اخبار باشگاهاختصاصی

بانک شهر به مدیرعامل پرسپولیس: استعفا بده؛ درویش: نه!

بانک شهر تصمیم خود را برای تغییر مدیرعامل پرسپولیس گرفته اما نمیخواهد هزینه تبعات و حواشی این تصمیم را به عهده بگیرد.

کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس که عمده سهام آن را بانک شهر دراختیار دارد تصمیم به تغییر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گرفته اما حمایت برخی مسئولان رده بالا باعث شده بانک شهر تصمیم به اخراج او نگیرد و از خودش بخواهد استعفا دهد.

درویش با این خواسته کنسرسیوم مخالف کرده و اعلام کرده استعفا نمی دهد و همین مسئله باشگاه پرسپولیس را دچار چالش کرده است.

گفته می شود مخالفت درویش با درخواست استعفا از سوی بانک شهر روابط طرفین را قطع کرده و مخالفت درویش با استعفا باشگاه را به دردسر انداخته است.

از طرفی گفته می شود درویش به دنبال انتخاب یک سرمربی جدید است تا فضا را به سود خود برگرداند و این برای بانک شهر که تصمیم به تغییر مدیریت گرفته اصلا قابل پذیرش نیست.

چهارشنبه آینده 30 مهر ماه مجمع باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد و تا آن زمان ممکن است باشگاه پرسپولیس شاهد تغییر و تحولات مهمی باشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
40 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا سرخدل

مقصر خودمونیم اگریه هفته جلو دفتراحمدی و باشگاه شلوغ کنیم بانک روی سرشون خراب کنیم حساب کاردستشون میاد حالا هی نجابت کنید بازیها و امتیازهارو یکی یکی داریم مفت مفت میدیم میره الان باید بااختلاف ۵و۶ امتیاز تو صدر جدول باشیم اخرفصل دیگه فایده نداره غصه خوردن این مربی فایده نداره کی میخواهید بفهمید برانکو هم دیگه نتیجه نمیده سنش بالارفته بیاد هم بگیرنگیرداره فقط اوسمار هم جوانه هم آشنایی داره ازلیگ هم انگیزه داره برای قهرمانی ومعروف شدن

جبار

یه شیرمردی میخواد که این مردک مزدور خائن بقول اصفهان با تیپا بندازه بیرون

فرشید پرسپولیسی

مدیران بانک شهر که نمیتونن درویش عوض کنن نشون میدن که هیچ قدرتی ندارن. همه این کامنت ها هم بازیه که بگن ما مقصر نیستیم. همونطور که نمیخواستن بازیکن بگیرن و بازیمون دادن تا نیم فصل. چقدر به شعور مردم توهین می کنین؟ ما دیگه همه چیز برامون روشنه. کثافت فوتبالو گرفته. هوادارا از نون شبشون میزنن تا بلیط بگیرن بیان بازیو ببینن. انقدر هوادارا رو بازی ندین. همتون دستتون تو یه کاسه هست. نفرین هوادارا دامن خودتون و خونوادتونو می گیره. ایشالا این درویش میمرد تا ما راحت بشیم. کثافت دست از سر تیم ما بردار. عین بختک افتادی رو تیم. خیلی بده انقدر ادم آویزون باشه. هیچکس تورو نمیخواد. برو گمشو دیگه.

هادی

پپ گواردیولا یه زمانی توی اوج گفت میدونم توان انگیزه دادن بیشتر به این تیم رو ندارم و رفت، جناب درویش و هاشمیان روند نزولی و کاهش راندمان خودشونو اگه نمی‌بینند پس با هدف دیگه ای دارن فعالیت میکنن

پرسپولیس ایران اهورایی

فقط اخراج درویش

پرسپولیس ایران اهورایی

معلومه استعفا نمی ده چون از طریق باشگاه حسابی پول به جیب زده برای همین نمی ره

پرسپولیس ایران اهورایی

لعنت به درویش و مقامات بالا دستیش که اجازه اخراج این حروم لقمه دزد رو نمی دن

Farshad

بابا بذار برو ديگه.هيچ كسى باهات حال نمى كنه از بس كه تپه هارو يكى پس از ديگرى فتح كردى.شده جنتى پرسپوليس

م س ل

یعنی مالک باشگاه هم زورش به این درویش لجن نمی رسه باشگاه رو تا نابودی کشونده دست بردار هم نیست صاحب باشگاه،هواداران نمی خوانش دست بردار نیست بی وجدان، نمی دونم چی براس می ماسه که از شرافتش بیشتر می ارزه

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

شما اینقد میترسین وپخمه هستین که درویش را نمیتونید بندازین بیرون این پست فطرت داره لجبازی میکنه با هواداران باید اخراجش کنید یعنی چی نمیره مگه ارث پدرشه

کاوه

داستان فریبکاران هست مگر درویش غلام حلقه به گوش توان مخالفت با بانک شهر دارد . این کار کلاه برسرهواداران گذاشتن هست وبس

افشین

این صندلی و پول این قدر ارزش داره جناب درویش که تمام خانواده و ناموس و شرفتو بفروشی خاک تو سرت کنن

میلاد

هرکسی پشت این آدم فاسد و باندش هست اسمش باید رسانه ای بشه این همه بی کفایتی و فساد، واقعا کی حمایت می کنه؟ اون طرف قطعا خودش هم مثل این آدم فاسد داره فساد می کنه

به امید نابودی درویش خائن

ببینید این دیگه چه کثافتیه که بالادستیش بهش میگه استعفا بده میگه نمیدم اونوقت ما توقع داریم حرف هوادار رو گوش کنه…این یابو فکر کرده پرسپولیس ارث پدرشه مرتیکه فاسد لجن.
و اون احمدی چقد بدبخت و بی اختیاره که معلوم نیست کدوم بی شرفی سفارش درویشو پیشش می‌کنه که این تو رودرواسی نمیتونه کاری کنه خاک بر سرت

آرش

معلوم نیس چه خبره تو باشگاه…از یه طرف با حسین عبدی جلسه میذارن از یه ور میگن درویش استعفا بده…هوادار محترم تهرانی…محض اعتقادات تجمع کن در باشگاه..ریشه ی تیم برانکو رو درآوردن…داره برمیگرده دهه هشتاد همه چی…پای امثال حسین عبدی باز بشه باید منتظر وحید قلیچ هم باشی…چه مصیبتی خدایا این درویش..خدایا خودت شر این موجود رو کم کن..من که دیگه کم آوردم…

مسلم برتینا

اخراج فوری درویش دلال خواسته اکثریت هواداران میلیونی پرسپولیسه آقایان بانک شهر مالک بی لیاقت و مترسک و بی عرضه و ترسو

مسلم برتینا

دلیل این که درویش رو اخراج و برکنار نمی‌کنید چی میتونه باشه آقایان بانک شهر مالک بی عرضه و بی لیاقت. اخراج فوری درویش خواسته همه هواداران میلیونی پرسپولیسه چرا خودتون رو زدید به خریت و نفهمی. نمی‌تونید دست از سر پرسپولیس بردارید بسه رانت بازی لطفاً بسهههه

کاوه

اینها همه حرف مفت هست بانک شهر اگه واقعا نمی‌خواست درویش بمونه خیلی راحت برکنارش میکرد چون اکثریت را در عین مدیره داره پس بس کنید این بازی های کثیف رو همه میدونیم دست هر دو طرف در یک کاسه هست

داود

چرا مالکین درصدی ازتیم اخراج اورامهر نمیکنند بخش کنسرسیوم بانکی هزینه. بده بعدیک دلال رانتون اخرج کنند جالبه چه اتفاق میخوادبیفته تمام پیش کسفتاهم جز عدمعدودی سهم خواهی میکنند بابا یه لگد بزنین خدا حافظ هیچ اتفاق نمیفته تیم 50میلیونی مدی عامل بالیقت مجوهردارمیخواد نه یه بله قربان گو کدوادم عاقل اول فصل میره چندبچ وینکر چپ میخره علت چی بو د بدازخرید بازیکن نامدار عاجز هرکی رابیرون کردن شاخ تیم خودمون شد کارش بوداره بگردین پیدا میکنید

هادی

داداش کیبوردت خرابه

پرسپولیس همیشه قهرمان

درویش بانک شهرم عوض می‌کنه بانک روستا!!!!

متین

درویش با نزدیک کردن خود به چهره های شاخص باشگاه پرسپولیس از جمله مهندس کلانی و مایلی کهن سعی می‌کند حمایت آنها از خود را فراهم کند و به نوعی برای خود وجاهت بخرد در کنار آن بحث سفرهای ریاکارانه و رندانه وقت و بی وقت به کربلا را هم برای خریدن وجهه نداشته خود ابزار قرار داده و همین ها یه مقدار کار را برای بانک شهر برای برکنار کردن وی دشوار کرده
تا ببینیم در آینده چه میشود

امید

درویش جان بچه ات برو دست از سر پرسپولیس بردار بزار آرامش داشته باشیم وگرنه میلیونها نفرین دامن خودت و زن و بچه ات میگیره

امیر

حتما بشینید تا استعفا بده، این باچسب آکواریم خودش راروی صندلی مدیرعاملی وبا ترکیب چند چسب قوی پایه های صندلیش را به دفتر مدیریت پرسپوليس چسبانده شما ازاین سیریش انتظار استعفا دارید، این بشراینقدر گستاخه که حتی با شنیدن الفاظ ناموسی هم باز بخاطر ناموسش هم نمیخاد کوتاه بیاد، بخدا سنگ پا از رورفت واین نه

Russell

درویش برای موندن دست به هرکاری میزنه،
یهو دیدین تو همین روزها اوسمار شد سرمربی پرسپولیس
تحت هر شرایطی امیدوارم از شر درویش راحت بشیم

بابک

بانک شهر اگه جرات نداره مدیر رو اخراج کنه غلط کرد سهام پرسپولیس رو خرید

pouya

عجب آدمه سریشیه بزن به چاک دیگه

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

اینم عوام فریبیه، اینا رفیقن حاجی…

لشکری _ بندرجاسک

این دیگه چه کنه ایه؟ قطعا چسبیدنش به کرسی مدیریت پرسپولیس فقط وفقط یک هدف دارد ؛ دزدی و فساد مالی

محمدرضا

قشنگ باشگاه رفته تو حاشیه. شده گوشت قربونی همه از ی طرف میکشن

بهرام راد

حالا میفهمید این آقا رو کیا آوردن؟ دیگه مشخصه ماموریت داره برای تضعیف پرسپولیس, قهرمان ده ساله ایران؟ کنسرسیوم بانکی وقتی ترس داره از عواقب برکناری یعنی چی؟ لااقل جان عزیزاتون دوباره تا دو تا خرید فرمالیته کرد یا تیم دو تا نتیجه موقت گرفت جوگیر نشیم

آرش

ینی میشه خبر برکناری درویش بیاد….

بناری

عجب آدم سمجی هست درویش!! هرچندمدتهاطرفدارش بودم اما الآن ازش بدم میاد آخه آدم عاقل وقتی این همه هجمه از ربرو وپشت سربه همراه داری ول کن برو عامو…. درفوتبال ما بایدحتماً بعضی ها رابندازن بیرون…. مثل جهانبخش درتیم ملی،، لااقل برای عموم مردم احترامی قائل باشید

Arj

آقای بانک شهر تو رو خدا درویش رو اخراج کن و به فساد این درویش و شرکا خاتمه بده این خواسته 40 میلیون هوادار هست

حسین

هواداران عزیز تهرانی یه تجمع صدها نفری اعلام کنید جلو باشگاه رو سر درویش آوار بشین ها تا بدونه با هواداران طرفه نه مسؤولان رده بالا که…….

شمس

اگه بانک شهر این قدر ضعیفه که نمیتونه درویش رو برداره پس رو چه حسابی باشگاهی که ۷۰ درصد این کشور طرفدار داره رو دادن دست همچین بانکی

RED

استعفا بده چیه !!
اخراجش کنید.

Amin

دیگه کم کم باید بگید اعدامش کنید مفسد فی الارض رو شاید اون موقع استعفا داد!!

علی ص

با اینکه از مخالفان درویشم اما خداییش دیگه اینقده بد ذات و پررو نمیدونستم .

علی ص

مگر بانک شهر صاحب عمده تیم نیست؟ پس مخالفت مسئولین بالا دستی برای برکناری درویش دیگه چیه؟