اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

تاکید گاریدو بر اجرای درست تاکتیک‌ها در تمرین امروز پرسپولیس +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (دوشنبه) خود را از ساعت ۱۸ آغاز کرد که در جریان آن، سرمربی تاکید ویژه بر اجرای دقیق برنامه‌های تاکتیکی اعلامی داشت.

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را از ساعت ۱۸ به مدت ۷۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.
تمرین با راندو در سه گروه آغاز شد. حفظ توپ، تحت فشار در بخش کوچکی از زمین بخش بعدی تمرین بود و پس از آن نیز، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.
در بخش فوتبال درون تیمی، کارلوس گاریدو مثل همیشه تاکید داشت بازیکنان ضمن بهره‌گیری از ویژگی‌های فنی فردی آن را کاملا در مسیر اجرای برنامه‌های تاکتیکی که برای بازیکنان تشریح کرده است به کار بگیرند.
امید عالیشاه و اوستون ارونوف نیز همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

ماششششالا به گندوز میخوایم حسابی روی بیرانوند را کم کنی

مسعود

بابا بسه نه تقصیر درویشه نه هیچ کس دیگه اونا دارن ماموریتشون رو به نحو احسنت انجام میدن ، مشکل از خودمونه که از کیسه کشا بیغیرت تریم هرچی هی زدیم تو سرمون هیچکی گوش نداد این دو سه روزه هی رفتیم در. باشگاه هیچکی نیومد فقط اینحا بلدید غر بزنید ، بخدا فردا بازیها شروع شد بعد. بیایید اینجا مثل خاله زنکها هی غرغر کنید فقط ادعا دارید از اون کیسه کشا هم کمترید

هادی

آقای درویش با این تیم داغون انشاا.. بریم برای چهارم شدن

مهدی

چی شد هوادارا قرار بود امروز ۲شنبه تجمع کنین جلو باشگاه و بانک.چی شد؟؟چرا بچه ها شل گرفتین همه چیو.چرا فقد بلدین حرف بزنین؟؟خوش به حال استقلال چه هوادارایی دارن که حقه تیمشون راحت میگیرن.اما هوادارای تیم ما همه شل شدن و سيراب قهرمانی.تیم از بین برد درویش یکی بهش تو نگفت.اخ کاش کاش پرسپولیس شهرستان بود.نه تهران.تا هوادار نشون بدیم به تهران.

Nader

بازیکنای جوون تیم باید الان دیگه خودشونو نشون بدن و اصلا شوک نشن و استرس نداشته باشن کنترل هیجان داشته باشن و تو همین بازیا تو همین لیگ باید خودشونو نشون بدن اگه به فکر بازی تو تیمای بزرگ اروپایی می‌خوان باشن وگرنه بشن ۲۵_۲۷ساله دیگه یکم سخته و تلاش باید چندین برابر کرد اگه الان موفق نشید از پرسپولیس اخراج بشید دیگه حداکثر فوتبالتون تو بهترین تیم ایران می‌تونه باشه که پرسپولیسه اما اگه تو این سن خودتونو باور کنید تلاش کنید و زحمت بکشید و فقط به پیشرفت سکوی پرتابی که سهمتون شده و وارد پرسپولیس شدید فک کنید میتونید تو بهترین لیگای دنیا بازی کنید مثل مهدوی کیا کریمی دایی هاشمیان باقری طارمی …..پس ۱۸_۲۰_۲۱_۲دیگه سن فوتبالی کمی نیست دیدید ورزشکارای کشورمون که قهرمان المپیک شدن چند سال سن داشتن اونا زحمت بیشتر کشیدن خودشونو باور داشتن از فرصت‌های داده شده بیشتر استفاده کردن اگر یکبار فرصت گرفته شد اگر ده بار این اتفاق افتاد قهر نکردن آرزوی بازی نکردن رفتن و بیشتر تلاش کردن پس نیمکت نشینی پرسپولیس افتخار بزرگیه که قسمتتون شده بیشتر تلاش کنید و زحمت بکشید از بزرگترین تیم یاد بگیرید تلاش کنید جاشونو بگیرید

ایمان

فقط یه چیز میتونم بگم خاک بر سرت درویش بی عرضه

ایمان

بیرانوند ترابی نعمتی شیخ حسن اسماعیلی فر چه بازیکنانی رو از دست دادیم