فوتبال تهران

دایی: طارمی باید تصمیم درستی بگیرد، او می‌تواند در اروپا بازی کند/ دربی اروپایی سرخابی ها بسیار خوب است

سرمربی سایپا گفت: طارمی باید تصمیم درستی بگیرد، او می‌تواند در اروپا بازی کند.

 علی دایی بعد از دیدار تدارکاتی سایپا و تیم ملی دانشجویان که با برتری ۳ بر یک سایپا به پایان رسید، گفت: تمرینات خود را از چند وقت پیش آغاز کردیم و یک اردوی خوب در اردبیل داشتیم. سعی می‌کنیم از این به بعد بازی‌های دوستانه را بیشتر انجام دهیم. از تیم ملی دانشجویان تشکر می‌کنم فردا هم با پارس‌جنوبی بازی می‌کنیم.

دایی افزود: روند خود را ادامه می‌دهیم تا هم از بازیکنان شناخت پیدا کنیم و هم بتوانیم نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کنیم. البته باید دو سه پست دیگر یارگیری کنیم با این حال از بچه‌ها تشکر می‌کنم که از روز اول با توجه به تمرینات سختی که داشتند خوب کار کردند و اگر نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و در پست‌هایی که می‌خواهیم بازیکنان خوبی جذب کنیم تیم خوبی را روانه لیگ خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سؤال مبنی براینکه به نظر می‌رسد تیم فصل گذشته او یعنی نفت تهران وضعیت مالی‌اش خوب شده است، گفت: ان‌شاءالله این تیم هم موفق باشد و ان‌شاءالله همه تیم‌ها وضع‌شان خوب شود. امیدوارم نفت اینقدر وضعش خوب شود که بتواند پول بازیکنانی که جذب کرده را بپردازد و مربیانش نیز با آرامش تیم را تمرین بدهند و بازیکنانش هم با آرامش تمرین کنند. این خواسته قلبی من است و دیگر کاری به گذشته ندارم چون الان در تیم سایپا هستم. دوست ندارم به گذشته فلش‌بک بزنم و درباره آن صحبت کنم اما ان‌شاءالله تیم نفت هم موفق باشد.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه گفته می‌شود مهدی طارمی قصد دارد از پرسپولیس برود و به فوتبال اروپا لژیونر شود، گفت: مهدی توانایی زیادی دارد و باید یک تصمیم درست بگیرد تا بتواند خودش را نشان دهد. او می‌تواند در اروپا بازی کند و جزو گزینه‌های خوب است.

دایی در مورد برگزاری دربی سرخابی‌ها در کشور آلمان عنوان کرد: کار بسیار خوبی در حال انجام شدن است ایرانی‌های خارج از کشور و افرادی که سال‌ها نتوانستند به ایران بیایند می‌توانند بازی تیم‌های مورد علاقه خود را ببینند امیدوارم این کار ادامه‌دار باشد.

وی در مورد مطرح شدن خبری مبنی بر حضور او در بایرن مونیخ و اینکه این انتقال جزو پنج انتقال برتر آسیا شناخته شده و چه می‌شود بعد از این همه سال به اتفاقاتی که او رقم زده مراجعه می‌شود، اظهار داشت: این نظر لطف شما است مطمئنم امروز در فوتبال ایران بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند به موفقیت‌های زیادی برسند. بازیکنان ما باید تلاش زیادی کنند تا به فوتبال اروپا منتقل شوند. باید گذشته را فراموش کنیم و زمان حال مهم است باید در این راستا قدم برداریم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد مرادی

هر انسانی یه نقطه ضعف هایی داره یا مثلا بعضی وقتی ها کارایی می کنه که باعث رنجش یا ناراحتی دیگران یا دوستدارانش می شه ولی در مجموع برای من علی دایی اسطوره هست . نه فقط به دلیل گل های ملی بیشمارش بلکه به دلیل حضور موثرش در یکی از بهترین باشگاه های جهان و فینال لیگ قهرمانان اروپا و … . فکر نکم حالا حالاها هیچ بازیکنی ایرانی بتونی تو فینال لیگ قهرمانان بازی کنه

امیدوارم که مشکل علی کریمی و دایی هم حل بشه واقعا حیفه که رابطه ی بینشون اینقدر شکراب شده. البته علی دایی این چند وقت پالس های مثبتی می فرسته که امیدوارم کریمی هم به اونها جواب بده

فاطمه پرسپولیسیpmr

بهترین لژیونر ایرانی شمایی علی آقا….اگه شما بگی رفتن طارمی صلاحه من دیگه در اون صورت حرفی نخواهم داشت.هنوز هم بابت آوردن طارمی به پرسپولیس ممنونم ازت.خیلی خوبین آقای دایی.افتخار ما پرسپولیسیایین

مهدی

چی میشه علی کریمی هم درباره دایی اینجوری اظهار نظرکنه کاشکی اشتی کنن