالیسم