اخبار باشگاهاسلایدر

برگزاری جلسه هیئت‌ مدیره پرسپولیس با افشین پیروانی

پرسپولیس نیوز: نشست هم‌اندیشی باشگاه پرسپولیس با حضور اعضای هیات‌مدیره و مدیر این تیم، افشین پیروانی برگزار شد.

در این نشست، سرپرست تیم گزارشی از وضعیت فعلی تیم، حواشی اخیر و برخی مشکلات گذشته ارائه داد و دیدگاه‌های خود را با اعضای هیئت‌مدیره در میان گذاشت.

با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت بررسی فنی دقیق‌تر، مقرر شد در جلسه بعدی، کادر فنی نیز برای پاسخ‌گویی به سؤالات و همچنین شنیدن  دغدغه‌ها و انتظارات به حق هواداران از هیئت‌مدیره در خصوص عملکرد کادر فنی و عدم دستیابی به نتایج مطلوب حضور یابد تا تصمیم‌گیری‌های لازم برای بهبود وضعیت تیم انجام پذیرد.

هیئت‌مدیره پرسپولیس بر اهمیت حفظ آرامش، تمرکز و همدلی در مسیر بازگشت تیم به جایگاه واقعی خود تأکید کردند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شکارچی

با همدلی چیزی درست نمیشه فوتبال فقط عین خر دویدن نیست تاکتیک و تکنیک مشخصی داره که این کادر فنی دانشش رو نداره ، همین بازیکن ها دست مجتبی حسینی بودن می ترکوندن ولی متاسفانه وحید و یارانش این کاره نیستن، خوب صحبت کردن دلیل نمیشه مربی خوبی هم باشی اگر اونجوری بود تمام معلمهای ادبیات فارسی می تونستن مربی فوتبال بشن

دی جی

آقایون هیت مدیره لطفا لطفا خواهشا هر چه زودتر سرمربی رو عوض کنید اگر واقعا به فکر تیم و هواداران هستید بخدا آقای هاشمیان که بسیار انسان شریفی هم هستن نمیتونن این تیم رو جمع کنن اخه مربیگری تیمهای پرسپولیس و استقلال مثل بقیه تیمها نیست این دو تیم مربیان بزرگ و شاخص میخوان

مجتبی هوادار (ارتش سرخ)

آقای هاشمیان تورو جون عزیزت اگه پرسپولیس واست اهمیت داره و نمیخوای کار به فحاشی ناموسی بهت برسه همین امشب یرو

لشکری _ بندرجاسک

این مهرداد خانبان هم قطعا یکی از بزرگ‌ترین معماهای سالیان اخیر پرسپولیس است؛ کسی که معلوم نیست با چه زور و پشتوانه‌ای، به همه سرمربیان تحمیل می‌شود و اگر کسانی مثل کالدرون یا گاریدو هم دست به حذف او بزنند، ناگهان خودشان حذف می‌شوند

تصاویری از این دست نشان می‌دهد ظاهرا او نقش فنی پررنگی هم در تیم هاشمیان داشته و بخشی از این طراوت و شادابی و کوبندگی پرسپولیس، مدیون تنها آنالیزور موجود در جهان هستی بوده!

آرش

کادر فنی پرسپولیس حدود ۱۰ نفر هستند کادر فنی خیبر یا فجر شیراز حدود ۴ الی ۵ نفر بازی های ۳ تیم را مقایسه کنید پرسپولیس بیشتر صاحب توپ در ۹۰ دقیقه اما پاس بهم در زمین خود یا به دروازه بان و سانتر بی هدف تیم علی اصغری آلمانی

امیر

بعنوان یه هوادار 55ساله که از10سالگی عاشق پرسپولیس هستم پیشنهادم به هئیت مدیره اینه حالا که برانکو جوابش منفی بود واسمارهم مشخصه دنبال بازارگرمی ودریافت مبلغ بالای است یا آقای دایی راراضی کنند ویا گابریل کالدرون که نیم فصل موفقی هم داشت وبخاطر ندانم کاری انصاریفر رفت را برگردونند حداقل با جو وحاشیه های فوتبالمان آشناست

سرخ‌دل

امیرحسین پیروانی یا آقا کریم باید به عنوان مربی موقت تیمو کچ کنن برای بازی بعدی، و جناب هاشمیان همین امشب بره. (فقط اوسمار یا کارترون)