اخبار بازیکنان

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی حیاتی

تیم فوتبال پرسپولیس فردا اولین دیدار امسال خود را در مقابل چادرملو برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه ساعت 18:45 در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف چادرملو اردکان خواهد رفت. این نخستین بازی در پلی آف سهمیه آسیا خواهد بود و سپس تیم برنده باید مقابل گل‌گهر سیرجان قرار بگیرد که البته باتوجه به انصراف احتمالی تیم سیرجانی، احتمالا این آخرین بازی پلی آف نیز محسوب می‌شود تا تیم پیروز راهی لیگ قهرمانان 2 آسیا بشود.

پیام نیازمند، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، علی علیپور، اوستون اورونوف، ایگور سرگیف، یعقوب براجعه، محمدحسین صادقی، امیرحسین محمودی و سروش رفیعی غایبان تیم پرسپولیس هستند. به این ترتیب قرمزها در غیتب 10 بازیکن خود که اغلب آنها جزو نفرات اصلی هستند، با این حال سرخپوشان با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه آماده این دیدار حساس شده‌اند.

اگرچه پیش از تمرین آخر سرخپوشان حدس و گمان در مورد ترکیب این تیم ضریب کمتری از واقعیت را خواهد داشت اما باتوجه به بسته بودن دست اوسمار، او عملا انتخاب‌های زیادی هم برای اعمال تغییرات در ترکیب تیمش نخواهد داشت و باید از بین بازیکنان محدود، 11 نفر نهایی را برای حضور در ترکیب برگزیند.

بازیکنان فهرست:
خط دروازه: امیررضا رفیعی، محمد گندمی، امیر محمد قزوینه
خط دفاعی: حسین ابرقویی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سهیل صحرایی، فرزین معامله‌گری، علیرضا همایی‌فر، دنیل گرا
خط میانی: میلاد سرلک، محمدخدابنده‌لو، مارکو باکیچ، علیرضا عنایت‌زاده، رضا شکاری، امید عالیشاه، یاسین سلمانی
خط حمله: محمدامین کاظمیان، محمد عمری، ابوالفضل بابایی، تیوی بیفوما

ترکیب احتمالی: امیر رضا رفیعی، فرزین معامله گری، حسین ابرقویی، مرتضی پورعلی گنجی، دنیل گرا، مارکو باکیچ، میلاد سرلک، امید عالیشاه، محمد عمری، رضا شکاری و تیوی بیفوما

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس همیشه قهرمان

بازی با گل گهر بیخودی گذاشتن چون یک بازی اضافه دارند سه امتیاز کم کنن یا سه امتیاز به پرسپولیس اضافه کنن اونا ششم میشن تارتار هم کم ننه من غریبم بازی دربیاره

محمد

ترکیب عالیه فقط بجای دو تا هافبک دفاعی یکیش باید بشینه رو نمیکت که از بین این دو نفر سرلک بشینه بیرون بهتره و بجاش یه هافبک هجومی تر تو ترکیب باشه . اونم فقط یاسین سلمانی

سيد محمود

اصلا. نبايد دست کم بگیریم. تیم محکمی هستن. اینکه تمرین نکردن هم درست نیست. یک هفته میشه یواشکی تمرین میکنن