فوتبال جنوب

با انتشار پیام هایی جداگانه/رحمانی و جماعتی از هواداران فولاد خداحافظی کردند

2 بازیکن فولاد با انتشار پیامهای جداگانه از هواداران این تیم خداحافظی کردند.

 بعد از اینکه چند روز قبل احمد آل نعمه از فولاد جدا شد و با هواداران این تیم خداحافظی کرد، حالا نوبت به بختیار رحمانی و مهرداد جماعتی رسیده است.

این 2 بازیکن فولاد با انتشار پیامهایی جداگانه از هواداران این تیم خداحافظی کردند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها