شبکه اجتماعیمصاحبه ها

اولین پست کاپیتان بعد از تمدید قرارداد: برای شما هواداران در پرسپولیس ماندم

امید عالیشاه دلیل ماندنش در پرسپولیس را حمایت هواداران دانست.

بعد از کش و قوس‌های فراوان باشگاه پرسپولیس امروز به طور رسمی قرارداد امید عالیشاه را به مدت دو فصل دیگر(1+1 فصل) تمدید کرد.

کاپیتان محبوب سرخپوشان بعد از تمدید قرارداد خود با انتشار پستی اینستاگرامی نوشت: ۱۳ سال از اولین روزی که پیراهن پرسپولیس محبوبم را به تن کردم گذشت؛ اما هنوز هم هر بار که این پیراهن قرمز مقدس را می‌پوشم، قلبم با همان شوق و انگیزه می‌تپد. پرسپولیس برای من فقط یک تیم نیست؛ بخشی از وجود من است، بخشی از زندگیم. امروز هم با افتخار، برای ادامه مسیر ماندم.
برای جنگیدن،
برای عناوین جمعی،
برای قهرمانی‌ها،
و برای شما هواداران با معرفتی که همیشه پشتیبان‌مان بودید.
به امید روزهای روشن
عزت‌تان مستدام.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید

خبر خیلی، خوبی بود. انشالله این فصل مصدوم نشه و بیشتر از فصل گذشته به تیم کمک کنه

فرخ پرسپولیسی

عالی شد. درود بر کاپیتان محبوب ما.

محمد

آنچه که در پرسپولیس کبیر به یادگار میماند چیزی جز عشق و تعصب و غیرت برای پیراهن و هوادار نیست…. پرسپولیس به بازیکنانی نیاز دارد که وقتی سوت پایان بازی زده میشه توان بلند شدن از دوندگی و تلاش نداشته باشن نه بازیکنانی که بخاطر پول بیشتر این تیم رو ترک میکنن لوگو بوس دیگر تیمها میشن و وقتی پیر شدن و قراردادشون تموم میشه از عشق پرسپولیس و هوادارش میگن…
عالیشاه نماد غیرت و تعصب و جنگندگی برای ماست

حبیب الله دبیری

انشالله پرسپولیس باتمدید عالیشاه و امیری ثبات پیداکرد وبا کیفیت شد انشالله همه باهم حمایت از تیم تا جام ها را درو کنیم صلوات

عشق ابدی پرسپولیس

زیباترین اتفاق❤❤❤❤❤❤

سعید،

عالیشاه❤️❤️❤️

مهدی پرسپولیسی

علی رغم اینکه این روزها بدلیل یکسری مسائل شخصی حال و روز روحی خوبی نداشته و ندارم ، ولی امشب با شنیدن خبر تمدید کاپیشاه یکی از بهترین شب‌های زندگیم رقم خورد و با خوشحالی و آرامش سر بر بالشت خواهم گذاشت. الهی شکرت

زنده باد ارتش سرخ و پیش بسوی درخشش های روزافزون تیم محبوبمان پرسپولیس همیشه قهرمان♥️♥️♥️♥️♥️♥️

عمو خسرو

درود بر همه سرخ دلان ، مهدی جان برادر خوبم امیدوارم هوای سینه ات همواره آفتابی باشد و این روزهای ابری برایت هرچه سریع تر بگذرد . من هم مانند خیل زیادی از سرخ دلان این چند روز گذشته در خبرها فقط در پی یک خبر بودم که آنهم به یاری اون خوشگله امروز محقق شد .این فصل از ابتدا با یاری اون زیبای مطلق و همت بچه ها و پشتیبانی ما یقه همه را ( دقت کنید ، همممممممممه را ) خواهیم گرفت ، حریف حریف میکنیم همه را تو قیف میکنیم . تمو شد .

مهدی پرسپولیسی

عزیز دلی عمو خسرو جان♥️
سپاس بابت دعای خیر و زیبات برادر بزرگوارم
به کوری چشم بدخواهان با عنایت باری تعالی و به فرمایش حضرتعالی به همت بچه ها و پشتیبانی همه ما سرخدلان یقه همممممممممه رو تو فصل جدید خواهیم گرفت ان شالله

محسن عبداله

ان شاءاله حال دلت هم خوب بشه برادر

مهدی پرسپولیسی

فدای مهربونیت محسن عبداله جان♥️
این نوع ابراز محبت یکی از نشانه های بارز هواداران ارتش سرخه که من به وجود تک تک هواداران با معرفت پرسپولیس همیشه قهرمانان در سرتاسر ایران عزیز افتخار میکنم
سایه ت بر سر خانواده محترم مستدام

فوادپرسپولیسی

دم تک تک تون گرم حال دل همتون خوش

مهدی پرسپولیسی

فدایی داری آقا فواد پرسپولیسی گل و گلاب
هر کجای ایران عزیزمان که هستی برات بهترینها آرزومندم برادر بزرگوارم♥️

مصطفی

به به ، تبریک ، مبارکمون باشه ، قرارداد کاپیتان امید عالیشاه عزیز تمدید شد ، خدای من خیلی خوشحالم❤️❤️❤️❤️❤️❤️

علی پرسپولیسی

ما چاکریم

محسن عبداله

امیدشاه عشق است…

عشق بامرام
عشق بی حاشیه…

محمد پرسپولیسی. دزفول

دمت گرم کاپیشاه

متین

بیا تا رنگ خون سرخست برای پرسپولیس دیوانه باشیم❤❤❤❤❤❤
امید جان خیلی خوشحالیم که در خانه ات ماندی
اسطوره وفاداری به باشگاه و پیراهن مقدس پرسپولیس
انشالله سال بعد جام های متعدد را با شما تصاحب کنیم

یه هوادار پرسپولیس

کاپیشاه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️