شبکه اجتماعی

توییت مهدی طارمی درباره نابودی اسرائیل

مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، جمله‌ای از رهبر جمهوری اسلامی درباره نابودی اسرائیل را توییت کرده است.

 تصویر توییت طارمی را ، در ادامه مشاهده می‌کنید. اخیرا بازی شجاعی و حاج صفی با نماینده اسراییل حاشیه ساز شده بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
18 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

مهدی جون تو که سیاسی نیستی.بی شرف

باغملک

درود بر طارمی مرگ بر اسرائیلللللللللللللللللل

Reza.KH

احسنت به مهدی طارمی

احمد

مرگ براسرائیل

۲۵سال آینده را نخواهید دید

انشاالله تا ۲۵سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونسیتی وجود نخواهد داشت

دختر پرسپولیسی

هییییییییی دنیا تو کجایی و اینا کجان؟! چی بگم

خورشید

آقای طارمی از شما بعیده.
لطفا به مردم دنیا احترام بزاریم و فکر نکنیم ما برتریم و دیگران رو مورد توهین قرار بدیم.
کاملا با عملکرد دو بازیکن محروم موافقم.

اسطوره

حالا چرا ۲۵ سال چرا ۱۵ سال نه؟؟؟؟ واقعا هیچ کدومتون کنجکاو نشدید ؟؟؟ اگه کسی می دونه جوابمو بده

sadegh

احسنت

6 قدیم

احسنت… ودیگرهیچ

۶تای قدیم یا جدید

چو ایران نباشد تن من مباد

۶تای قدیم یا جدید

به امید پیشرفت کشورمون

کریمی/kavar

لبیک یا خامنه ای
لبیک یا زینب(س)
لبیک یا مهدی(ج)

maryam6+4

فاز اینایی که منفی دادن چیه؟؟؟؟؟؟

پوریاکاکا

امامش قشنگتر بود

عادل حسینی

میشه بگیدمنظورتون ازامام چیه؟ما۱۲ امام داریم وبه نظرم آقا واقعا برازنده ایشونه

Saraaaa

Akhhhhhhhhhhhhhhh

cr7

خخخخخخ