تيم ملي

دعوت حردانی و پورحمیدی به تیم ملی به جای بیرانوند و رضاییان

امیر قلعه‌نویی دو بازیکن جدید را به اردوی تیم ملی فوتبال فراخواند.

در پی آسیب دیدگی جزیی علیرضا بیرانوند و رامین رضاییان، این دو بازیکن برای درمان در اختیار کادر پزشکی تیم ملی قرار گرفتند.

کادر فنی تیم ملی برای تکمیل فهرست بازیکنان برای دیدار برابر آنگولا، حسین پورحمیدی و صالح حردانی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

این دو بازیکن برای اضافه شدن به سایر ملی‌پوشان باید فردا (شنبه) خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

دیدار ایران و آنگولا سه شنبه 21 شهریور برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
آرتشاه

پورحمیدی و صالح حردانی!؟
واقعا عجیبه .
قلعه نوعی همیشه محبی رو فیکس میذاره حتی وقتی این بازیکن آماده نبود و برعکس ترابی آماده بود(پارسال) و بعضی بازیکنان دعوت میشن چون قلعه نوعی تفکرات خاص خودش رو داره که ربطی به مربیگری نداره مثل محبی که میخواد بگن این بازیکن توسط قلعه نوعی کشف و به سپاهان اومد و قلعه نوعی کشف کردش! و یا فکر آینده که دوباره مربی باشگاهی شد. وگرنه امسال پورحمیدی خوب نبوده ولی اخباری خوب بوده و پارسال دانیال خوب بود ولی حردانی نه، پس اگر معیار پارسال هست حردانی نباید دعوت میشد و اگر امسال معیاره پورحمیدی نباید دعوت میشد. خلاصه یک بام و دو هوا.هر چند به این تیم ملی امیدی نیست چون مربی کوچکی داره.در حد کی‌روش که نهایتا چهارم آسیا میشه.