اخبار باشگاهاسلایدرمقالات فوتبال

دومینوی استعفا در پرسپولیس/ استعفای یک عضو دیگر به خاطر مشغله

عضو دیگر هیئت‌مدیره پرسپولیس با عنوان «مشغله کاری» از سمت خود استعفا کرد، اما شواهد نشان می‌دهد مشکل اصلی اختلافات مدیریتی و نارضایتی از عملکرد مدیرعامل است نه مشغله کاری ناگهانی.

سیامک جلوه، عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس و نماینده بانک شهر، به طور رسمی از سمت خود استعفا داد و دلیل آن را «مشغله کاری» اعلام کرد. این جدایی در حالی صورت گرفته که اختلافات مدیریتی میان اعضای کنسرسیوم و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد این موضوع نقشی پررنگ‌تر از مسائل کاری برای استعفاها داشته باشد.

این استعفا یادآور اتفاق مشابهی است که پیش‌تر برای محمد آخوندی، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس رخ داد. آخوندی نقش پررنگی در حل و فصل مشکلات مالیاتی و تأمین بودجه باشگاه داشت اما او نیز ترجیح داد با همان دلیل «مشغله کاری» از هیئت‌مدیره جدا شود بی‌آنکه در برابر درویش موضع علنی بگیرد یا علیه او سخنی بگوید. حالا جلوه نیز با همان کلیدواژه از جمع مدیران خارج شده است.

نکته جالب این است که آخوندی چندی پس از جدایی از پرسپولیس به عنوان رئیس کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال مشغول به کار شد و سوال این است که اگر به خاطر مشغله کاری از پرسپولیس جدا شد چرا در پست جدید مشغول به کار شد؟

این سوال مطرح می‌شود که آیا واقعاً مشغله کاری دلیل اصلی این استعفاهاست یا اختلافات پنهان و نارضایتی از عملکرد مدیرعامل، عامل اصلی این جدایی‌هاست؟

در حالی که مدیرعامل پرسپولیس همچنان بر ماندن تأکید دارد به نظر می‌رسد سایر اعضای هیئت‌مدیره ترجیح می‌دهند به جای تقابل مستقیم، خروج آرام و کم‌هزینه را انتخاب کنند.

درویش اخیراً واکنش خاصی به انتقادات نشان نداده، با این حال، بخش قابل توجهی از هواداران عملکرد ضعیف باشگاه در جذب بازیکنان جدید را به وی نسبت می‌دهند و او را دلیل ناکامی سرخ‌ها در جابجایی‌های مؤثر بازیکنان تیم می‌دانند.

شاید این دومینوی «مشغله کاری» برای استعفاها ادامه داشته باشد، اما به نظر می‌رسد تنها راه برون‌رفت از این وضعیت، شفاف‌سازی و روشن کردن واقعیات پشت پرده از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
26 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
روژمان

درویش عضو گروه موتلفه هست به اینکار پشتش گرم هست برای نابودی تیم

نصیر

استقلال با پتروشیمی خلیج فارس جوری داره با چراغ سبر حکومت هزینه می کنه که هیچ تیمی توان رقابت باهاش رو نداره پرسپولیس عملا با ادامه این وضع منحل میشه…خیلی تابلو فوتبال ایران رو به نجاست کشاندن

Perspolis_6

در این مملکت مهم نیست یک مدیر چقدر دانش داشته باشه مهم اینه که بتونه خوب بماله….امثال درویش اینو می‌دونن که چطور میتونن حتی بدون دانش بر سر ریاست بمانند….یکی از تکنیکهاش همین رفتن به کربلا هست…متاسفانه اوضاع اصلا نرمال و حتی ضعیف نیست اوضاع و سیستم کلا نا
امید کنندست….

بهنام

اینهمه نگید بابک زنجانی بیاد . این مرتیکه اونقدر فساد اقتصادی رو یدک میکشه که آبروی پرسپولیس میره . اگه تیم به گدایی بیفته بهتره تا امثال کثافتی مال نردن خوری نثل زنجانی مالکش بشه . این مرتیکه با نام پرسپولیس میخاد آبروی نداشتشو برگردونه . هوادارا یه کم موقع پیشنهاد دادن فکر کنین . از درویش تو دام زنجانی نیفتید همشون باج خورن

بهنام

همه هیئت مدیره هم برن درویش کربلایی جای همشون کار میکنه . تا سند ۶ دونگ پرسپولیس بنامش نشه ولکن بند تنبان نیست

اردلان

با رفتن جلوه از هیئت مدیره عملا اختلاف زیاد بین بانک شهر و این مردک کربلایی به اوج خودش رسیده چند روز قبل شنیده بودیم درویش دستور دادن نمیخواد دیگه بازیکن بگیری فقط حساب و بیلان کاری در این مدت تحویل بده تا آخر مهرماه شایدم نیمه مهرماه بابد استعفاء بده واقعا ساختار باشگاه رو با لشکری و یک عده پیشکسوت مغت خور همیشه حضور داشتن از بین میبردن

اردلان

مشخص همشون با درویش مشکل دارن مخصوصا رفتن جلوه عضو هیئت مدیره و نماینده بانک هاست خیلی مهم شک نکنید درویش تا آخر مهر بیشتر در پرسپولیس نخواهد ماند

اطهری

درویش از جنس مهدی تاجه….اینا مث بختک به جان فوتبال افتادن…مگه خدا از سمتشون برداره

Russell

ببینید تو پرسپولیس موندن تحت هر شرایطی چقدر واسه درویش عایدی داره، که هیچ رقمه دست از سر باشگاه برنمی‌داره!

متین

بخاطر بی کفایتی درویش جذب بازیکن بزرگ خارجی برای هواداران به یک آرزو تبدیل شده
آقای درویش من کاری ندارم که دعانویس داری یا نداری مهره مار داری یا نداری به جایی وصلی یا نیستی
اما خبر موثق دارم که تا ۱۵ مهر رفتنی هستی!

Perspolis_6

دوست عزیز درویش کاملا با اربابهاش مچ هست و مجیز گویی آنهاست هم کلامی هم عملی و ایشان از شانس بد ما در قویترین ویترین مملکت ریاست می‌کنه….معلومه که پشتش بشدت پره و هر چی که ما زور بزنیم برش نمیدارن….من حتی فکر کنم بانکها هم نمیتونن عوضش کنن…
ا

amir

درویش بی شررررف برو گمشووووو بیرون، بابا مگه تو غیرت نداری؟!!!!! مگه شرف نداری؟!!!! مگه غرور نداری؟!!!! مگه خانواده نداری؟!!!!! بابا اگه این همه فحش و نفرین و لعنت رو به هرکسی و خانوادش میدادن تا حالا از خجالت و غیرت آب شده بود و سکته میکرد، اگه این همه فحش رو روی سنگ میزاشتی آب میشد، بابا برو گمشو بیرون دیگه بی غیرت بی شرف

روژمان

درقانون غلامان حلقه به گوش غیرت وشرف معنایی ندارد تنها اطاعت از دستور ارباب مهم هست

مهزیار

بانک شهر تیم تحویل بده بابک زنجانی تو انگاری دلت نیست پول خرج کنی

Perspolis The Great

همه دارن استعفا میدن ولی درویش تکون نمیخوره انگار نه انگار
آقای درویش واقعا ارزشش رو داره؟ اون پولی که سر سفره خودت و زن و بچه ت میبری تو خون هوادار میزنی، اینکه از جماران بهت گفتن بمون و گند بزن به تیم پرسپولیس میتونستی بگی نه و استعفا میدادی ولی بهت وعده وعید دادن و بخاطر پست و مقام خیانت کردی به مردم بدجور پاش رو میخوری بدجور

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

❗کسی که کربلا رو به امور باشگاه و نقل و انتقالاته مهم ترجیح میده، یعنی اجنبی

روژمان

اتفاقا کربلا را ترجیح نمی دهد بلکه اون را بازی برای فریبکاری وریا کاری قرار داده

امیر

هیئت مدیره که سهله کل بازیکنهاهم بروند وازاون مهمتر هواداران هم تحریم کنند وورزشگاه نروند اصلا مهم نیست فعلا اولویت اینه درویش باشه وتیشه به ریشه پرسپوليس بزنه، الهی خیرنبینی والهی زجرکشیدن عزیزات راببینی که زجر هوادار رانمیبینی بیشرف

Arj

فتنه اصلی احمدی و درویش و حدادی و لشکری هستند کسی تو این مملکت نیست دست اینها رو بگیره از پرسپولیس کبیر بندازه بیرون. هیچ فکر نمیکنند چندین سال همین پرسپولیس پرچم کشور عزیزمون رو در آسیا بالا نگه داشته بود

علی

کی پشت این درويش بی شرف و دزد هست که نمیتونن عوضش کنن و برعکس هیئت مدیره که بالاتر هستن یکی یکی دارن استعفا میدن هواداران اگر دیر بجنبیم تیم رو هوا میره با این درويش واحمدی بی شرف همین الان هم دیر هست لطفا یه حرکتی بزنید درويش بی شرف گورش گم کنه

احمد پرسپولیسی

درويش پشتش به كجا گرمه كه هيچجوره نميشه از پرسپوليس بندازنش بيرون

نصیری

خدایا خداوندا شر درویش رو از سر پرسپولیس کم کن الهی امین درویش لعنت به دارو ندارت

علی صباغ

مگه درویش پشتش به کجا گرمه که نمایندگان بانک شهر( صاحب فعلی تیم)در هیئت مدیره نمیتونن جلوش وایسن .

RED

اعضای هیئت مدیره میتوانند براحتی با یک صورتجلسه درویش را برکنار کنند البته درویش دُمش به جاهای سفت بنده

دوچرخه‌سواران

تا تیم نابود نکنه ولی من نیست معامله خوبی کرد آتو ازشون داره نمیتونن ردش کنن

دوچرخه‌سواران

مگه داریم اینقدر بی شر ف این پشتش به کجا گرمه که ول کن نیست ورزشگاه برات داریم