شبکه اجتماعی

افشا و حمله خواننده زیرزمینی به ارقام میلیاردی قرارداد استقلالی‌ها

خواننده زیر زمینی به ستاره های استقلال و رقم قراردادشان حمله کرد.

امیر مقصودلو یا همان امیر تتلوی معروف باز هم در پست جدید خود حسابی دردسر ساز شد و حواشی زیادی را به وجود آورد.

این خواننده زیر زمینی که علاقه زیادی به دیده شدن دارد در جدیدترین پست اینستاگرامی خود ده بازیکن استقلال را با عکس و قیمت قراردادشان نشان داده و گفته که خودش با ۲۹ سال سن حاضر است به صورت مجانی برای این تیم بازی کند.

جالب این است در این تصویر رقم قرارداد بازیکنانی چون خسرو حیدری، مجتبی جباری، پژمان منتظری، سرور جپاروف، هرائر مگویان، جابر انصاری، مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، امید ابراهیمی و وریا غفوری حضور دارند.

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
18 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ارمین

والا نمیدونم پرسپولیس انقد مشکل مالی داره استقلال این همه بازیکن از کجا میگیره

perspolistataliti

تتلو عشقه

perspolistataliti

تتلو عشقه

میثم

بازیکنان استقلال یک میلیون ارزش ندارند تا چه برسه به میلییارد!

سامان

بنظرم زود پارکتو عوض کن

saeid

بنازم بر تتلو کیسه کش فقط پرسپولیس تیمی باستانی تیمی از دل تاریخ ایران تیمی از هخامنش تیمی نیکو تیمی که با اقتدار و نامش لرزه بر حریفان آسیای می اندازد می رویم برای قهرمانی در آسیا می رویم برای بالا بردن و زنده کردن نام داریوش بزرگ بنیان گذار پرسپولیس در آسیا و دنیا می رویم برای قهرمانی در آسیا می رویم برای جمع کردن آبروی ایران که کیسه کشها در آسیا ریختند

shman

باند بازی در استقلال سر دراز دارد بازیکنانی که عربها دیبورتشان کرده با ارقام ملیاردی با استقلا ل قرار داد بسته اند .خداییاگه بول خودشان بود با جباری ومنتظری قرارداد میبستند ؟

Majid

خوب اینم بگیرین سیرکتون کامل می شه !

سعید پرسپولیسیییییی

أأأأأ د لامصب با پول اینا که میشه ۱۵میلیارد میدونی چنتا میشه گاوداری زد اونم گاوای جوون و سرحال. کچل خان، آن کجا و این فسیل ها کجا. ناموسا بدرج ادمین جان اذیت نکن. لاقل یه استفاده اقتصادی بکنن

مهگل

از این کارت خوشم اومد..
چون هم حرف دلمونو زدی و هم با این پستی که گذاشتی اسنقلالی ها ولت نمیکنن و بحت فحش میدن استاد.

۶تای قدیم یا جدید

هرچند که توهم مخت تعطیل شده ولی کلا باهات حال میکنم دمت گرم خوب حال کچل خان و گرفتی با این حرکتت

زهرا۶۶۶۶

با کیسه و بازیکنانی پیرش کاری دارم ولی خداییش تو لططططفا درمورد فوتبال و مساعل سیاسی و اجتماعی وفرهنگی اظهار نظرتان بابا هرجا پیری گند میکشی.راستی نگه قرار نبود برای سوریه پس چرا نمیدی دیگه؟؟!!

امید

این چه املا و جمله بندی. بود؟!!
خودت میتونی بخونی که چی نوشتی؟!!!!

amirali24

اصلا ازش خوشم نمیاد ولی این کارش را پسندیدم حسابی کیسه کشها را میبره به حاشیه البته حرف حق زده

Zahraaa

نظر شما…اینکه امسال استقلال ولخرجی کرده توش شکی نیست ولی اوناروجوگرفته توروسنه نه!!!!!

سعید

اقا بنظرم استقلالیا دارن حقتو میخورن

سعید

اره واقعا حداقل بهتر از پنج تا از این بازیکنا هستی

لیلا

خیلی وقته ازش متنفرم با این حرفا و کارا پیش ما ارزشی نداری دیگه