بانوانورزش های دیگر

برگزاری تست استعدادیابی بانوان باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس، روز پنج‌شنبه برای تیم فوتبال بانوان خود تست استعدادیابی در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار کرد و طی آن شرکت‌کنندگان زیر نظر مریم آزمون سرمربی تیم و زیر نظر کادر فنی ارزیابی شدند.

کادر فنی تیم اعلام کرده است که این تست‌ها به منظور کشف استعدادهای برتر فوتبال بانوان و شکوفایی این استعدادها برگزار شده است.

همچنین، تست بعدی جمعه ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد و بانوان علاقه‌مند می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه، بیمه ورزشی از فدراسیون پزشکی ورزشی، کفش مخصوص چمن مصنوعی و دیگر ملزومات، از جمله لباس ورزشی مناسب در محل حاضر شوند.

باشگاه پرسپولیس از علاقه‌مندان دعوت کرده است تا با حضور در این تست‌ها فرصت خود را برای عضویت در تیم فوتبال بانوان باشگاه امتحان کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی صباغ

استفاده از برند بزرگ (پرسپولیس) و صرفه جویی حداکثری در خرید بازیکن . پولو اینجوری در میارن و میخورن و خیالشون هم نیس که هوادار برای تشویق تیمش زیر آفتاب سوزان خون دماغ میشه در ضمن پول هم میده . بعد با منت میگن صاحبان واقعی تیم هواداران هستن ما فقط نوکریم و برای خدمت اومدیم. عجباااااااااا

اخراج افغانی های اشغالگر از ایران

جوانان ایرانی باید برای ازدواج و فرزند اوری وام بگیرند و قادر نیستند اقساطش را به بانک ها بپردازند چون میلیون ها افغانی در ایران بیکارشان کردند و درامدی ندارند اما افغانی ها سالی 200 هزار بچه در ایران زاد و ولد می کنند هرزن افغانی در ایران 8 تا 10 تا 13 تا بچه می زاید چون کار می کنند پول دارند درامد دارند اما جوانان بیکار شده ایرانی باید وام ازدواج و فرزند اوری از کشور خودش ایران اشغال شده اش بگیرد .