اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

تمرین پرسپولیس تحت تاثیر سرماخوردگی +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین سیزده به دری خود را تحت تاثیر ویروس سرماخوردگی انجام داد که به غیبت تعدادی از بازیکنان و مربیان منجر شد.

سرخپوشان ایران تمرین امروز (چهارشنبه) خود را از ساعت ۱۷ انجام دادند.

شیوع ویروس سرماخوردگی در تیم باعث غیبت تعدادی از اعضای تیم شد.

کادر پزشکی با توجه به این شرایط، توصیه‌های ویژه‌ای را برای اعضای تیم صادر کرد از جمله این که در محیط‌های بسته از ماسک استفاده کنند و معاشرت خود با دیگر افراد را تا حد امکان محدود سازند.

همچنین به بازیکنان اعلام شد به محض مشاهده کوچکترین عوارض و نشانه‌های سرماخوردگی نزد خود و نزدیکان، موضوع را از طریق کادر پزشکی پیگیری کنند. همچنین جلسه فنی پیش از تمرین امروز هم به همین خاطر لغو شد.

در تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، دروازه‌بان‌ها اختصاصی زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرین کردند.

سایر نفرات پاسکاری کوتاه و ترکیبی و حفظ توپ در منطقه محدود را در دستور کار داشتند.

در یکی از بخش‌های تمرین، بازیکنان هم دسته باید پس از رد و بدل کردن تعداد پاس مشخص تحت پرس گروه مدافع، توپ را به قصد گلزنی به سمت دروازه شوت می‌کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Perspolis The Great

همش بهانه س
هر سال میان این ویروس رو بهانه میکنن که فلان بازیکنها گرفتن و واسه همین تیم آماده نیست
چرا هیچ تیمی در دو سه سال اخیر بخاطر سرماخوردگی بازیکناش ناآماده نبودن جز پرسپولیس؟