اخبار مربیانگزارش تصویری

تقدیر و خداحافظی از خانبان در تمرین پرسپولیس / مراسم روز مربی +تصاویر

در تمرین امروز سرخپوشان مراسم تودیع و قدردانی از مربیان برگزار شد.

تمرین امروز سرخپوشان ایران با مراسم ویژه‌ای همراه بود.

خداحافظی مهرداد خانبان که از زمان سرمربیگری کالدرون و یحیی گل‌محمدی به جز مقطعی کوتاه حضور مداوم در کادر فنی داشت جزو این برنامه بود. او در روزهای گذشته از مسوولیت خود استعفا کرد.

در جریان این برنامه خداحافظی، اوسمار ویرا از تلاش‌ها و به ویژه کمک‌های او در زمان سرمربیگری خود تشکر کرد. افشین پیروانی، مدیر تیم نیز با اشاره به تلاش‌های خانبان در سال‌های گذشته از وی به نیکی و برای او آرزوی موفقیت کرد.

خانبان هم خود از همه اعضای تیم تشکر نمود.

در ادامه این برنامه با توجه به این که تیم در روز مربی درگیر مسابقه بود از همه مربیان قدردانی صورت گرفت و تلاش و جایگاه ایشان گرامی داشته شد.

در این مراسم با اهدای گل از تلاش‌های همه مربیان تیم در مسیر موفقیت پرسپولیس تجلیل شد و جایگاه ارزشمند آن‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
خلیل

آقای حدادی با گرفتن بازیکن خوب وتاثیرگزار خودتو ثابت کن موفقیت پرسپولیس اسمار فقط با گرفتن بازیکن باکیفیت واسمی خارجی محقق خواهد شد اقای حدادی زمان را از دست نده لطفاً لطفاً

مهران پرسپولیسی

تو این چندین سال خیلی کمک کرد به تیم در کنار مربیها ولی این مدت بخاطر حرفهای که پشت سرش بود خیلی فشار روش بود شایدم حرفهای پشت سرش درست بوده که اگه درست بوده همون بهتر که رفت چون تو تیم داشت دو دستگی درست میشد ولی در کل موفق باشد

KFH

واقعا آنالیزور موفق و کاربلد بود. از آخربن مصاحبه اش بعد از بازی ذوب آهن معلوم بود این چند وقت چقدر تحت فشار بوده.
یه جاهایی واقعا باشگاه باید جلوی خیلی از فشارها از ناحیه فضای مجازی و طرفدارهای جو گیر رو بگیره.
حالا ببینید چه تیم هایی بهش پیشنهاد میدن.

محمدرضا

شدیدا با هوادار متمول تو تیم حاشیه و دو دستگی درست کرده بود. باعث خیلی حواشی همین اقا بود

پیمان

آنالیزور موفق و کاربلدی بود با رزومه ای درخشان…ایشون با قطبی، یحیی، کالدرون،اوسمار، اسکوچیچ و کی‌روش همکاری موفقی داشت…واقعا دلیل این همه فشار به ایشون رو نمیدونم…ضعف هاشمیان و کارتال رو به اسم خانبان گذاشتند که بنظرم بی انصافی هست…امیدوارم همواره سالم موفق و شاد باشه