اخبار مسابقاتاختصاصیاسلایدر

سپاهان 0-1 پرسپولیس / ۳ امتیاز ارزشمند از اصفهان

تیم پرسپولیس هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با پیروزی شیرین مقابل سپاهان پشت سر گذاشت.

در حساس‌ترین دیدار هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان وحید هاشمیان به پایان رسید.

در بیشتر دقایق این بازی توپ و میدان در دستان سپاهانِ میزبان بود، اما درخشش پیام نیازمند و بی‌دقتی مهاجمان سپاهان باعث شد تا این تیم نتواند دروازه پرسپولیس را باز کند و در سوی مقابل سرخپوشان تهرانی از تک موقعیت خود در نیمه اول این بازی استفاده کردند و علی علیپور در دقیقه 44 روی پاس در عمق عالیشاه توانست با یک ضربه دقیق دروازه سیدحسین حسینی را باز کند.

در نیمه دوم سپاهان با میل تهاجمی بیشتر بازی کرد، اما حملات این تیم شدت و حدت نیمه اول را نداشت. در مقابل تیم میهمان چند بار روی ضدحملات بیفوما، اورونوف و محمدی صاحب موقعیت شد. در جنجالی‌ترین اتفاق این مسابقه، در دقیقه 87 یک صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که پیام حیدری و کمک داوران ویدیویی مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشتند و در ادامه همین صحنه در سوی مقابل آریا یوسفی مدافع سپاهان، رضا شکاری تازه وارد را داخل محوطه سپاهان سرنگون کرد که داور در این صحنه هم پنالتی اعلام کرد.

وحید هاشمیان با این پیروزی، اولین برد خود در قامت سرمربیگری پرسپولیس را جشن گرفت و سرخپوشان نیز پس از بیش از 900 روز موفق شدند سپاهان را شکست دهند. آخرین برد پرسپولیس در لیگ برتر مقابل سپاهان به فصل بیست‌و‌یکم بازمی‌گردد.

ترکیب سپاهان: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، هادی محمدی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، احسان حاج‌صفی (79-عارف حاجی عیدی)، امید نورافکن، آرش رضاوند، جواد آقایی‌پور (71-ایوان سانچز)، محمد عسگری (71-انزو کریولی) و کاوه رضایی (90-امین حزباوی).

ترکیب پرسپولیس: پیام نیازمند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، حسین ابرقویی، سهیل صحرایی، فرشاد احمدزاده (72-میلاد محمدی)، میلاد سرلک (85- رضا شکاری)، مارکو باکیچ، محمد خدابنده‌لو، محمدامین کاظمیان (72-تیوی بیفوما)، امید عالیشاه و علی علیپور (85- اوستون ارونوف).

بازیکنان ذخیره: امیررضا رفیعی، محمد گندمی، علیرضا عنایت زاده، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، یاسین سلمانی، اوستون اورونوف، تیوی بیفوما و رضا شکاری

داور: پیام حیدری
کارت زرد: محمد عسگری و احسان حاج صفی از سپاهان و مارکو باکیچ، پیام نیازمند و علی علیپور از پرسپولیس
اخراج: محمد دانشگر دقیقه 11+100 از سپاهان

در دقیقه ششم اولین موقعیت گلزنی برای سپاهان ایجاد شد که کاوه رضایی نتوانست برای میزبان پیام‌آور شادی باشد. یک دقیقه پس از آن هادی محمدی یک بخت دیگر سپاهان را از دست داد.

حملات همه جانبه سپاهان در دقایق آغازین و حمایت تماشاگران این تیم، پرسپولیسی‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

در دقیقه ۲۱ ضربه تماشایی محمد عسگری به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

در دقیقه ۲۶ و در ضد حمله‌ای سریع، پرسپولیس صاحب موقعیتی ایده‌آل شد که علیپور به راحتی این بخت را از دست داد.

در دقیقه ۴۰ ضربه محمد دانشگر با واکنش ناقص مواجه شد و در برگشت نیز بازیکنان سپاهان توپ را از دست دادند.

یک دقیقه پس از آن پاس عالی باکیچ موجب شد کاظمیان در موقعیت گلزنی قرار بگیرد که او این موقعیت را خراب کرد.

در دقیقه ۴۴ و در حالیکه سپاهانی‌ها بازهم یک موقعیت خوب را از دست دادند، علی علیپور در ضد حمله‌ای سریع و با پاس خوب عالیشاه، موفق شد در مصاف تک به تک با سیدحسین حسینی، گل نخست بازی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد.

در ادامه بازیکنان سپاهان در عین ناباوری دو موقعیت خوب دیگر گلزنی را از دست دادند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه شود.

سپاهانی‌ها برای جبران گل خورده، نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کردند.

بازیکنان میزبان با طراحی حملات از جناحین و به خصوص از چپ، بارها دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه کرده اما در زدن ضربات آخر، بی‌دقت بودند.

در دقیقه ۶۵ اشتباه عجیب سهیل صحرایی مدافع جوان مهمان موجب شد سپاهان در آستانه گلزنی قرار بگیرد که این موقعیت هم از دست رفت.

در دقایق ۸۵ و ۸۶، دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه هر دو تیم رخ داد. داور با استفاده از VAR هیچکدام را پنالتی ندانست و سپس ۱۲ دقیقه را به عنوان وقت اضافه اعلام کرد.

در دقیقه ۹۸ پرسپولیس در آستانه گل دوم قرار گرفت که ضربه اورونوف به تیر دروازه سپاهان برخورد کرد.

در دقیقه ۱۰۰ میلاد محمدی در موقعیتی عالی و به طرز عجیبی نتوانست دروازه سپاهان را باز کند و یک دقیقه پس از آن نیازمند با واکنشی تماشایی دروازه پرسپولیس را نجات داد.

در ادامه محمد دانشگر به دلیل خطای واضح روی اورونوف در شرایط تک به تک از زمین اخراج شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
80 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا

دعوا نداریم که دوبازیکن در حد بالا خصوصا یه مهاجم بغل علی مثل دوران طارمی وعلیپور که زهرآگین باشند

رضا

من قبل از بازی گفتم اگه وحید بازی رو هر طور که ببره موندنش صدرصد گفتم به هر نحوی، در حالی که10 دقیقه آخر فکر کنم سپاهان بود که میخواست سوت بازی رو داور بزنه 70درصد پرسپولیس ده دقیقه آخر بود پس به دو بازیکن احتیاج داریم که بریم پشت وحید نگفتم درویش، فقط وحید.

نصیر

مشکل هاشمیان نیست مشکل نداشتن بازیکنان سطح بالا در چند پست هست

مسعود

نیازمند واقعا عالی بود صحرایی فوق‌العاده بود،، ارونوف هم راه بیوفته خودش به تنهایی یه تیمه

آرش ☀️

خانومها و آقایون پرسپولیسی لطفا هفت هفته هاشمیان رو حمایت کنید. اینقدر عجول نباشید خواهش میکنم اتحاد داشته باشیم

احسان

تو باد این برد نخوابید
همه دیدیم که چطور بردیم و زیاد شانس آوردیم توپ همایون تو گل نرفت
واضحه تیم مشکل داره تیم حداقل حداقل یه مدافع وسط و یه مهاجم درجه یک میخواد
ترکیب اولیه هم خیلی افتضاحه و عجیب غریب بود

جواد

به امید خدا پرسپولیس امسال قهرمانه❤❤❤

پرسپولیس عشق

خداروشکر بردیم، اما اشتباهات فردی و ضعف در تیم زیاده.

محمد

شله زرد خیلی‌ خیلی پر رو شده بود براش لازم بود

Amir

ابرقویی و صحرایی و علیپور و باکیچ واقعا خوب بودن اونم تو این فشار این بازی تو اصفهان. تا شروع بازی بعدی باید حتما اوریه رو آماده کنن و پورعلی گنجی و اورونوف و بیفوما و عمری هم آماده بشن تا ترکیب واقعی نمایان بشه. یک مهاجم بلند قد هم باید بخرن حتما.

علی .د

نیمه اول اصلا خوب نبودیم. ترکیب نیمه اول اصلا خوب نبود ولی با تعویض ها تیم بهتر شد.در مجموع در روزی که خیلی خوب نبودیم تیم شله زرد رو بردیم

فرحانی

با سپاس .بسیار زیبا و هوشمندانه تیم پرسپولیس بازی کرد . به امید کسب یک قهرمانی که شایسته بهترین ها برای پرسپولیس اهورایی هستید

Saeid 666666

آقا نیازمند رو دیدین ماشالله به این بچه اصلا تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگرفت .امیدوارم گلر اصلی تیم ملی تو جام جهانی باشه.با این دفاع افتضاح تک و تنها چه کردی.ما باید شدیدا حمایتش کنیم که بره برای یک تیم ملی

حمید رحیمی

مرجع جان بچاپ لطفا …
ابرقویی بهترین بود خواهشا روحیه از دست داده شو با حمایت هاتون بهش برگردونید
تو اولین بازیه استرس زا واقعا بی نقص کار کرد
نیازمند هم عالی بود
امیدوارم مشکل اوریه حل شه بخاطر صحرایی چند بار سکته ناقص زدم :)
شدیدا هافبک وسط دونده با پرس بالا نیازمندیم

پرسپولیسی اصیل

درود برشما، یه هافبک دونده و طراح به اضافه یه مهاجم قاتل

مهدی

احمدزاده افتضاح بود

Saeid 666666

امیدوارم قلعه نوعی بجای رضائیان 36 ساله سهیل 20 ساله رو دعوت کنه این بچه عالیه

Saeid 666666

تبریک به قرمز دلها.جدا از نتیجه مثل اسم تیممون نبودیم 15 دقیقه آخر ایده آل ترین ترکیبه.بیفوما عالیه انشاله حمایت کنیم با همسن تیم ببریم جلو

Perspolis_6

بله با دوستان موافقم دفاع چپ راست خوبی نداریم…صحرایی خوب بود و اون استایل رونده دفاع کناری رو ندارن و بعضی جاها بد جوری گاف میداد اون احمدزاده هم که در راست فاجعه هست…باید زودتر نقطه ضعفها رفع بشن.

پویا

سهیل خیلی خوبه کافیه اعتماد به نفس پیدا کنه دفاع در کل امروز نمره قبولی گرفت ابر قویی هم بد نبود

Persepolis star's

به امید پیروزی های متوالی با آقا وحید هاشمیان ❤️
اما با یک پیروزی نباید فشار از روی درویش برداشته بشه.
ای کاش صادق محرمی و احمد نوراللهی در این فصل در تیم حضور داشتند.

مهدی پرسپولیسی

فقط امیدوارم اونینگ بار دانش کادرفنی رو ببره بالا وگرنه این عمو وحید و دوستانش ثابت کردن فنی هیچی نیستن. به ولله ۳۰ ساله به شدت پرسپولیسی ام و امیدوارم راجع به هاشمیان اشتباه کنم

میلاد

لعنت به درویش الهی خیر نخوری

بهزاد

به نظرم یه فکری واسه دفاع چپ و راست باید بکنن واقعا احمدزاده صحرایی حتی براجعه خیلی ضعیفن صحرایی که منو یاد مهدی هاشمی نسب میندازه که همش سوتی بودش با غرور بازی میکردش اگر فکری نکنیم با اینکه بازی بردیم در آینده به نتیجه ای نمیرسیم

میلاد

مبارک ولی شانس آوردیم دفاع افتضاح هافبک ها داغون
نیازمند بیوفوما اورونوف عالی

Perspolis_6

تبریک به همگی….درسته که سپاهان هم موقعیت داشت اما به نظرم هر چی از بازی می‌گذشت نظم تیمی ما بهتر میشد و حتی می‌توانستند اون صحنه را پنالتی بگیرند روی شکاری و در صحنه آخر هم می‌تونستیم گل بزنیم….بازیکنان خوب بودن بخصوص صحرایی (( البته باید بیشتر مواظب باشد)) کاپیتان و علیپور هم خوب گلی زدند بیفوما هم خوب به سخره گرفت سپاهانیهارو و در آخر این مرتیکه زشت طینت استقلالی که اسم مزخرفشم همین الان یادم رفت در کورس با اورونوف تحقیر و اخراج شد…..
دوستان لطفاً از وحید هاشمیان حمایت کنید تیمش می‌تونه خیلی بهتر هم بشه چون نشانهایی نشان دادن در این بازی از نظم و کار تیمی.
پرسپولیس عاشقتم.

آرش ☀️

بردیم ولی از دست میلاد محمدی یعنی از تو ۶ قدم هم میزنی تو اوت؟ بابا تو دیگه کی هستی؟

پرسپولیس قهرمان

صحرایی عالی بود ولی درویش باید بره ما آدم دلال و دروغگو ممیخواهیم

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

خداروشکر بردیم ولی دفاع چپ و راست تیم فلجه ❗
برای حریف اتوبان شده بود…

Mgh

دقییییییقا

پرسپولیس دوهزار ساله

احمدزاده افتضاحهههه افتضاحححح

Saeed

کسی یاد داره تیم تو این بازی بتونه ۴تا پاس پشت سر هم بده؟؟!!!
فقط باید امیدوار باشیم امداد غیبی بتونه احمدزاده رو از زمین بیرون ببره

Mazyar

تبریک به هواداران سرخدل
برد شیرینی بود اما نباید در سایه این برد خوابید .
یک زمانی شماره های 10و 11حرمت خاصی داشتند ولی الان در تیم بزرگ پرسپولیس بر تن دو بازیکنی هست که در مجموع بازیکنان همه لیگ جزو ضعیف ترینها هستن :سرلک و احمدزاده
موقعیت های بیشماری به حریف دادیم . من سالها هست ندیدم پرسپولیس در یک بازی اینقدر به حریف موقعیت بده .
آقای هاشمیان دست از لجاجت بردار از احمدزاده بازیکن بیرون نمیاد الکی میلاد محمدی رو هم خراب نکن

احسان

درود به شرافت
والا بالله میلاد محمدی دفاع چپ خیلی خوبیه
تو یه تا دفاع چپ تاپ لیگ هست
چه اصراری داره بازیش نده
دوتا بازی هروقت اومده تو به جای شلنگ احمدزاده سمت چپ جون گرفته
نمی‌دونم چطور باید صدامون به گوش هاشمیان برسه

مهدی پرسپولیسی

مبارکمون باشه ولی خداییش شانس آوردیم
ضعف دفاع نسبت به پارسال بدتر هم شده
شکاری و بیفوما به نظرم خوبن، نیازمندم که دمش گرم خوب قهوه ای کرد شله زرد رو

نصیری

ابرقویی صحرایی دمتون گرم کلا دفاع عالی بود

پرسپولیسی اصیل

درسته شاید عده ای از دوستان سرمست از این برد باشن، به پیر به پیغمبر منم خوشحالم مخصوصا که طرفمون شله زرد بود، ولی امیدی به این تیم با این وضعیت نیست

مهدی پرسپولیسی

کاملا درسته ولی بعضی دوستان فکر میکنن ما کیسه کش هستیم. خداوکیلی شانس نمی آوردیم پرگل باخته بودیم. یکی دو تا موقعیت آخر بازی هم بخاطر جلو کشیدن سپاهان و تکنیک تعویضی ها بود
وگرنه که تاکتیک تیمی زیره صفر

پرسپولیس دوهزار ساله

از هاشمیان مربی در نمیاد ، دقیقا محافظه کاریش تو تیم مشهوده ، بخدا انگار سپاهان داره با یه تیم نه جدولی بازی می‌کنه! ما همون تیمی بودیم که مقابل همه تیم ها مالکیت توپ و میدان را داشتیم

ابوذرموسوی

با کدوم بازیکن نه دفاع چپ و راست نداریم حق بدیم بهش تازه اول فصل هست

احسان

حداقل چپ که محمدی هست ازش استفاده کنه لامصب دیگه

محمد بیگدلی

لابد از تو مربی در میاد

آرش ☀️

هفت یا هشت هفته اعتماد کنید به مربی

پسر شجاع

بخدا اگه شله زرد اشتباه مرگبارشون باعث گل خوردنشون نمیشد و یکم فقط خوش شانس میبودن ، الان باید ۲ صفر یا ۳ صفر تیم ما عقب باشه

Saeed

اعصابمون بیشتر از این خورد میشه که پیشکسوت هایی که بعنوان کارشناس میان چرا از تیم انتقاد نمیکنند؟!

پوریا

درود بر همه ی دوستان سرخ دل ،نیمه اول رو خدایی فرشاد احمد زاده خوب بازی کرد سمت چپ و رو بلاک کردن توپ باعث شد گل بزنیم ولی امیدوارم بعد از این بازی دوتا بازیکن درست و حسابی بخریم و از دیده بنده مشکل تیم بیشتر وسط هست که جای خالی امثال احمد نور و بشار حس میشه.در نهایت امیدوارم امسال سهمیه آسیا بگیریم و با نبود درویش سال بعد تیم اصولی چیده بشه ،سالم و شاد باشید دوستان.

amir

این ترکیبه آخه، هاشمیان کجا مربی شدی لعنتی، یکی زدیم ده تا نخوردیم، لعنت بهت درویش با این تیمی که درست کردی و این مربی که آوردی، دفاع چپ و راستمون فاجعه بود، خدا تا آخر بازی رو بخیر کنه

محمد بیگدلی

لعنت به خودت

احسان

برادر گرامی کسی که انتقاد سازنده می‌کنه دلسوز نیمه الکی جلوش گارد نگیر
الکی دفاع کردن از نیمی که مشکل داره و نگفتن مشکلات خیانت به اون تیم هست

Perspolis_6

حق با امیر هست….لعنت بر درویش .

آرش ☀️

تو آلمان مربی شده

alis66

خوش شانس بودیم ۴ تا نخوردیم،خاک تو سرت درویش با این تیم بستنت نه دفاع راست داره نه دفاع چپ ۱۰ تا وینگر گرفتی که خدابنده لو وینگر وایسه؟سمت صحرایی هم که قربونش برم اتوبان بود جز اون تمام کرنرها،سانترها یار مستقیم گم می‌کنه و آزاد می‌زاره تا ضربه بزنن،خاک تو سرت کنن،تیم ۴ تا خارجی تاپ مث اینایی که استقلال گرفته میخاد،دفاع وسط،راست،چپ،هافبک دفاعی،فوروارد همه اینا رو کم داریم
پرسپولیس پارسال ۴ بازی به سپاهان حداقل ۳ تاش به بدشانسی وناداوری باخت،همه تیم‌ها خودشون تقویت کردن ما ضعیفتر شدیم
خدایی ابرقویی از گولسیانی،یا صحرایی از فرجی،کاظمیان از وحید امیری بهتر بودن؟

محمد

درست گل زدیم ولی افتضاح بودیم قبلا توکل یک نیم فصل شاید اینقدر به حریف موقعیت میدادیم که تو این نیمه داریم تیم هیچ برنامه ای نداره گلم روی هوش عالیشاه زدیم نمیدونم چرا اینقدر بازیکنای ما لیز میخورن اگر از زمین باشه باید سپاهانیام لیز بخورن درکل بجز باکیچ بقیه ضعیف بودن نیازمند چند تا واکنش خوب داشت ولی مشخص خیلی استرس داره امیداوارم نیمه دوم بهتر باشیم ولی چشم آب نمیخوره سرلک فقط نگاه حریف میکنه

پرسپولیسی

توروخدا برانکو رو بیارید به خدا این مربی دوزار بلد نیست

ابوذرموسوی

تا کی برانکو باید به جوانان بها بدیم

قرمزته

اونی که فوتبال بازی نکرده هم میفهمه این ترکیب درست نیست

احمدزاده ، علیپور ،سرلک ، ابرقویی ، براحعه ، صحرایی این شد پرسپولیس امسال
خدا لعنت کنه شمارو نتونستید دوتا بازیکن خوب برای تیم جذب کنید

این تیم امسال پنجم هم نمیشه ، تیم کاملا معمولی

عشقم پرسپولیس

صحرایی هنوز خیلی ناپخته کار می‌کنه
ابرقویی بدک نیست
سوگولی هم با سوتیش داشت تیم به فنا میداد
آقای هاشمیان بازی دادن تی تاپ سمت چپ و مملی سمت راست اشتباه محضه خواهشا گاریدو نباش
درویش خدا لعنتت کنه تیم بی دفاع کردی

Saeed

درسته نیمه اول یکی زدیم ولی هیچ وقت تیم رو اینقد ذلیل ندیده بودم حتی این یکی دوسالی که نتونستیم مقابل سپاهان نتیجه بگیریم ولی اینقد تیم داغون نبود
بخدا حالمون بهم خورد از این ترکیب و از این فوتبال شانس اوردیم نیمه اول ۷،۸ نخوردیم
فاتحه این تیم رو با این مربی اسکل همین الان بخونید

داود

لعنت بهت لعنت بر درویش لعنت به این مربی اوردنت. لعنت بر هر مربی که بیاد تو تیم دوتا بازیکن 2ملیون دولاری را بزاره رو نیمکت احمد زاده را بزاره تو زمین. شما را آدم میبینه شک میکنه به اینکه نکنه بستید ببازید. چیکار کردی تو ترکیه؟ به امام حسین تیما به ابرام چرخی میدادی بعتر بازی میکرد درویش لعنت بهت لعنت بهت. برو برو بیشرف برو برو مدیر سایت لطفا اینا تایید کن

مهدی پرسپولیسی

من که شک کردم آقا این بازی شبکه سه پرسپولیس و سپاهانه داره نشون میده یا سپیدرود و سپاهان؟

Saeid 666666

دقیقه 21 سوتی احمد زاده تیرک چیزی جز شانس باما همراه نبود.جنازه میلاد محمدی شرف داره به احمد زاده.اقای هاشمیان اینجا پیکان نیست پرسپولیسه ما اجازه نمیدیم تیممون رپ خار کنی

Amir

من موندم بیفوما و عمری و اورونوف آماده هستن و شکاری هم بد نیست چرا هر 4تا رو نیمکت هستن که انقدر سپاهان جلو بکشه

عاشق پرسپولیس

افتضاح افتضاح
نمیخام بدبین باشم ولی هاشمیان در حد پرسپولیس نیست
این ترکیب واقعا نگران کننده س

درویش بگم …&…

عشقم پرسپولیس

هوادار سوگولی چه ترکیبی چیده
امیدوارم ببریم وگرنه هاشمیان و درویش و دارو دسته همگی باید برید کاسه صبرمون سر اومده دیگه
همیشه هم که جلو شله ده نفره باید باشیم

Saeid 666666

آقای هاشمیان این ارنجت ما رو یاد استقلال پارسال میندازه.قبل بازی مشخصه که نتیجه چی میشه.اقای هاشمیان لطفا تشریفت رو ببر.ارنج شبیه بازیه تدارکاتی تا حساسترین بازی امسالمون

Mey Sam

امیدوارم بدون توجه به نتیجه این بازی فشار برای برکناری درویش توسط هواداران ادامه داشته باشه
نه اگه ببریم در باد این برد، مشکلات و کم کاری ها فراموش بشه و نه اگه خدای نکرده ببازیم درویش رو ول کرده به هاشمیان بچسبیم
فقط و فقط اخراج درویش

محمد

ترکیب عجیبیه خدا به خیر کنه به نظرم دوتا درواازبان می ذاشت بهتر بود

Saeid 666666

مگه داریم باورم نمیشه.وحید امیری با یک پا هم بهتر از احمد زاده است اونم ن محمدی را چرا نمیزاری با اینکار جام جهانی رو هم میگیری ازش.شکاری کجاست.فخریان بمب انگیزه است.این بازی رو که از دست دادیم تا دیر نشده هاشمیان رو رد کنیم بره تو روذخدا

پرسپولیسیم

یعنی من واسه درک و شعور کادر فنی متاسفم بازیکنی که تو پست خودش دو سال هیچ غلطی نکرده الان دو بازی داره میذاره سمت چپ دفاعی به دشمن پرسپولیس میگفتن ی ترکیب بچین از این بهتر ارنج میکرد قشنگ دیدمون به فهم و شعور هاشمیان عوض کرده

روزبه

با توجه به اینکه پرسپولیس وینگرهای خوبی مثل بیفوما و عمری داره و همچنین کیفیت خوبی که یاکیچ به عنوان هافبک دفاعی از خودش نشان داده دلیل استفاده از سیستم ۱ـ۳ـ۲ـ۴ را متوجه نمی شم . آخه چرا دو هافبک دفاعی . چرا از سیستم ۲ـ۴ـ۴ لوزی و یا از ۱ـ۴ـ۱ـ۴ استفاده نمی شه ! در ۱ـ۳ـ۲ـ۴ ما وینگرهامون را تنها رها می کنیم و انتظار داریم با حرکات انفرادی بازیکن مقابل را جا بگذارند اما در دو سیستم دیگر هافبک ها می توانند به کمک وینگرها بیایند و با ایجاد مثلث موقعیت ایجاد کنند . با ترکیب اعلام شده در نیمه اول تیم بخاطر ترس از شکست متوالی پنجم کاملا فار دفاعی داره . شانس بیاوریم و گل نخوریم

لشکری _ بندرجاسک

جای دورسون هم واقعا خالیه ، لا اقل تا نیم فصل نگهش میداشتی آقای هاشمیان و یه مهاجم دیگه هم میگرفتی و نیم فصل یه مهاجم دیگه بجاش میاوردی اینو رد میکردی؛ دربین ۱۶ تیم لیگ کدوم تیم فقط یه مهاجم داره؟

لشکری _ بندرجاسک

خدا به خیر کنه با این ترکیب، آقا وحید بعد که خدای نکرده عقب بیفتیم ترکیبُ عوض میکنی ولی این درست نیست داداش، احمد زاده نیمکت هم زیادشه چه برسه فیکس باشه ومیلاد که خیلی بهتره ودفاع چپ تیم ملی هست ذخیره بشینه؟ واقعا که این ارکیب مزخرفه

لشکری _ بندرجاسک

بازم احمد زاده پلشت فیکس و میلاد بیرونه؟
ای کاش هاشمیان دست از لج بازی برداره ، بیفوما هم بیخود بیرون نشسته با اورونوف

محمد

فک کنم هدف هاشمیان فقط ریختن آبرو و عظمت باشگاه پرسپولیسه و گرنه هیچ احمقی این ترکیب رو نمیزاره .

هادی

چرا بیفوما که سابقه بازی در حمله رو داره نمیذاره کنار علیپور!!
عمری و ارونوف هم وینگر باشن
اینکه خیلی خوووف تره

هادی

این گیج ترکیب هم یاد نداره بچینه!!!!!
بیفوما ، ارونوف ، عمری ، این همه وینگر داریم

هوادار

با این ترکیب مساوی هم کنیم شانس آوردیم

پرسپولیسی قدیمی

هر ترکیبی که سروش رفیعی رو نداشته باشه حداقل یک نکته مثبت داره نیمه دوم با حضور اورونوف و بیفوما انرژی هجومی تیم بیشتر هم میشه

علی صباغ

هاشمیان اگرم مربی خوبی باشه بازم بدرد پرسپولیس نمیخوره چون با این نقل و انتقالات درویش نشون داد که خیلی قانع هست و سطح توقعاتش از مسئولین تیم خیلی پایین بوده .(هرکی رو گرفتن گفته خوبه ، هر کاری هم کردن گفته راضیم ).

آرش

متاسفانه وقتی احمد زاده را دیدم در ترکیب پس تاکتیک همان بزن زیرش سانتر کن سیستم علی اصغری وطنی خودمان اما حالا آمده از المان امیدوارم بازی خوبی باشد اما فکر نکنم با وجود احمد زاده موفق شویم