
حضور تارتار در پرسپولیس دوباره تکذیب شد
طی روزهای اخیر شایعه شده اوسمار به ایران برنمیگردد و باز هم مهدی تارتار به نیمکت پرسپولیس نزدیک شده است.
در شرایطی که هنوز تکلیف ادامه لیگ بیستوپنجم و زمان آغاز فصل آینده به طور دقیق مشخص نشده، بازار شایعات پیرامون نیمکت پرسپولیس هر روز داغتر میشود. این در حالی است که بند تمدید قرارداد اوسمار ویرا فعال شده و مدیران باشگاه نیز بارها تأکید کردهاند که او سرمربی فصل آینده سرخپوشان خواهد بود.
با این وجود، طی روزهای اخیر بار دیگر شایعاتی درباره بازنگشتن اوسمار به ایران مطرح شده و همین موضوع باعث شده نام برخی مربیان داخلی برای جانشینی او بر سر زبانها بیفتد. در این میان، از مهدی تارتار به عنوان یکی از گزینههای احتمالی هدایت پرسپولیس نام برده میشود و حتی برخی گمانهزنیها از شانس بالای او برای حضور روی نیمکت سرخها خبر میدهند.
با این حال پیگیریها نشان میدهد این شایعات صحت ندارد و تاکنون هیچ مذاکره یا گفتوگوی جدی میان مدیران پرسپولیس و مهدی تارتار انجام نشده است. مدیران باشگاه همچنان منتظر بازگشت اوسمار هستند و حتی برنامههای نقلوانتقالاتی خود را نیز با هماهنگی او پیش میبرند.
از سوی دیگر، بخش قابل توجهی از هواداران پرسپولیس نیز استقبال چندانی از حضور تارتار روی نیمکت تیم ندارند و ترجیح میدهند همکاری باشگاه با اوسمار ادامه پیدا کند. به همین دلیل، در شرایط فعلی همچنان باید اوسمار ویرا را گزینه اول و اصلی هدایت پرسپولیس در فصل آینده دانست؛ مگر اینکه اتفاقی غیرمنتظره معادلات نیمکت پرسپولیس را تغییر دهد.
علیرضا محمد با تکذیب این مطلب به خبرنگار قرمزآنلاین گفت: من در آن مصاحبه ویدیویی هم گفتم که در رسانهها این مطلب را شنیدم و منظورم این بود خیلی از رسانهها گفته بودند که مهدی تارتار مدنظر پرسپولیس است.
وی در پایان گفت: خدا شاهد است صادقانه به هواداران عزیز پرسپولیس میگویم من اطلاع ندارم که باشگاه پرسپولیس با مهدی تارتار مذاکره کرده یا پیشنهادی به او داده است یا ممکن است بدهد.
من فقط نظرم را گفتم و هنوز هم میگویم اگر قرار است آقای اوسمار نیاید مهدی تارتار میتواند مربی خوبی برای پرسپولیس باشد. ولی اینکه با او صحبتی شده یا نشده به خدا من اطلاعی ندارم. امیدوارم پرسپولیس موفق باشد و وضعیت کادرفنی زودتر مشخص شود و نتایج خوبی بگیرد.




تارتار برخلاف اسطوره های معتاد و دوپینگی کیسه که یه شبه و بدون یه روز سابقه مربیگری یهو مربی اون طویله شدن، ده ها ساله که با فوتبال درگیره و بعد از بازی به عنوان بازیکن توی پرسپولیس بیشتر از ده ساله که مربی هم هست و اتفاقا به عنوان مربی توی تیم هایی هم که بوده خیلی خوب کار کرده و نتیجه گرفته و به همین دلیل هم هست که گل گهر به هیچ وجه نمیخواد از دستش بده. حالا که شرایط جنگی هست و مربی های خارجی هم نمیان، بهترین کار اعتماد به سرمایه های خودمونه و در حال حاظر بین گزینه های موجود ایرانی و پرسپولیسی هیچکس بهتر از تارتار نیست