اخبار مدیران

امشب؛ جلسه ویژه وزیر ورزش با مدیران پرسپولیس

جلسه وزیر ورزش و جوانان با چهار باشگاه لیگ برتری دوشنبه شب برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مالکان و مدیران باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان برگزار می‌شود، وضعیت الزامات و استانداردهای AFC و روند استانداردسازی این چهار باشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

احمد دنیامالی شنبه شب از برگزاری این نشست خبر داده بود و با توجه به اهمیت موضوع، جلسه به‌صورت اضطراری در دستور کار قرار گرفت.

گفته می‌شود بررسی حواشی اخیر فوتبال کشور و راهکارهای رفع مشکلاتی که منجر به بروز برخی اختلاف‌نظرها شده بود نیز از دیگر محورهای این نشست خواهد بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مجید

ایا وزیر ورزش از ریز مشکلات خبر دارد وارد بحث شده وقتی فرد بزرگتراز قانون باشد هیچ وقتی انتظار اصلاحات نداشته باشد وقتی یه مالک باشگاه واسه دیده شدن هرطوری این چندسال خواسته با پرسپولیس رفتار کرده از گرفتن بازیکن غیر قانونی تا اوردن پرچم ژاپن کشورهای موقع میزبان پرسپولیس بود مدیران تراکتر کری از شبکه های اجتماعی به ورزشگاه اوردن بعد یک سال قهرمان شده با رییس جمهور پسر رییس جمهور دیدارهای داشته به دیرار خیالی یا شنیداری به پرسپولیس می زند کار مالک تراکتور از کری خونی واسه دیده شدن زیادی فراتر رفته این شکل بی محابا ادامه دادن دنبال صربه زدن به امنیت ملی است انشا الله عبادان بعدها مشخص میشود

پرسپولیس بزرگ

اول این که گند بزرگی واقعا به بار اومده بلید زودتر جمع بشه ولی من
فوریت رو بخاطر اشخاص دیگه که بهشون برخورده و میخوان تیم بیرون بکشند دست زور بیشتر تا شعور و درک