حواشی

تاخیر در آغاز دیدار تراکتور- پرسپولیس بخاطر ازدحام جمعیت

دیدار تراکتور و پرسپولیس با تاخیر آغاز می‌شود.

رفعتی ناظر مسابقه دیدار تراکتور و پرسپولیس می‌گوید به دلیل ازدحام جمعیت و حضور تماشاگر بیش از ظرفیت ورزشگاه یادگار امام، این دیدار با تاخیر آغاز می‌شود.

رفعتی گفت: قرار بود 49 هزار بلیت فروخته شود اما 90 هزار بلیت فروخته شده است. افراد اضافه زیادی در زمین و ورزشگاه حضور دارند. باید این افراد از ورزشگاه بیرون بروند با این حال داخل زمین برای من مهم است و سعی می‌کنیم بازی را با تاخیر 5 الی 10 دقیقه ای آغاز کنیم.

* با وجود اصرار فراوان ناظر مسابقه خبری از حضور تماشاگران با بلیت‌های اختصاص یافته بر روی صندلی‌های خریداری شده نبود و آنها هر کجا توانستند نشستند.

* داود رفعتی ناظر بازی امروز روی خالی بودن جایگاه هواداران پرسپولیس اصرار داشت و اعلام کرد تا زمانیکه آن بخش تالی از تماشاگران میزبان نشود اجازه برگزاری بازی نخواهد داد.

در شرایطی که قرار بود تماشاگران از امروز (پنجشنبه) با نصب گیت‌های الکترونیکی و شماره‌گذاری صندلی‌ها در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به‌صورت منظم روی صندلی‌های خود بنشینند، اما عملاً هیچ خبری از نظم در این ورزشگاه نیست و تعداد تماشاگرانی که برای تماشای دیدار تراکتور – پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند، از ظرفیت استادیوم یادگار امام (ره) بیشتر است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
sampishro

وهمچنان داستان نامرادیهاوبیشرفبازیهابرعلیه پرسپولیس ادامه دارد
وبرگ زرینی دردفترپرحجم نامردیهاوبی ادبیهای فدراسیون فوتبال ومجموعه ضدارزش وورزش گاوآهن امروزبه ثبت خواهدزرسید

فرحانی

با سپاس از اطلاع رسانی شما . حالا خود استادیوم بماند .تپه های اطراف ورزشگاه هم مملو از هواداران است . خدای نیکی ها نگهدار مردم علاقه مند به فوتیال باشد . دعا کنیم که برای هواداران چه داخل استادیوم چه تپه های اطراف استادیوم یادگار امام اتفاقی نیفتد. من پنج سال پیش تبریز و استادیوم یادگار امام بودم .رفت و آمد به آنجا بسیار مشکل است . کاش بازی ساعت ۴ عصر برگزار میشد هوای انجا خنک و سرد است .باز هم سپاس از شما.

ناشناس

نور چشمی های فدراسیون با تخلف و دزدی
بازیکن و درنوردیدن سقف مسخره تاج با
بیشترین تماشاگر میزبانی میکنه!!
پرسپولیس باید بره اراک و قزوین خانه به
دوش باشه وتحت هر شرایط با کمترین هوادار
که نتیجه نگیره .
حروم لقمه های فاسد