اخبار بازیکنان

جلسه مدیرعامل پرسپولیس با شکاری و بیفوما

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با دو بازیکن این تیم برگزار کرد.

رضا شکاری و تیوی بیفوما دو بازیکن پرسپولیس، در چند هفته گذشته به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت نتوانستند این تیم را در مسابقات مختلف همراهی کنند.

شکاری که مدت‌ها درگیر مصدومیت بود، دو سه بازی اخیر را هم به دلیل سرماخوردگی از دست داده و تیوی بیفوما نیز همچنان مصدوم است و زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند. این دو بازیکن، پرسپولیس را در سفر به انزلی و بازی روز گذشته با ملوان نیز همراهی نکردند.

در همین راستا پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته جلسه‌ای با شکاری و بیفوما برگزار کرده و درباره مسائل مختلف با آنها گفت‌و‌گو کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef perspolisi

تیمی که مدیرعاملش این گوشکوب ِشُل مغز باشه .نتایجش و بازیکناش بهتر از اين نمیشن ..

ناشناس

شکاری اگر کرونا هم گرفته بود تا حالا خوب شده بود ، سرماخوردگی نهایت ۳ روز ، نه اینکه ۳ هفته سرمابخوری !؟!

ققنوس

حتما این حدادی الدنگ در مورد سرماخوردگی گفتگو میکرد