اخبار مربیاناسلایدر

اوسمار شکایت از پرسپولیس را پیگیری نکرد / پایان رسمی همکاری

طی ۲۴ ساعت آینده جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با دراگان اسکوچیچ که در ترکیه به امضای قرارداد نرسید در روز گذشته روند مثبت تری به خودش گرفته است و با تفاهم بر سر بندهای باقی مانده به زودی نهایی می شود.

در این بین باشگاه پرسپولیس باید تکلیف اوسمار سرمربی فعلی خود را هم مشخص کند.

این طور که شنیده ها حاکی است ظاهرا اوسمار که پیش از این بابت فعال شدن بند تمدید قراردادش مدعی بود که می تواند روی آن اقدام قانونی کند، دیگر تمایلی به ادامه این بحث ندارد.

نکته اینجاست که این سرمربی علاقه‌ای به شکایت از باشگاه پرسپولیس و درگیری حقوقی نداشته و تصمیم گرفته در فضای دوستانه از پرسپولیس جدا شود.

اوسمار ویرا مدعی بود ایمیل ارسال شده از سوی باشگاه در چند ماه گذشته به منزله تمدید رسمی قرارداد بوده است.

در روزهای اخیر و طی ۲۴ ساعت گذشته، او به این نتیجه رسیده که قصد دارد در فضای دوستانه و بدون شکایت و پیگیری این موضوع و البته درگیری حقوقی، از پرسپولیس جدا شود و این اتفاق امروز یا فردا به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بدین ترتیب دومین دوره همکاری اوسمار ویرا با پرسپولیس اینجا به پایان خواهد رسید. در اولین دوره او تیمش را در فصلی دشوار و دراماتیک به عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسانده و با خاطرات شیرین و خوش از پرسپولیس جدا شد. همچنین در دوره دوم نیز اوسمار ویرا شروعی درخشان را تجربه کرده و پرسپولیس در نیم‌فصل صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه کرد.

به محض مشخص شدن قرارداد اسکوچیچ با پرسپولیس، وضعیت مذاکرات این باشگاه با بازیکنان برای فصل جدید هم مشخص می شود. این باشگاه فعلا با مهدی تیکدری به توافق رسیده اما هنوز به مرحله امضای قرارداد نرسیده است. همچنین مذاکرات با کسری طاهری هم ادامه دارد. همچنین مسئولان این باشگاه برای به نتیجه رسیدن به خداداد عزیزی به عنوان سرپرست جدید این تیم باید جلسات دیگری با او برگزار کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed

اگر واقعا دنبال پیشرفت هستن دوستان باید مربی در سطح جهانی بیارن
شما الان کشورهای همسایه رو نگاه کنید که چه مربیان با دانشی رو میارن
بجای آوردن چندین بازیکن بنجل خارجی مربیان با دانش رو بیارن نسل خوبی پرورش داده میشه
متاسفانه همه چی دلال بازی شده و شما جوونا همیشه بازی این دلالها رو میخورید
فوتبال در این وضعیت به جایی نخواهد رسید

محمدعلی

خداداد در حد پرسپولیس نیست

نوید

حالا که سروش مهره زنوزی رفته خداداد رو جایگزین میکنه خدا رحم کنه زودتر از شر امثال زنوزی تو این فوتبال خلاص بشیم

ماهان

اوسمار خوب بود و اسکوچبچ هم خوبه…ولی کاش خداداد سرپرست نشه….حاشیه داره

جمال بستک

چند ماه قبل با هزار سلام و صلوات دنبال اوسمار بودیم حالا چی شده که یک دفعه یادتون آمده که انتحاب اوسمار اشتباه بوده
آيا دلالی معنی دیگه ای داره❓️

Behzad

خداداد فقط حاشیه میسازه.ودلش هم با هیچ تیمی نیست..اسکو هم دست ۶ تا دلال میچرخه..

در تراز جهانی، احمدی آبی

لعنت به هرچی مدیر بی کفایته، خب نامردا این پولی که به یه مربی دیگه میدین ، بدین برای همین مربی بازیکن بگیرید، مربی بعدی بیاد با کدوم ابزار نتیجه بگیره، اگه این دلالی نیست چیه. خدا لعنتتون کنه بی کفایتای دلال. هوادار هم که بی خیال !!! بعداً میفهمید که دیگه کار از کار گذشته و حرف مفت

محمدرضا

سلام،همین خداداددرمسابقات پرسپولیس باتراکتورچه حرکات نمایشی و تحریک کننده انجام می دادم چرا می خواهید جذبش کنید یک آدم آنرمال پرخاشگر بی ادب وبی سواد.

میعاد

بزارید این تیم نفس بکشه الان اوسمار بره چند روز دیگه کی میخواد سرمربی باشه ؟؟؟ این همه واسه سهمیه آسیا تلاش شد که بدون سر مربی بازی کنیم؟؟؟ اوسمار بازیکن میخواد خواهشن تیم خوب ببندید به جای تعویض مربی

ممد

دمت گرم