فوتبال تهران

رحیم زهیوی و معین عباسیان رسما سایپایی شدند

دو بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان و پدیده رسما شاگرد دایی شدند.

مسئولان باشگاه ساپیا امروز با معین عباسیان و رحیم زهیوی وارد مذاکره شده و با این ۲ بازیکن به توافق رسیده و سپس با هر دو نفر قرارداد امضا کردند.

پیش از این سایپا علی دشتی را به عنوان اولین خرید این فصل خود معرفی کرده بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها