اخبار مدیران

ایستگاه بعدی تغییرات در پرسپولیس

تغییرات در آکادمی پرسپولیس قطعی است.

یکی از بخش‌های باشگاه پرسپولیس که به زودی دچار تغییرات خواهد شد پست ریاست آکادمی این باشگاه است.

در زمان مدیرعاملی رضا درویش، رضا شاهرودی از پیشکسوتان پرسپولیس به عنوان مدیر آکادمی باشگاه انتخاب و معرفی شد اما شرایط آکادمی و تیم‌های پایه به گونه‌ای نبوده که مدیران جدید این باشگاه را راضی کند.

از آنجایی که در سال‌های گذشته بازیکنانی نظیر سهیل صحرایی، علیرضا عنایت‌زاده، علی خدادادی، امیررضا رفیعی و … از تیم‌های آکادمی به تیم بزرگسالان راه یافته و حتی برخی از آنها در لیگ برتر بازی هم کردند اما در یک سال اخیر هیچ بازیکنی از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان راه پیدا نکرده به همین دلیل این موضوع ضعف بزرگ آکادمی پرسپولیس اعلام شده است.

در همین رابطه از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که به زودی تغییر و تحولاتی در آکادمی باشگاه رخ خواهد داد و به احتمال فراوان رضا شاهرودی به زودی جای خود را به پیشکسوت دیگری خواهد داد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس کبیر

آقا رضا بسیار قابل احترامه ولی من یکی تعجب کردم روزی که شنیدم رضا شاهرودی داره میاد واسه آکادمی.اکادمی همون‌طور که از اسمش پیداست یه مدیر آکادمیک مث هاشمیان میخاد‌ مث مهدوی کیا میخواد.اخه رضا شاهرودی چه سابقه‌ای تو این زمینه داشته که….

کریم

بهترین استعداد یاب ایران آقای ناصر ابراهیمی است که بزرگترین بازیکنان تاریخ ایران حاصل کشف ایشان بوده. بهترین گزینه ایشان هستند.

فرهاد

از تیم های پایه قهرمانی نمی خواهیم پرورش بازیکن با استعداد و معرفی به تیم بزرگسالان رو میخواهیم نه اینکه در به در دنبال استعداد بقیه تیمها با پول نجومی یاشیم و اندک استعدادتو هم مفتی بدی بره و درآمدزایی نشه!

Saeed

آقای شاهرودی که پیشکسوت مهم تیم بود رو میخوان بیرون کنن؟
ای بابا اینجا شده چاله میدوون

موفقیت

به نظرم آقای مهدی مهدوی کیا بایدبیادتوی استعدادیابی اکادمی پرسپولیس چون بادانش هست و هم دلسوز و نیازی به پول نداره تا خدایی نکرده احساس وزد و بند بشه، امیدوارم هواداران هم نظرشون فنی و منطقی باشه، کسی بهتراز مهدوی کیا نمیتونه مدیرآکادمی پرسپولیس کوروش کبیرباشه….

محمد طالبی

چنین مسئولی باید به توصیه های پیشکسوتانی که سرشون به تن شون می ارزه گوش بده و در گزینه کردن فلان بازیکن جوان مشورت بگیره و بررسی کنه، چه بازیکنی رو زیرنظر بگیریم، چقدر برای فلان بازیکن هزینه کنیم، استراتژی آکادمی چطور تبیین بشه، حتی دانش اینو داشته باشه که در بحث گرفتن یا اخراج سرمربی دارای نظر باشه، برای محدوده وظایف خودش کمیته ای تشکیل بده و درباره بازیکنان مستعد برنامه های بلند مدت فنی و تکنیکی گذاشته بشه و تمام وقت به کشف استعدادهای ناب فوتبالی و آینده دار فکر کنه، نه اینکه بابت ورود فلان جوون به آکادمی دچار زد و بندهای مالی و معنوی بشه و از روی احساسات تصمیم گیری کنه !

پرسپولیس قرمز بی همتا

چند روز پیش گفتم حدادی فقط تو فصل نقل و انتقالات بلد هی مدیر منصوب کنه.
این دفعه حدادی می خواد با این کار ها وقت رو هدر بده. درویش با کربلا رفتن وقت رو هدر می داد حدادی منفعل با مدیر های بی خودی که منصوب می کنه
الان مهاجم تاپ لول و دفاع راست چی شد ؟ هافبک بازیساز چی شد؟ فقط بلدید بازیکن مازاد کنید . به نظرم نیم فصل دوم رو با بازیکن های کمتری نسبت به نیم فصل شروع کنیم بازیکن خارج می کنیم ولی بازیکن نمی گیریم به جاش پیمان حدادی مدیر های بی خودی و الکی منصوب می کنه

محمد طالبی

دلیل اینکه طی یک سال و اندی گذشته هیچ بازیکن جوانی به تیم بزرگسال معرفی نشده به شخصِ مسئول استعدادیابی رضا شاهرودی برمیگرده که دانش فنی پایینی داره و در جرگه اون دست از استعدادیاب هایی که توان زیادی در این حیطه دارند نمی گنجه و سلیقه ای انتخاب شده و روی انتخابش که اتفاقا از طرف یک مدیر کم بهره از موارد فنی بوده، تشخیص درستی نشده !
شاهرودی و امثال ایشون چیزی از مسئولیتش توی این نقش و حوزه اصلی کارش نمی دونه. هدایت استعداد یابی و جذب بازیکن اصلی ترین کار این شخصه و باید از حوزه آکادمی و علم ورزشی ‌و پزشکی هم سررشته داشته باشه. چنین پستی قبل از هر چیزی باید یک کارشناس فوتبال تمام عیار باشه

Saeed

نیست همچین کسی رو توی ایران داریم؟
ببخشید 47 سال گذشته چه عنوان قهرمانی در حد آسیا توسط تیم ملی داشتیم؟
من خودم بازی میکردم و میدونم تمام لیست تیم ملی سن شون دستکاری شده بود.
یک سال و نیم گذشته یه استعداد تاپ توی کشور اسم بیارید لطفا!!!

اگر این رو واقعا میخواید باید استعدادیاب خارجی بیارید مثل کشور قطر که 5000 بازیکن جهانی رو تست کردن و رسیدن به این تیمی که دو دوره قهرمان آسیا شده.
توی ایران یکی چمنیان بود که خیلی ادعاش میشد که اونم متقلب ازآب در اومد.