
لیگ قهرمانان آسیا
اولین واکنش پرسپولیس به تصمیم عجیب فدراسیون
باشگاه پرسپولیس به معرفی سه تیم اول جدول ناقص لیگ به عنوان نمایندگان ایران در آسیا واکنش نشان داد و به فدراسیون فوتبال هشدار داد.
درحالیکه بعد از نیمه تمام ماندن لیگ درخصوص معرفی نمایندگان ایران برای حضور در لیگ نخبگان و لیگ سطح دوم آسیا جنجالهای زیادی به راه افتاده بود در نهایت با تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال سه تیم استقلال، تراکتور و سپاهان به عنوان سه تیم اول جدول لیگ برتر برای حضور در بازیهای آسیایی انتخاب شدند.
اکنون باشگاه پرسپولیس با انتشار توییتی به شکل رسمی به این اقدام واکنش نشان داده است و نوشت: در موضوع نحوه انتخاب نمایندگان ایران برای حضور در رقابتهای آسیایی، اگر تصمیمی به دور از #عدالت گرفته شود، تصمیمگیران باید در برابر میلیونها هوادار و سهمداران باشگاه پرسپولیس پاسخگو باشند.




بجای ادا و اصول شکایت از فدراسیون ، چهارتا بازیکن لایق و کاربلد میگرفتین. یه مشت دلال و سیاه باز روزگار پرسپولیس رو سیاه کردن. الانم حرفای گنده گنده.. بخدا اگه حرف نزنین لال نمیشین… در ضمن ادای طرفدارای دوآتیشه رو درنیارین… حالو خودتونین
باید لیگ کامل واستقلال با تمام قوی ها بازی کند
آقایون نتایج هفته بیست سوم چرا لحاظ شد با اینکه بازی پرسپولیس لغوشد چرا بازی استقلال و تراکتور روبرو ملوان سه صفر شد و بازی پرسپولیس همان نتیجه پس آخر بی عدالتی اینه وگرنه ما الان تیم دوم بودیم حدادی اگر نمیتونی از پرسپولیس دفاع کنی خودت استعفا بده و برو
فقط باید جدول نیم فصل اول محاسبه بشه چون عادلانه اس و همه ۱۵ تا بازی کردن به فدراسیون هشدار میدهیم بر اساس سلیقه و پارتی بازی نماینده های آسیا رو رو معرفی نکنید این هشدار جدی بگیرید وگرنه عواقب جدی به همراه داره هم برا فدراسیون و هم برای دو تیم حکومتی بالا جدول این آخرین هشدار ماس با عدالت و منطق تصمیم بگیرید
حالا نشه سرمونو با شکایت و شکایت بازی گرم کنید و دوباره تیمو ضعیف ببندید و از بازیکنای بنجل پر کنید
دشمن پرسپولیس اونی هست که مدیر ابله ما ۳ روز پیش بهش نامه زد درخواست عدالت کرد
واقعا حدادی احمق نمیدونه عامل همه این بدبختی ها و نا عدالتی ها همون یاروئه !؟
یادتون باشه زگوزی الان تصمیم گیرنده لیگه برای اینکه پزشکیان براش قانون عوض میکنه و طراحی میکنه
پس پرسپولیسی های عزیز این وضع ادامه دار خواهد بود اندکی صبر کنید ۲ سال دیگه زگوزی و اربابش و … به فاضلاب تاریخ خواهند پیوست
اگه ممکنه قسمت نظرات .زمینه مشکی کنین و نوشته هارو سفید عالی میشه .بابت زحماتتون ممنونیم و اینکه هواداران عزیز هر کجا ک هستین دلتون اروم و تنتون سالم باشه …
خطابم فقط حدادی هست ، عیار خودتو بار دیگر ثابت کردی بی عرضه هستی چرا اونوقت چون در حد مدیران شله زرد (سپاهان) هم نیستی به یک هفته نرسید حرف هایی گفته شد که سپاهان در آسیا نیست اما با جنجالی کردن ماجرا از سوی سپاهان فدراسیون به خودش لرزید ، حدادی برو بشین پیش درویش جونت من که میدونم سفارش شده درویشی من که میدونم همون اوسمار هم چند روز قبل مدیر شدنت هماهنگ کردید آوردید یکسری هوادار بدبخت هم فکر کردن چه کار بزرگی کردی
لابی برتر و حمایت از سه تیم بالای جدول توی چند فصل اخیر کاملا مشهود بوده خصوصا توی رای بیرانوند،قراردادن بند جدایی برای دروازبانی که قرارداد داشت و بند جدایی نداشت،از دست دادن یه بازیکن کلیدی تیم و دادن آن به تیم رقیب و ایجاد کردن عامل قهرمانی برای اون تیم ،هزینه کردن چند برابری برای جبران از دست دادن اون بازیکن هاو خرید های ناکارآمد به جای اونها،اطلاع دوتیم بالای جدول کنونی از غیر مجاز بودن بازیکن و شکایت و کسب امتیاز از این طریق،رعاین نکردن سقف قرارداد و آگاهی از اینکه عدم رعایت سقف مجازاتی ندارد و برعکس عدم خرید به همین بهانه توسط درویش، و بسیاری از این موارد با دلیل و مدرک و مستند و…..
استقلال مگه حداقل 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم نشد؟ زمستان 1404 پنجره اولش بود که گذروند و پنجره دوم تابستان 1405 میشه که باید بگذرونه
پس وقتی همین فصل در لیگ دوی آسیا با وجود اینکه ارزش تیمش از گامبا اوساکا هم بالاتر بوده ولی نتایج فاجعه آمیزی گرفته و از پنجره تابستانی هم محرومه چرا باید بره لیگ نخبگان تا با تیم ضعیفش بازم نتایج ضعیفی بگیره و سهمیه های ایران رو برای 2 فصل بعدش(احتمالا فصل 2028/29) رو خراب کنه؟؟
فدراسیون میخواد هم استقلال بابت لیگ نخبگان پاداش بگیره هم بخاطر پنجره بستش نتایج ضعیف بگیره و آبروی ایران رو ببندن و سهمیه های ایران رو برای دوره های بعد کمتر کنند؟