اخبار بازیکنان

دلیل ناراحتی علیپور از باشگاه پرسپولیس چیست؟

علی علیپور و سه بازیکن دیگر پرسپولیس خواستار افزایش رقم قرارداد خود شده‌اند و قرار است در این مورد تصمیم‌گیری شود.

علی علیپور شب گذشته (جمعه) پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، صحبت‌های تندی را علیه مدیران باشگاه پرسپولیس مطرح کرد و نسبت به برخی اتفاقات رخ داده درباره قرارداد او و سه بازیکن دیگر گلایه کرد. علیپور در صحبت‌های خود موضوع اصلی گلایه‌اش را به طور واضح مطرح نکرد و فقط گفت قرارداد او و چند بازیکن دیگر درست نشده و در حق آنها اجحاف شده است.

علیپور در این باره در جمع خبرنگاران گفت: «شرایط تیمی ما الان خوب است ولی شرایط چند بازیکن از نظر پرداختی و قراردادی درست نیست. رُک می‌گویم و هر اتفاقی بیفتد مهم نیست. اول فصل سازمان لیگ به موضوع سقف قرارداد ورود کرد و قرارداد بعضی از عزیزان درست شد و چک‌هایی گرفته شد، ولی این وسط سه چهار بازیکن ماندند که قراردادشان درست نشد و در حق‌شان اجحاف شد. فکر نکنید اگر سه چهار بازیکن حرف نمی‌زنند همه چیز گل و بلبل است. ما هم حرف برای گفتن زیاد داریم، ولی دل‌مان به حال هوادار می‌سوزد. دوستان فکر نکنند ما نمی‌توانیم صحبت کنیم.

وی افزود: من، میلاد محمدی، سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده و چند بازیکن جوان قراردادشان درست نشده است. چهار ماه صحبت نکردیم. از اردوی پیش‌فصل این قول را دادند، ولی کاری نکردند. همیشه بحث این بوده که این موضوع به هیئت مدیره برود و تصویب شود ولی اقدامی نشده است؛ از مدیرعامل قبلی تا الان که آقای حدادی قول‌هایی دادند. تنها چیزی که دل‌مان به حال آن می‌سوزد هواداران است، ولی دوستان بدانند که حرف برای گفتن داریم».

در همین راستا پیگیری نشان می‌دهد ناراحتی علی علیپور و چند بازیکن دیگر به رقم قرارداد آنها با پرسپولیس برمی‌گردد. این بازیکنان که از فصل گذشته با پرسپولیس قرارداد دارند، نسبت به رقم قرارداد خود و افزایش یکباره قراردادها در سال جاری اعتراض داشتند و از باشگاه خواسته‌اند تا مبلغ قرارداد آنها نیز مانند بازیکنان جدید افزایش پیدا کند. این درخواست از زمان مدیرعاملی رضا درویش مطرح شده و به بازیکنان قول‌هایی نیز داده شده بود، اما تا الان اقدامی انجام نشده و همین موضوع باعث ناراحتی شب گذشته علیپور بوده است.

باشگاه پرسپولیس احتمالاً تا چند وقت آینده این موضوع را در هیئت مدیره بررسی خواهد کرد و احتمال دارد قرارداد بازیکنانی نظیر علی علیپور اصلاح شود و در ازای تمدید قرارداد، رقم قرارداد آنها نیز افزایش پیدا کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شبنم

یه بار قرارداد میبندن دیگه تمومه تا آخر فصل.. دیگه این اداها چیه که وسط فصل دنبال افزایش قراردادین؟؟؟‌ چون چندتا بازی گل زدی هوا برت داشته؟؟ فرشاد احمدزاده رو که اصلا نمیتونم هضم کنم.. اون دیگه چرا دم درآورده؟

Amosapour

خدا لعنت کنه درویش و هاشمیان رو،زبونمون مو درآورد بس که بهشون میگفتیم،یک فوروارد دیگه بگیرن،تیم با یک فوروارد نمیتونه،،،اینها هم بعد از دو سال زجر دادن هوادار یک بازی درست درمون کردن یاد پول افتادن،زمان درویش لال بودن،،،الان وقت گفتن پول نیست،الان تمرکز صدشونو تو بازیها باید بزارن تا امتیازات مفت از دست داده رو جبران کنند

پرسپولیس همیشه قهرمان

اصلا اصلاح قرارداد یکی از موارد بارز فساد در فوتباله وگرنه چه معنی داره قراردادی که قبلاً بسته شده مدام دستکاری شده ضمن اینکه هیچ دلیلی برای افزایش قرارداد فرشاد نیست همینم با زد و بند درویش بسته!!!!

BeHnAm

علیپور غلط اضافی کرده که تا یه برد آوردیم حرفای حاشیه ای میزنه! مردک نفهم

Navid

پولی که میگیرید با این فوتبالی که بازی میکنید، هیچ تناسبی نداره. این مسأله در مورد اکثر تیم‌ها صادق هست.بجای پول بفکر خوشحال کردن مردم و هوادارا باشید.کسی که تو پرسپولیس بازی می‌کنه باید به عشق هوادارا بازی کنه. من خودم آرزومه و کاش میشد حتی با یه پول خیلی کم بیام تو پرسپولیس بازی کنم.

هادی

من درک نمیکنم! تو مثلا با ۲تومن میری به یک تیم.. دیگه قرارداد بستی دیگه ، افزایش چه کوفتی هستش