اختصاصیاسلایدرمقالات فوتبال

برای یحیی گل محمدی؛ قهرمان بی‌ هیاهوی عصر ما

خبر سرخ: جمعه این هفته تکلیف همه چیز روشن شده و عجیب نیست که سیل زنده بادها و مرده بادها راه بیفتد اما حالا که در بیم و امید کسب پنجمین جام غرق شده‌ایم فرصت بهتری برای صحبت از مردی است که با کمترین ادعا بیشترین شادی را به دلهای ما راه داده است.

یحیی گل محمدی با برد دیشب برابر تراکتورسازی مجموع امتیازات این فصل پرسپولیس را به عدد ۶۴ رساند و با میانگین ۲٫۲ امتیازی برای هر بازی بدون انجام آخرین مسابقه فصل همین حالا مساوی و بیشتر از دو تا از قهرمانی‌های قبلی تیم امتیاز کسب کرده است.

پرسپولیس تیم همیشه پرافتخار تاریخ فوتبال ایران بوده اما در لیگی که سال‌هاست دیگر تک قطبی و دو قطبی نیست و با صرف هزینه‌های صدها میلیاردی رقابتی تر از همیشه شده، کم به یاد داریم این همه اقتدار و پرسپولیسی که این طور با شکست بیگانه باشد و در طول فصل فقط یک باخت پر حرف و حدیث در کارنامه‌اش داشته باشد.

فرمانده این فتوحات یحیی گل محمدی است که با عجیب ترین تیم مدیریتی ممکن و کمترین هزینه ها در فصل نقل و انتقالات و از دست دادن چندین ستاره تیمش را برای قهرمانی بست و حالا باوجود همه ناملایمتی‌ها و سنگ اندازی‌ها چیزی تا به دست آوردن کمترین پاداشش باقی نمانده است.

کسی که پراسترس ترین روزهای عمرش را سپری می کند، با از دست رفتن موقعیت‌ها کنار زمین بالا و پایین می‌پرد اما خونسردی‌اش را از دست نمی‌دهد و تا لحظه آخر فرمان زیر توپ زدن و بازی احساسی صادر نمی‌کند.

کسی که قرارداد میلیون دلاری نداشت تا با اضطراب بسته شدن پنجره‌ها دائما دلمان را بلرزاند اما برای احقاق حق شاگردانش هیچ وقت کوتاه نیامد.

کسی که نه چپ و راست پست‌های دلبرانه می‌گذارد نه شوی پول تو جیبی دادن از کیسه دیگران راه می‌اندازد، نه با حمله کردن به وزرای در حال رفتن ژست مبارز به خود می‌گیرد اما هرجا لازم باشد با استوری‌هایش حرف دل مردم را می‌زند.

برای کسی می‌نویسیم که هیچ وقت سر هوادار منت نگذاشت و مدال نایب قهرمانی آسیا و کاپ قهرمانی سوپرجام خود را به فرزند هوادار درگذشته و روح نوجوان هوادار تیم اهدا کرد.

ممنون یحیی گل محمدی، ممنون که دو سال لعنتی کرونایی را برای ما با موفقیت‌های خودت و تیمت قابل تحمل کردی، ما همیشه یک تشویق صد هزار نفری بدهکارت خواهیم بود.

*حسن مهدوی

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

ایمان بیاوریم به آغاز فصل یحیی

ابرقویی پرسپولیسی

دم نویسنده گرم.
خداقوت آقایحیی
خداقوت حمیدخان
خداقوت آقا کریم
خداقوت آقا داوود
دم همتون گرم که دل مردم رو شاد می کنید.

محمد

دمتون گرم . حمایت از آقا یحیی و تمدید سه چار ساله با ایشان در اولویت قرار بگیرد

علی

با اخلاق و بی حاشیه..کادر مربی گری پرسپولیس جنتلمن و فوتبالی و بی نظیر هستند..‌ان شاا…بریم برای گلات قهرمانی و شادی دل هواداران ارتش سرخ….

Sh 4& 6

چه متن زیبایی! ممنون ادمین! ممنون از یحیی کادر فنی و همه بازیکنای کاردرست و باغیرتمون بخاطر این حس خوبی که تو این روزای ناخوش احوال بهمون دادین
ممنون

محسن قبله ام پرسپولیس

سلامت باشی یحیی خان در کنار بازیکنان تیم وهوادارای با تعصب زنده باد پرسپولیس ایرانی

دشمن کیسه

امپراطور بمونی برامون❤️

فرشید عالی

سلام
یه پیشنهاد زیبا

روی برد سکوی قهرمانی
پرسپولیس
تیتر بزنید

########گلات کردیم برای شش!!!

##########روی سکوها، بنری با طرح پنج عدد کاپ قهرمانی بزنید….

اخ چه کیسه سوزیه

اونام هی ستاره بشمارن!!!.

ابرقهرمان

چقدر متن عاطفی و زیبایی بود…واقعا امپراطور کسی بود که بدون چشم داشت انچنانی و دور از دستهای الوده تو تنهایی محض این تیم تو لیگ، یک عزم و اتحاد پنجاه میلیونی رو به رخ رقبا و آسیا کشید…با کمترین پشتوانه و بیشترین دشمنی ها در طول تاریخ فوتبال ایران، کار بسی بزرگ رو انجام داد…قهرمانیهایی که حتی برای متمولان لیگ با اونهمه امداد سازمان و کمیته و فدراسیون رویایی بیش نبود….. زنده باد امپراطور زنده باد ارتش سرخ قهرمان..و مبارکمان باد یک دنیا قهرمانی و زیبایی…
ممنون از جناب مهدوی بخاطر متن بی ریا و دلنشینشون.

علی64

ممنون از این تجلیل و تعریف،،،، ممنون امپراطور ممنون یحیی ی عزیز،،،ممنون مرد پرسپولیسی،،،ممنون از کادر فنی محترم مطهری عزیز باقری که اگه نبود همیشه حاشیه بود از افشین لا تعصب و تمامی زحمتکشان مررررسی از همتون،،،،یه خسته نباشید به بازیکنای خودمون که ۱۵ماه زحمت کشیدن سرما و گرما دیدن زجر کشیدن و حالا فقط یه گام مونده تا تاریخ سازی ان شاالله گام آخر هم بلند بر میداریم و ملت پرسپولیسی رو شاد میکنیم،،،، یه خسته نباشید به خودمون به تک تک هوادارا که همیشه پشت تیم بودیم،،دم همتون گرررررررررم همتون گرررررررررم گرررررررررم ان شالله همیشه سالم و سلامت باشین و همیشه پرسپولیسی بمونین،،،یا علی،،،خدایا شکرررررت که پرسپولیسی هستم

Iman

دمت گرم عزیز قلبها

عاشق پرسپولیس

تنها قدم نخواهی زد