اخبار مسابقاتاختصاصیاسلایدر

شمس آذر 1-2 پرسپولیس / دومین برد اوسمار قبل از دربی

پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس با برتری در مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر مقابل شمس آذر به استقبال دربی رفت.

تیم‌های شمس آذر قزوین و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک شاگردان اوسمار به پایان رسید.

در این مسابقه پرسپولیسی‌ها ابتدا توسط سروش رفیعی در دقیقه 10 با یک شوت از داخل محوطه به گل رسیدند، اما در دقیقه 22 روی تعلل مدافعان، گل تساوی را توسط صائب محبی دریافت کردند. در حالی که نیمه اول با نتیجه یک – یک به پایان رسیده بود، در نیمه دوم و در حالی که بازی پایاپایی در جریان بود، اوستون ارونوف در دقیقه 74 روی یک حمله همه جانبه سرخپوشان دروازه شمس‌ آذر را باز کرد تا برتری به اردوی شاگردان اوسمار بازگردد.

در این بازی دو اتفاق مهم نیز داوری نیز رخ داد. ابتدا در دقیقه 58 برخورد میلاد سورگی با یعقوب براجعه در محوطه جریمه پرسپولیس را احمد محمدی پس از بررسی صحنه پنالتی تشخیص نداد.

همچنین در دقیقه 84 فرشاد احمدازده توانست دروازه شمس آذر را با یک ضربه دقیق باز کند، اما تیم داوری پس از بررسی صحنه، آفساید بازیکن پرسپولیس را اعلام کرد و گل سرخپوشان را مردود دانست.

تیم پرسپولیس با این پیروزی، 18 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

ترکیب شمس آذر قزوین: علیرضا جعفرپور، هومن ربیع‌زاده، محمد نژادمهدی، صائب محبی، فرزین معامله‌گری، داریوش شجاعیان (90 – اهورا زند)، امیر محمد محکم‌کار، امیرمحمد نسایی (5+90 – علیرضا دغاغله)، محمدمیلاد سورگی، مهدی ممی‌زاده (78 – سهیل فداکار)، مهدی محمدی.

ترکیب پرسپولیس: پیام نیازمند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، یعقوب براجعه، امید عالیشاه (61 – فرشاد احمدزاده)، سروش رفیعی (61 – محمد خدابنده‌لو)، محمد عمری (90 – سرژ اوریه)، اوستون ارونوف (83 – محمدامین کاظمیان)، میلاد سرلک و علی علیپور (90 – حسین ابرقویی).

داور: احمد محمدی
اخطار: میلاد سورگی از شمس‌آذر و میلاد سرلک از پرسپولیس

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
24 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس قرمز بی همتا

خدا رو شکر کیسه منیر خانوم رو نداره ، بدلیل مصدومیت.

پرسپولیس قرمز بی همتا

این بد بازی کردن به خاطره اسمار نیست. به خاطر فاصله زیاد بین دو بازی بود تیم نسبت به بازی با کیسه خوزستان افت کرده بود و فقط علتش هم ۱ ماه بدون بازی رسمی برای تیم که مثلث تاس همین هدف رو داشت. انشاالله که تو دربی کیسه رو می بریم و رو شون کم می شه.

Amosapour

اینهایی که نظرات منفی میدن کیسه کش هستن،،،تیم اتفاقا خوب بود،بازی خوب و جونداری بود،،کیسه کش اگر میخوای انتقاد کنی از سبک بازی، از سبک هاشمیان جونتون انتقاد کنید که تو تهران جرات حمله کردن نداشت،،کیسه کش داوری به دادتون نیاد تو دربی با اختلاف دو سه گل خواهی باخت مطمعن باش،حالا هی از سبک تیم ایراد بگیر کیسه کش هفتایی،

ایرانی

از دروازه‌بان تا نوک حمله افتضاح بود ..مخصوصا این کاظمیان

Amosapour

جمال هر چی کیسه کش هفتایی عشق است،با هشت گل جریمشان کردی یا نه کیسه کش هفتایی بدبخت

Perspolis_6

اسم کاربریتو بجای ایرانی بزار کیسه هفت اتشه

جلیل ایمانی

انشالله که با ترکیب هجومی در بازی دربی استقلال را ببریم زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی های با عشق – جلیل ایمانی از محمدشهر کرج

RedRoad

درسته که سه امتیاز قبل دربی مهمتر از سبک بازی بود ولی دفاعمون نگران کننده است خصوصا چپ و راست. ضمن اینکه یه مهاجم قاتل هم بشدت نیازمندیم. امیدوارم نیم فصل ضعفهای تیم رو برطرف کنند.

امید

نوبتی ام باشه نوبت استقلال چرب اش کن که داریم میام

هوادار

بسیار عالی ،،خسته نباشید

پرسپولیس.ارزوها.

امروز فقط شانسی برد. همه از دم افتضاح بودند. بازیکنان پرسپولیس امروز در حد محلاتی بازی کردند. پرسپولیس 4-‌تا بازیکن میخواهد نیم فصل. پول مفتی که میگیرند. و بازی در حد محلاتی.

م . ن

نیمه اول بعد از زدن گل، ناگهان بی نظم و تمرکز و فشل شدیم. انگار نای ارسال یا کنترل توپ ساده هم نداشتن

م . ن

از حق نگذریم گزارشگر محترم بازی فوق العاده بود . بدون تعصب الکی، بدون قضاوت صحنه ها، کاملا متعادل. امیدوارم همه بازی ها چنین گزارشگرانی داشته باشیم

Red

کجاش عالی بود دوست عزیز ، اسم بازبکنها رو هم نمیدونست و اشتباه میگفت همش ، عالیشاه رو نیمکت بود بعد به خدابنده میگفت عالیشاه

Amir

امیدوارم بیفوما و عالیشاه و باکیچ شرایط خوبی داشته باشن واسه داربی

پرسپولیس قرمز بی همتا

تف به شرف این وار بی شرف که همه جوره زور زد تا گل ما رو مردود اعلام کنه.اگه کیسه جای ما بود که بدون معطلی گل رو تایید می کردن بی شرف ها

پرسپولیس قرمز بی همتا

مرض هاشمیان به اسمار هم سرایت کرد. فاجعه رو تو ترکیب اوریه ترجیح میده خب اینکه قرار بود تیم اینجوری بازی کنه که ما مرض نداشتیم مساویان رو بیندازیم بیرون تو رو بیاریم توهم که هم فاجعه گذاشتی هم تی تاپ رو هم سر لک رو دربی که از همین الآن معلومه با دستور از بالا مساوی الکی دربی رو بهونه نکنه

مهدی پرسپولیسی

بابا جمع کنید از الان جو رو علیه مربی نکنید. چی شده الان تیم دوتا برد داشته با اوسمار توقع چی دارید میخوایید با سلیقه شما ترکیب بچینه
حتی اگه دربی و بازی با دیزقیراخ سازی تبریز رو ببازیم (که عمرا نمیبازیم) بازم باید حمایت کنیم تا نیم فصل تیم رو تقویت کنه

عشقم پرسپولیس

کی میخواد این گل خوردن های مفت جمع بشه
هنوز روی ضربات ایستگاهی ضعف داریم
میانه زمین و دفاع راست و ضعف خط حمله کاملا مشهوده
این تیم حتما بازیکنان شاخص میخواد
به امید برد پرگل و بردن کیسه تنان در هفته بعد

سرخ دل

با اومدن اوسمار همه چیز عالی میشه. فقط پور علی گنجی واقعا سوتیه

مهدی

اوسمارهم بخواد سرلک رافیکس کنه تیم سخت نتیجه بگیره،سرلک کند وایستاست ونمی تونه وسط زمین راجمع کنه،نه درکارهای دفاعی خوبه ونه درکارهای هجومی….

امید

چاره ای نداشت باکیچ مصدوم بوده برای دربی ام لازم اش داریم

جلیل ایمانی

سرلک زمانی خوبه که تیم جلو باشه

مهدی

یادمون نرفته توملوان ذخیره بود،ضمن احترام به نظرشما،وقتی تیم هم جلوباشه بدردنمی خوره. نه کاردفاعی بلده ونه درکارهای هجومی کمک می کنه،چون کنده وسرعتش پایینه،ترابی واسماعیلی فررامفت دادیم تاامثال این بازی کنند!!!!…