اخبار بازیکنان

تساوی بازی درون تیمی در تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک هفته تمرین، امروز یک بازی درون تیمی را برگزار کرد که کریم باقری هدایت این مسابقه را برعهده داشت.

این بازی دوستانه و درون تیمی به نوعی سنجش و ارزیابی برای عملکرد و آمادگی بازیکنان پس از ۱۰ روز تمرین بود تا سرمربی برزیلی هم از نتیجه این تست، وضعیت بازیکنان را مورد بررسی قرار بدهد.

نکته مهم اینکه در بازی امروز تقریبا همه بازیکنان پرسپولیس از جمله نفرات جوان در بازی حضور داشتند و برای دقایقی فرصت نمایش توانایی خود را به دست آوردند. همچنین سروش رفیعی، میلاد محمدی، بعقوب براجعه و محمدحسین صادقی در این جلسه تمرینی حاضر نبودند.

فرزین معامله‌گری مدافع چپ سرخپوشان که دچار مصدومیت شده بود، در این دیدار به میدان رفت تا مشخص شود مصدومیت این بازیکن جدی نبوده و او می‌تواند کار را ادامه دهد.

کریم باقری باتوجه به غیبت چهار بازیکن داخلی و پنج بازیکن خارجی، از بازیکنان آکادمی در ترکیب اصلی استفاده کرد و این بازیکنان در کنار نفرات باتجربه فرصت بازی را به دست آوردند.

در تیم اول (سفید) بازیکنانی نظیر فرزین معامله‌گری، حسین ابرقویی، حسین کنعانی، میلاد سرلک، محمد خدابنده‌لو، امین کاظمیان و امیرحسین محمودی حضور داشتند. در کنار آنها سه بازیکن جوان آکادمی هم به میدان رفتند.

در تیم دوم (سرمه‌ای) پیام نیازمند در درون دروازه حضور داشت و نفراتی مانند مرتضی پورعلی‌گنجی، پویا اسمی، سهیل صحرایی، رضا شکاری، علی علیپور و چند باریکن دیگر به میدان رفتند تا کادرفنی قرمزها بازیکنان را تقریبا به صورت مساوی توزیع کند.

در این دیدار علی علیپور و حسین ابرقویی توانستند هر دو گل مسابقه را به ثمر برسانند و این دو بازیکن ملی‌پوش احتمالا فردا همراه یکدیگر راهی تیم ملی خواهند شد.

کریم باقری در این دیدار حدود ۴۰ دقیقه بازی را ادامه داد و سپس سوت پایان را زد که البته زودتر از زمان اعلام شده بود اما به هر حال بازی با تساوی به پایان رسید.

در این بازی بازیکنان پرسپولیس انگیزه بالایی داشتند و بعد از مدتها توانایی خود را در معرض نمایش قرار دادند که در این بین شوخی و بحث و اتفاقات جالبی هم رقم خورد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها