حواشی

بازیکنان پرسپولیس: دروغ است، هیچ پولی نگرفته ایم

 مرجع خبری پرسپولیس(20:09) / پنجشنبه 12 دی

خبر از خود باشگاه به خبرگزاری ها داده شد امابازیکنان پرسپولیس: دروغ است، هیچ پولی نگرفته ایم

با اینکه دیروز ضرابی مدیر روابط عمومی پرسپولیس در گفت و گو با جهان ورزش خبر از پرداخت پول بازیکنان داد و حتی این خبر در یکی از خبرگزاری ها هم آمده بود ولی دیشب با صحبت با چند بازیکن پرسپولیس متوجه شدیم این خبر اشتباه است و هیچ بازیکنی برای دریافت پولش به باشگاه نرفته است. به نظر می رسد مسئولین پرسپولیس با انتشار چنین خبری به دنبال مساعد کردن جو هستند.البته قرار است سازمان تا شنبه 400 میلیون به حساب باشگاه بریزد تا طلب بازیکنان پرداخت شود

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها