اخبار لیگ برتر و حذفیاخبار هواداران پرسپولیس

بازی پرسپولیس و فجر بدون تماشاگر شد

باتوجه به اینکه اکثر مراجعه کنندگان به سایت از طریق گوگل و جستجو وارد سایت و اخبار می‌شوند، انتشار مطالب پرتعداد در هنگام عدم اتصال به گوگل و اینترنت عملا بی‌‌ثمر بود و کمکی به رتبه سایت نمی‌کرد.

در این مدت به جز یک خبر قابل توجه که به اطلاع رساندیم، هیچ اتفاق مهم دیگری در فوتبال رخ نداد و از آن جا که نزدیک به ده روز از شروع عدم اتصال به گوگل و اینترنت گذشته و خبری از تغییر وضعیت نیست و کم شدن تعداد مطالب بیش از این زمان به خارج از شدن از موتورهای جستجو منجر می‌شود اخبار را بیشتر به اشتراک میگذاریم، هرچند هزاران میلیارد هزینه برای مسابقات بدون تماشاگر و در زمین‌های ثالث و بی‌طرف کاملا اشتباه و فقط نوعی انجام رفع تکلیف است.

دیدار تیم‌های فجر سپاسی و پرسپولیس تهران بدون تماشاگر در شیراز

براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه پارس شیراز بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری ایرنا، دیدار این دو تیم یکشنبه بیست وهشتم دی‌ماه در ساعت ۱۴ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود و ممکن است حتی ساعت بازی هم دوباره تغییر کند.

فجری‌ها پس از برگزاری اردوی یک هفته ای درتهران و انجام بازی تدارکاتی با تیم مس رفسنجان هم اینک در شیراز به تمرینات آمادگی خود برای مصاف دیدار حساس برابر پرسپولیس تهران ادامه می دهند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
22 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید

هر چی زنوزی بگه

پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

اقای حدادی کی گورتا گم‌میکنی کپی درویش باز اون یه دوتا تحرک داشت تو پخمه به چه درد تیم‌ما میخوری بگو بدونیم

پیمان

آقای احمدی استقلالی، دو بازیکن تراز جهانی ات چی شد؟ تیم سه جای خالی داره…. تا بانک شهر مالک و مسوول اداره تیم هست وضع همینه..اگر یک کم کمتر مغرض بودن یک مدیر عامل قوی مثل گرشاسبی یا طاهری رو انتخاب میکردن نه حدادی که کپی درویش هست به همون ضعیفی به همون خائنی….باید افسوس خورد..اون خامدوزی کثافت استقلالی میدونست چه میکنه که تیم رو داد بانک شهر با مدیریتی کانلا استقلالی و بعدش هیچ جامی بدست نیومد

مهرداد

خب تا کی میخوان اینطور ادامه بدن کوچه بن بست بن بسته حالا هی بوق بزن

بهنام

نمیشه بازی ساعت دوازده شروع بشه

حسین

بفرما دلمون خوش بود که بالاخره پرسپولیس میاد شیراز و ما استان فارسی ها میریم ورزشگاه پارس بازی را از نزدیک میبینیم با هر بهانه ای بدون تماشاگر و تعطیل میکنن …

سامان

وقتی ارتباطی بین گوگل و سایت وجود نداره و گوگل نمیتونه به وب سایت دسترسی داشته باشه گذاشتن مطلب هم کمکی نمیکنه

پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

تا ۵ بهمن نقل انتقالات هست اقای حدادی کجا تشریف دارین‌نه دفاع راست داریم‌ نه یه دوتا هافبک جنگنده مهاجم‌هم‌ به نظر من یه اروپایی خوب دیگه کنار سرگیف میخاستیم‌ داری به ریسمون میخندی میدونم‌

آبی دل

به عنوان یه تاجی امیدوارم هوادارای تاج و پرسپولیس بدون غم غصه تو ایرانی زیبا و آباد بازی تیمشون رو ببینن ❤️

کارا

دمت گرم ادمین عزیز. ثابت شده ای

شهرام

والاه اینجور که اینا گرفتن اصلا دیگه فوتبال برگزار نشه بهتره

Ali

جانم ادمین و انتخاب عکسش آقا رضا ❤️

مجید

به نظرتون این فوتباله؟ آیا ارزش پیگیری داره؟ ادا بازی دستوری و فرمایشی چه جذابیتی داره؟ به نظر شما بهتر نیست این سیرک رو تماشا نکنیم؟ این که دیگه هزینه نداره، حتی نظر بدین بهتر نیست این آقایون فوتبالیست بازی نکنند توی این مسخره بازی ؟ خوشحال میشم دوستان نظر بدین به یک راهکار برسیم که برای همیشه از ابن مسخره بازی راحت بشیم

پرسپولیسی شماره یک

کاملا درسته دیگه برایم فوتبال داخلی جذابیتی نداره

مجید

مرسی ازت

❤️‍

حدادی بازیکنای ما کو حدادی به خال و روز درویش نیفتیا

arash

ای کاش لیگ ایران تعلیق میشد!!!

غریب دلشکسته

حیف و هزاران حیف

احمدرضا

واقعا ده روز هیچ اتفاقی نیفتاد تو باشگاه باورم نمیشه!

امیر

فرصتو مناسب دیدن هیچ غلطی نکردن

مهدی

چه بازیکنی میتونن بگیرن؟ از اینور همه دنبال رفتنن از اون طرف هیچ کس نمیاد، اوضاع گویاست چه خبره

پیمان

باید دفاع راست و چپ خوب ایرانی بگیرن..کاش اول فصل صادق محرمی رو بجای سرژ اوریه میگرفتن..الان هم هرچی پول بدن به دفاع راست داخلی ارجح هست به خارجی