تيم ملي

حذف قطعی تیم امید؛ حسرت المپیک ۵۲ ساله شد

با نتایج رقم خورده در دیگر گروه‌های مرحله مقدماتی زیر ۲۳ آسیا، تیم امید ایران از صعود به مسابقات قهرمانی آسیا بازماند تا همچنان در حسرت المپیک بماند.

تیم فوتبال امید ایران امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی مقدماتی زیر 23 سال آسیا مقابل ازبکستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. با این نتیجه شاگردان رضا عنایتی برای صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها، چشم انتظار نتایج سایر گروه‌ها بود تا بتواند به عنوان یکی از 4 تیم دوم، راهی مرحله نهایی شود، اما با نتایج رقم خورده در سایر گروه‌ها، این اتفاق رخ نداد و شاگردان رضا عنایتی وداعی زودهنگام با این مسابقات داشتند.

در شرایطی که ایران و مالزی در امتیاز، تعداد گل زده، گل خورده و تفاضل گل با هم برابر بودند در نهایت کارت زرد کمتر مالزیایی‌ها(۴ در مقابل ۷) سبب شد تیم کشورمان در شوکی بزرگ نتواند به مرحله بعدی صعود کند‌.

طبق قوانین این مسابقات، تیم‌های صدرنشین 11 گروه مرحله مقدماتی، به همراه چهار تیم دوم برتر گروه‌ها راهی رقابت‌های زیر 23 سال قهرمانی آسیا می‌شدند. این مسابقات حکم انتخابی المپیک 2024 را دارد و تیم ایران با حذف در مرحله مقدماتی به کار خود در مسابقات پایان داد و رؤیای صعود تیم امید به المپیک، 52 ساله شد. به این ترتیب تیم امید حتی به مسابقات نهایی انتخابی المپیک هم نرسید چه برسد به خود المپیک.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
20 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس یعنی اصالت یعنی تمدن

ضعف فدراسیون باعث این قضیا هست چرا برا تیم های پایه یه مربی باکلاس جهانی نمیگیریم تا از پایه تیمها را درست کنیم چرا باشگاهای ما برای تیمهای پایه خود درست سرمایه گذاری نمیکنند و یه تیم قوی برای یافتن استعدادهای ناب در شهرهای مختلف نمی فرستند این تیم اگر به جای عنایتی یه مربی بزرگ بود صددرصد صعود میکرد

6قدیم

باز قبلنا توسط کره، ژاپن و عربستان حذف میشدیم. مالزی دیگه نوبرشه

6قدیم

آقای قلعه نویی اوجنرال فقط و فقط به همین یک سؤال پاسخ بده که: عنایتی بر اساس چه فاکتور و پیشینه ای سرمربی امید شد؟

omid.sa

نمیدونم چرا هرکی می خواد مربی بشه رو میکننش سرمربی تیم امید

هوادار

بااین بی برنامگی ونبودن امکانات، هیچ وقت به جایی نخواهیم رسید، تنها در کشور ما به ورزش از جمله فوتبال اهمیت نمی دهند وبودجه ی مملکت صرف جای دیگه میشه.

علی زنگنه

سلطاااااااااااااان رضا عنایتی

فوتبال پاکم آرزوست

نکنه توقع داشتن با عنایتی صعود کنه!!!!

جواد

انتخاب غلط باعث حذفمون شد از زمان اعلام سرمربی گفتم حذف شدیم با تیمی که بازیکنای خوبی داشت مثل یاسین و صیادمنش و خالد آبادی حزباوی و …میتونستیم بریم المپیک

یوسف

تیم رو وقتی می دهید دست یه لدم که پاش رو از ایران بیرون نذاشته همین میشه مهدوی کیا رو بخاطر یه عکس روی لباس اون جوری له میکنید همین میشه نه الان با این تفکرلت صد ساله دیگه هم موفق نخواهید شد

ناشناس

جناب قندلی بعد اینکه عنایتی رو انتخاب کردن
گفتن اوشون (عنایتی ) توانایی اینو داره که تیم
المپیک ببره . مصاحبه ش هست.
الان به توانایی هاش پی بردیم .
هرچند واسه عنایتی و منصوریان و فکری
همیشه تیم هست

ناشناس

عنایتی بلافاصله باید برکنار بشه تا بیشتر آبروی ایران را نبرده بزارنش کنار .
گل محمدی هم باید بازیکنان خودش را از این عنایتی بی ارزه و لابی گر پس بگیره و در تیم استفاده کنه بازیهای آسیایی مفت هم نمی ارزه وقتی با اون افتضاح در المپیک حذف شدیم . این تیم امید با این مربی نه تنها آبروی ایران و ایرانی را میبره بلکه روحیه بازیکنان و ستاره های جوان را هم نابود میکنه . بنظرم بازیکنان هم باید استعفا بدن وبا این مربی نادان نرند که آبرو ریزی بیشتر خواهد شد

ناشناس

بی عرضه

ناشناس

گفتم این عنایتی با لابی قلعه نوعی آبروی ایران را برد مالزی با آن فوتبال درجه سومی صعود کرد و ایران بدلیل یه عده آدم نادان و لابی گر در فدراسیون حذف شد چقدر این عنایتی بی مغز بود بازی با افغانستان همه مهره های خود را استفاده نکرد حداقل تعداد گل زده را بالا ببره . همین نشون میده این آدم در حد یک مربی روستایی هم نیست .

تیفوسی پرسپولیس

یارو هیجی از مربی بودن نمیفهمه با رانت و لابی اومد تیمی رو گرفت که بهترین نسل فوتبالمون رو به فنا داد پیشرفت و بین المللی موج میزنه به همین راحتی ریشه فوتبال رو خشک کردن خاک بر سر فوتبالی که امثال تاج و قلعه مرغی کارش باشه ( تیم ملیه من پرسپولیسه❤❤❤❤❤❤

سيد محمود

۵۲ ساله که چيزی نيست. هزار ساله میشه

Mark

مگه غیر از این قرار بود بشه با مربی انتخابی آقای قلعه نوعی؟ بدون هیچ سابقه و نتیجه قبلی …. بابا بیخیال فوتبال ایران تا وقتی که باند اصفهانی و آبی هستند هیچ اتفاق خوبی نخواهد افتاد

التیام

خداراشکر حالا گروهبان قندلی قلعه مرغی که عنایتی را سرمربی امید کرد به اضافه خود عنایتی کرم سیب بیان توضیح بدن

انشاالله قهرمانی آسیا

اینم از انتخابات مافیایی، گروهبان قندلی بایدجوابگو باشد، تیم میلی بزرگسالان هم به جایی نمیرسه ، چون فوتبال ایران مافیاییه

یوسف

شک نکن ژاپن المان تو زمین خودش ترکیه تو زمین خودش با نتیجه چهار گل میبره ایران ژاپن رو بزنه شک نکن حذف میشیم

مسی

جالبه بین دو نیمه حسین عبدی گفت بازیکنان کارت مفت نگیرن شاید کارمون کشید به شمارش کارت ها واسه صعود . دقیقا همین شد بخاطر کارت زرد حذف شدیم . امثال عبدی مربی امید نیستن عجیبه !!!