اخبار مدیرانمقالات فوتبال

درخواست هواداران برای اخراج رضا درویش از پرسپولیس

تساوی روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان باعث شده تا رضا درویش بیشتر از همیشه تحت فشار قرار بگیرد.

به نقل از فارس، تساوی روز گذشته پرسپولیس مقابل ملوان باعث شد تا یک‌بار دیگر هواداران این تیم شعارهایی علیه مدیریت و کادر فنی پرسپولیس سر بدهند.پرسپولیس این روزها شرایط خوبی ندارد و پس از گذشت ۵ هفته هنوز نتوانسته رضایت هوادارانش را جلب کند به‌طوری که بسیاری از هواداران علاوه بر اخراج رضا درویش از پست مدیرعاملی، خواهان کناره‌گیری وحید هاشمیان از سرمربیگری این تیم هستند.

نکته عجیب در خصوص پرسپولیس این است که این تیم ۲۲۷ دقیقه است که موفق به گلزنی نشده تا آمار بسیار منفی برای تیمی باشد که روزگاری به ارائه فوتبال هجومی معروف بود.

شاگردان هاشمیان در ۵ بازی خود تا اینجای لیگ برتر یک برد و ۴ مساوی کسب کردند که پنجمین عملکرد ضعیف پرسپولیس در بیست و پنج دوره لیگ برتر بوده است و این نتایج نه‌تنها باعث نارضایتی بلکه باعث خشم هواداران پرسپولیس شده. آنها برای چندمین بازی متوالی علیه کادر مدیریتی تیم محبوب خود شعار دادند و حالا کار حتی به فضای مجازی هم کشیده شده است.

هواداران پرسپولیس تنها چند ساعت پس از تساوی مقابل ملوان بیش از ۱۶۰ هزار کامنت در صفحه رسمی این باشگاه نوشتند و بیشتر این کامنت‌ها، درخواست برای اخراج درویش از مدیرعاملی پرسپولیس بوده و لحظه به لحظه به تعداد کامنت ها افزوده می شود. به نظر می‌رسد که صبر هواداران پرسپولیس به سر آمده و چیزی جز تغییرات آنها را راضی نمی‌کند.

حالا پرسپولیس گرفتار بحرانی شده که پیش‌بینی آن پیش از شروع فصل سخت نبود. نقل‌وانتقالات پر سروصدا و حواشی که در باشگاه به وجود آمده بود باعث شد تا بحران خیلی زودتر از حد تصور گریبان هاشمیان و تیمش را بگیرد. شرایط به‌گونه‌ای است که اگر روال به همین صورت ادامه پیدا کند شاید تغییرات در پرسپولیس فقط به کادر فنی محدود نشود و مدیرعامل این باشگاه پس از نزدیک به ۴۰ ماه، از سمت خود کنار گذاشته شود تا بلکه آرامش به سکوهای پرسپولیس بازگردد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
49 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
روژمان

تا گروه سیاسی پشت سر این اختلاسگر دروغگو هست تصور نبودن درویش مثل نبودن تاج درفدراسیون هست که هروقت به تاج فشار وارد می شود قلبش درد می گیرد ودربیما ستان بستری این ریا کار هم سفر کربلا تا آنجا بستری شود

ابی

باید تو بازیهایی که تیم میبره شعار حیا کن رها کن علیه درویش سر بگیره تا بره وگرنه این بشر پررو تر از این حرفاست که هواداررو تحویل بگیره توهرشرایطی باید درویش یره که برنگرده

کیوان

از دست دادن امتیازات خیلی نگران کنندس

علی

ماموریت درويش تبدیل کردن پرسپولیس به یک تیم معمولی بود که موفق شد

نوید

فقط باید مراقب باشیم زنوزی جای درویش ی نوکر دیگه ش رو بهمون نندازه .

علی

واقعا جای تعصف داره مردم توی این شرایط اقتصادی هستند بعد یه سری ها اینطوری ریخت پاش می کنند، به نظرم مدیران بابت عملکردشان باید محاکمه شوند از جیب خودشون هزینه نمی‌کنند که از بیت الماله اون هم اینطوری.
همیشه که تغییرات خوب نیست یه سری رفتند که نباید می رفتند یه سری ها اومدند که چیزی نشون ندادند
به نظرم مهم مربیه، برانکو از چه بازیکنانی چه کیفیت بازی ساخته بود….

Marco Rohani

مگه تو ایران کسی صدای مردم رو هم می شنوه که درویش رو اخراج کنه ،این مشکل ۴۷ ساله مردم ایران

Red Army

پرسپولیس از زنده بودن پروین خیلی متضرر شده

Marco Rohani

از پروین مهمتر درویش هست که با سایپا یک عده از مردم رو بهکشتن داد الان هم اومده تو پرسپولیس داره هوادارارو می کشه

عابدین

اگه درویش عرضه داشت پارسال اوسمار رو نگه می‌داشت.. با هاشمیان و امیرحسین پیروانی به جایی نمی‌رسیم. تیم بی برنامه و بدون تاکتیک مشخص. نه زیبا بازی می‌کنه نه تهاجمی

عابدین

اون از پارسال که تیم رو نابود کرد اینم امسال
گولسیانی و فرجی و وحید امیری و دورسون رو از دست داد. بجاش فخریان و کاظمیان وصادقی رو گرفته
همچنین اوریه بیمار

Red Army

تیم ها معمولا از زنده نبودن بزرگان و پیشکسوتان خودش ضرر میکنه پرسپولیس از زنده بودن علی پروین

عبدالله

اخراج؟؟؟
وقتی نظارت نیست همینه
درویش باید محاکمه بشه

سسس

تیم رادرویش به قهقراکشونده نبایداخراج بشه؟لابدمنفعت افرادی درخطرباشه آب باانهمه زلالی وقتی مدت زمان زیادی درجایی ماندگارشودگندمیکنه چه برسدبه افرادی که؟؟؟؟

امیر

وحید هاشمیان درست سرمربیگری کن با اکثر تیم ها مساوی کردیم فقط با سپاهان بردیم

آرش

ایشان بروند یکی دیگر مانند همین آقا خواهد آمد مشکل تیم مربی و بازیکنان پا به سن گذاشته است

ARJ

فقط اخراج درویش خیانتکار خیال هوادارها رو آروم میکنه

وحید

امان از باند بازی و زد و بند. درویش در حق هواداران پرسپولیس خیانت کردی خدا ازت نگذره

روژمان

گم شو برو چقدر دزدی سیر نشدی

Agffccd@gmail.com

زودتر شرتو بکن
تو ماموریت داشتی پرسپولیس رو زمین بزنی

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

برو به جهنم، ضعیفترین و دلال ترین مدیر تاریخ باشگاه ❗❗❗

محمد

اخراج هاشمیان بی برنامه و حوصله بر بازی می کنه. اعتقاد به صادقی و فخریان و یاسین جوان ندارد.

نعیم

بنظرم یکشنبه تجمع کردیم بانک شهردرویشواخراج نکردویابازیکنی جذب نکردهممون هرکی توی بانک شهرحساب داره بریم حسابامونوببندیم

سجاد

دیگه الان چیزی که منو خوشحال میکنه خبر اخراج درویش و لشکری نیس
خبر مرگشون هست چون دراینصورت اینا از پرسپولیس کنده میشن،میدونم نباید آرزوی مرگ برای دشمنت هم نباید بکنی ولی اونقدر عصبانی هستم که خبرمرگ کسی منو خوشحال میکنه

Amosapour

بانکها خودشون ربا خوار و دزده ورشکسته خدازده اند،اینو بارها گفتم یک آدمی می‌خوان مثل درویش،شالاتان باشه عوام فریب و ریاکارو دزد باشه،پس چرا باید درویش رو بردارن؟؟؟..خطاب به مدیر عامل دزد بانک شهر که به منتقدان میگه بچه سن،افتخاره آدم یک سالش باشه ولی مثل تو درویش و شرکاتون پست فطرت و دزد نباشه

Russell

نمی‌دونم چه منفعتی واسش داره و پشتش به کجا گرمه، که تحت هر شرایطی از جاش تکون نمیخوره

محمد

خدا ازت نگذره درویش اصلا هیچ کاری نمی کنی ن بازیکن گرفتی و یقه این مربی و گرفتی اصلا یکی از شما نمی‌فهمه بگه چرا دفاع چپ و باید بزاری راست و هافبک جاش وینگر نیست مگه یک تیم چقدر قویه که چندتا پست ازش و فلج کنی انتظار نتیجه ام داشته باشیم3پست و فلج کرده تا دقیقه 80هم تعویض نمیکنه لعنت به همتون

مهران

آقای احمدی صبر هوادار لبریز شده نتایج تیم افتضاح حتی اگر برای شما مهم نیست بخاطر هزینه ای میگید پرداخت کردم درویش هر چه زودتر بردارید از این به بعد هواداران پرسپولیس با شما طرف هستن ماندن درویش و اطرافیانش هر ساعتش ضرر محض واقعا نمی‌بینید چه فاجعه ای درست کرده از دلالی در قراردادها بگیرید تا خیلی مسائل دیگر جای گفتنش اینجا نیست

پرسپولیس مردمی نه پرسپولیس بانکها

بانکها با نگه داشتن درویش بی اعترامی وحشتناکی به هوادار میکنه

Mehdi

تیم همون مسیر سال قبل رو میره.امسال منتظر جام نباشید

Mey Sam

گوشه ای از ریدمان های درویش: ( بخش دوم )
جذب سرمربی اخراجی مثل گاریدو
برگشت بازیکن سالاری تو مدیریت این آقایون
جدایی عجیب یورگن لوکادیا و باخت در شکایت از این بازیکن
عدم توانایی برگشت سهمیه خارجی در فصل پیش
جذب بازیکنان ضعیفی مثل نبیل باهویی لوکاس ژائو و حتی تمیروف و پریرا
ناتوانی در مذاکرات با بازیکنان خارجی و لژیونرها مانند قلی زاده
تلف شدن ۳۳ روز وقت برای انتخاب جانشین گاریدو
اجازه دخالت به هوادار متمول تو مسائل باشگاه
عدم صداقت و عادت به دروغ گفتن به هوادار
و ده ها ضعف دیگه از جمله دلالی که خودتون بهتر میدونید

Mey Sam

گوشه ای از ریدمان های درویش:( بخش اول )
الحاقیه علیرضا بیرانوند با گرفتن رشوه
جذب اوریه بدون تست پزشکی
جذب پر از ابهام مجتبی فخریان
تمدید و فسخ عجیب وحید امیری
بند عجیب تو قرارداد سردار دورسون و پرداخت ۴۰۰ هزار دلار برای جدایی
جدایی سه بازیکن مهم تیم و عدم جذب جانشینان مناسب برای این بازیکنان
جذب احمدزاده با پرداخت ۱۵ میلیارد جریمه برای جذب این بازیکن
پرداخت رضایتنامه و بستن قرارداد با عرفان شیروانی و عرفان ملاپور که مشخص نشد برای چی جذب شدن
عدم مشخص شدن وضعیت پول رضایت‌نامه عبدالکریم حسن و اردوی الوکره
جذب و فسخ عجیب سعید مهری
فراری دادن گل‌محمدی و عدم تمدید با اوسمار

داود

دوساله داریم میگیم بندازیدش بیرون اما خودشون با درویش ضد و بند کردن تو سه روز 4تا بازیکن بگیره فژلم بازی کنن هوادارها میکن اخراج نشه که ادامه ا4ماه هست نتونسته دوتا بازیکن خارجی بیاره. اینا فکر نابودی هستن نه ساخت خدا نکذره خدا ریشه دشمن و بد خواه پرسپثلیس را بکنه. نابود کنه دارو ندارشونا

مسعود

خرچه زودتر بهتر. درویش و هاشمیان باید برن. یه مربی کاربلد صاحب سبک بیاد،ما که دیگه به این فصل امیدی نداریم، حداقل از تیم کیسه نخوریم رکوردمون خراب بشه تا بعد

م س ل

ددددددددددددررررررررررروووووووووویییییییییییشششششششششش ااااااااااااخخخخخخخخرررررررررراااااااااااااجججججججججج

میلاد

اینو سر خودتون درد نیارین اینقدر بالا کشیده از پرسپولیس هرکی بخواد بگه برو بیرون از تیم با پول میخردش

گودرز

درویش که مسلما دو سالی هست که عملکردش ضعیفه
اما جدا از درویش هاشمیان هم مربی خوبی نیست . ما هر بازی رو که نگاه کردیم هیچ برنامه و تاکتیک خاصی در تیم ندیدیم بجز پاسهای بی فایده و معمولا رو به عقب

سجاد

چشمم آب نمیخوره این سلیطه بره
شمام دلتون را خوش نکنین

کاربر یک

هوادار هوادار هوادار هوادار شده یک هفته پشت در باشگاه بخوابیم باید اینکار کنیم تا این درویش مزدور اخراج بشه اگه میخوای تیمت نابود بشه بی خیال باش الان وقتشه این درویش دارو دسته بی شرفش اخراج بشه

متین

سلام. من به عنوان یه هوادار قدیمی پرسپولیس علی دایی را در قضایای اخیر بی تقصیر نمیدونم
چرا؟ برای حرفم دلیل دارم علی دایی که خود را ناصر حجازی پرسپولیسیها میدونه نباید در برابر این ظلمی گه توسط درویش و پروین و شرکا علیه تیم محبوبش می‌شود سکوت کند دایی بخاطر جایگاه و اعتباری که دارد اگر یک کلمه به وضعیت پرسپولیس اعتراض کند پایه های قصری که درویش روی ویرانه های پرسپولیس ساخته لرزان میشد وحساب کار دستش می‌آمد اما سکوت بی جا و بد موقع وی باعث تضعیف پرسپولیس و تقویت درویش شده
هواداران پرسپولیس بهتر است بجای تجمعات بی فایده به سراغ دایی بروند تا حرف بزند اینگونه شاید زودتر به مرادشان برسند

saber

اخراج درویش یحیی باید دوباره برگرده با یک مدیر عامل قوی با تفکرات هاشمیان به جایی نمیرسیم

نوید

درویش تا خیالش راحت نشه و اختلاف امتیاز با تراکتور به ده نرسه نمیره

کاربر یک

لطفا لطفا لطفا یکی بگه چرا درویش بازخواست نمیکنن بعد پنج هفته هنوز تیم نه دفاع چپ دفاع راست مهاجم هافبک بازیساز نداره این یعنی دست که هیچ هدفی دارن برای زمین زدن پرسپولیس

محمداقدم

پدر سوخته… آبرویه هر پرسپولیسه رو بردین ‌‌.. این چه تیمه درست کردین .بابا یه بارم شده بازیکنان رو توپست خودشون بازی بدین … ترکیب تیمو من بهتر از این سرمربی بادانش آلمانی می چینم .. نیازمند.کنعانی.ابرقویی.براجعه.میلاد محمدی.عنایت زاده.باکیچ.ارونوف.صادقی.عالیشاه.علیپور.لااقل از ترکیبه آقای هاشمیان بهتره بخدا….

پرسپولیس مردمی نه پرسپولیس بانکها

تیم خوب هم بشه درویش باید اخراج بشه والسلام

م س ل

خدا درویش و دار و دستش رو لعنت کنه که این جوری کمر به نابودی پرسپولیس بسته و کسی هم جلودارش نیست ، هاشمیان هم ای کاش اینقدر بله قربان گو نمی بود از اول گفت بهترین بازیکنان رو گرفتیم الان وقتی تیم نمی تونه حرکت کنه بازیکن برا تعویض نداره
وقتی فرشاد بشه دفاع چپ و میلاد دفاع راست و مهاجم نباشه یعنی اوضاع خیلی خرابه و کسب هنوز نفهمیده حداقل درویش که لیاقت بازکن گرفتن نداشت امیری ث دورسون رو نگه می داشتین

سعید پرسپولیسی ۱۹۸۸

اخراج درویش و آخرین اولتیماتوم به هاشمیان

سرباز

#اخراج.درویش
#واگذاری پرسپولیس
#تظاهرات علیه درویش و بانک شهر

شکارچی

درویش تا دیر نشده زودتر به مربی کروات بیار