اخبار تمریناتاخبار مربیان

برگزاری تمرین ریکاوری پرسپولیس با حضور 8 مربی

با وجود برکناری وحید هاشمیان، دستیاران او در تمرین ریکاوری بازیکنان پرسپولیس حاضر شدند.

پرسپولیس روز گذشته (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال میهمان تراکتور تبریز بود که این دیدار به تساوی یک – یک انجامید.

اوسمار لوس ویرا از امروز در تمرین سرخپوشان حضور یافت و از نزدیک شاهد ریکاوری شاگردانش بود. دو دستیار اوسمار که به همراه او وارد ایران شده‌اند، در کنار سرمربی برزیلی بر تمرین بازیکنان پرسپولیس نظارت کردند.

نکته قابل توجه این تمرین، حضور همه دستیاران وحید هاشمیان سرمربی برکنار شده سرخ‌ها بود. مایکل اونینگ، امیرحسین پیروانی، کریم باقری، مهرداد خانبان و امیلیو آلوارس که به‌عنوان مربی دروازه‌بانان در کادر فنی هاشمیان فعالیت می‌کرد، در کنار اوسمار و دو دستیارش در تمرین امروز پرسپولیس حاضر بودند تا سرخپوشان با حضور 8 مربی ریکاوری کنند. قرار است تکلیف دستیاران اوسمار تا دو سه روز آینده مشخص شود.

پرسپولیس با کسب 12 امتیاز، موقتاً در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفته و روز جمعه 16 آبان مقابل استقلال خوزستان صف‌آرایی می‌کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
raha

لعنت خدا بر درویش که اون تیمی کهتوپ تکونش نمیداد رو فقط برای دستمال کشی و دزدی خودش به این روز انداخت کثافت اه و نفرین همه ما پشت سرت هست الهی خبرش برسه تا کمی دلمون خنک بشه

مهران پرسپولیسی

تو عکس بالا چطوری جدا نشستن انگار اینا باهم دعوا دارن اسمار هر چه زودتر باید تکلیف نیمکت را معلوم کنه فکر کنم سید را میخواد جای پیروانی بیارد که خیلی خوبه

خدا

عزیز این عکس مال دوره هاشمیان همه دستیاران هاشمیان تو بازی رسمی تلان دستیار های اسمار نیستن اینجا خوب دقت کن

محمد

پس چرا این خانبان دلال مثل کنه چسبیده

محمد طالبی

غلامحسین پیروانی باید از روی نیمکت برداشته بشه، بسیار بسیار آدم بی مصرف و کم سواد و آچمزی هست،، دست گل آقا وحید بوده که الان اینجا نشسته وگرنه همون فجرسپاسی شیراز هم اینو نخواسته بود..
اصلا نوع نشستن این آدم روی نیمکت رو ببینید ، چند تا عکس دقیقا با همین رلکشن ازش دیده شده،
چقدر باید با آمدن آدم های مختلف روی نیمکت، باید آستانه تحمل مون رو بالا ببریم و هر هفته اشخاصی رو در نیمکت ببینیم که به کار تیمی مثل پرسپولیس نمیان و بودنش سودی چه در کوتاه مدت و چه بلند مدت نداره،، هرچند حتم دارم اوسمار سرمربی باتجربه و کارکشته ای که خیلی سریع می فهمه یکی مثل امیر حسین پیروانی به کارش نمیاد…

پرسپولیس = عشق

سروش رفیعی خیلی توپ خراب میکنه

محمد

خانبان دلال هم همش با احمد زاده بهشون بازی میده

فقطپرسپولیس

به این میگن بی برنامگی و روزمرگی مالک وهیات مدیره،چرابانکهای دیگه به غیر ازبانک بی برنامه شهر دراداره ومدیریت پرسپولیس سهم ندارند؟فقط بانک ملت دوبرابر هلدینگ خلیج فارس سود داشته،پس بانکهای دیگه بخصوص بانک ملت بایددراداره ومدیریت ومخارج پرسپولیس سهم داشته باشند وحتی سهم بیشترتاپرسپولیس ازاین وضعیت خارج بشه…

علی قرمز ته

خدا لعنت کنه درویش رو
شاکله تیم رو بهم ریخت
روحیه تیم رو تضعیف کرد
مدیریت تیم رو پاچه خوار کرد