
حدادی با چند حقوقدان جلسه گذاشت
پیمان حدادی مدیرعامل پرسپولیس امروز با حقوقدانان مطرح کشور دیدار کرد.
به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، نشست تخصصی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، با ارکان حقوقی باشگاه و جمعی از قضات و حقوقدانان برجسته حوزه ورزش و قضایی، عصر امروز در محل باشگاه برگزار شد.
در این جلسه که با هدف بررسی و واکاوی مسائل جاری و روز باشگاه تشکیل گردید، آخرین وضعیت پرونده های حقوقی و بین المللی، چالش های قراردادی با بازیکنان و مربیان، و همچنین الزامات قانونی پیش روی باشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حدادی در این نشست بر لزوم بهره گیری از نظرات کارشناسی حقوقدانان مجرب برای عبور از پیچیدگی های حقوقی پیش رو و حفظ منافع باشگاه تأکید کرد. اعضای حاضر نیز با ارائه راهکارهای عملی، به تحلیل ظرفیتهای موجود پرداختند.
در پایان این هماندیشی توصیههای حقوقی و راهکارهای قانونی در جهت کارآمدی بیشتر در قالب بسته ای از توصیه های حقوقی، برای تصمیم گیری های آتی باشگاه پرسپولیس و به کارگیری در برنامهها و اقدامات باشگاه ارایه شد.




آخرش هم مثل اون دوامتیازنابحقی که به تراکتور واستقلال دادند وفقط برای شو ادعای شکایت کردید دراین زمینه هم فقط یک شو اجرامی کنید وآخرش هم هیچی،همان طوری که درزمینه نقل وانتقالات وانتخاب مربی شو انجام دادید ودرعمل هیچی…
سلام خسته نباشیدبایداین تاج بندازیدازفدراسیون فوتبال ایران حذفش کنیدبرای همیشه بیرون وقتی این همه استقلالی فدارسیون کارمیکنندنتیجش همین میشه این همه فسادکرده تاج حمایت میشه هنوزواقعاعجیبه این همه مدیران خوب داریم بایدبه فیفاشکایت کنیدیعنی چی لیگ دسته یک برگزارکردن ایناازقصدادامه ندادن شک نکنیدجنگ جام جهانی بهانه کردن هرباراینترنت قطع شدایناامتیازگرفتن شورشودرآوردن همه چیزفوتبال ایران مسخره بازی شده به مسخره گرفتن انگارمردم نفهم میدونن واقعاخجالت آوره
استقلال در نیم فصل دوم فقط با دو تیم از ده تیم اول جدول بازی کرده و پنج بازی هم با تیمهای یازدهم تا شانزدهم انجام داده!! و با هیچکدام از مدعیان به جز تراکتور بازی نکرده یعنی بازیهای آسونش رو انجام داده و از هشت بازی باقیمونده اش هفت تاش با ده تیم اول جدول هست..با این شرایط عادلانه ترین روش در صورت عدم اتمام مسابقات یا رتبه نیم فصل هست یا انجام مسابقه بین مدعیان..اینها اگر شایسته هستند چرا از مسابقه با مدعیان که تقریبا در نیم فصل دوم با هیچکدومشون بازی نکردن میترسن!!!
کیسه عادت به مفت خوری داره الانم میرن اسیا اونجا 7 تا 7تا مفت میخورن برمیگردن
بجای این کارا فورا افشین خان رو برای سرپرستی برگردونید. دیگه جنگ هم تموم شده و بهونه ای دیگه قابل قبول نیست