مقالات فوتبال

رکورد کاپیتان پرسپولیس جاودانه شد

کاپیتان پرسپولیس با حضور در دربی۱۰۶ علاوه بر ثبت دو رکورد، در آستانه شکستن یک رکورد ویژه قرار دارد.

روز گذشته در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال دو رقیب سنتی در دربی صد و ششم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برابر یکدیگر قرار گرفتند و به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان با حضور در ترکیب پرسپولیس برای هجدهمین بار در دربی پایتخت بازی کرد. عالیشاه حالا تنها ۲ بازی تا رسیدن به رکورد بیشترین حضور در تاریخ دربی‌های پایتخت که با ۲۰ بازی در اختیار علی پروین قرار دارد فاصله دارد. او حالا بعد از علیرضا واحدی نیکبخت، در کنار افشین پیروانی سومین بازیکن باسابقه تقابل‌های استقلال و پرسپولیس است.

همچنین کاپیتان سرخ‌پوشان با تساوی دیروز دو تیم، حالا رکورددار شکست‌ناپذیری در تاریخ دربی پایتخت است. عالیشاه، موفق شد رکورد ۱۸ دربی پیاپی بدون شکست را به نام خود ثبت کند. پس از کاپیتان پرسپولیس میلاد سرلک ۱۰ و حسین کنعانی‌زادگان با ۹ بازی رکوردداران شکست ناپذیری مقابل استقلال بودند که یک بازی به رکورد شکست ناپذیری شان اضافه شد.

کاپیتان سرخ‌پوشان با حضور در دربی ۱۰۶ حالا یک رکورد دیگر را نیز جابه‌جا کرد. عالیشاه روز گذشته برای یازدهمین بار بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در در تقابل سرخابی‌های پایتخت به بازو بست تا در کنار سید جلال حسینی و علی جباری رکورددار بستن بازوبند کاپیتانی در تقابل حساس استفلال و پرسپولیس باشد.

با توجه به وضعیت عالیشاه در پرسپولیس، به نظر می‌رسد او این فرصت دارد تا تمامی این رکوردها را به نام خود بزند و در تاریخ تقابل این دو تیم جاوادنه شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد طالبی

این رکوردها برای عالیشاه و پرسپولیس ارزش و منزلت خاصی داره و هوادار باید بعنوان یک پرسپولیسی بخودش بباله که کاپیتان تیمش همه این رکوردهای تاریخی رو ثبت کرده، اونهم در دوره ی ما، که موفق به دیدن این رکوردها شدیم، رکوردهایی که در تاریخ ماندگاره و سالهای خیلی دور بعد در نسل‌های بعدی ازش یاد میشه.
الان اگر یک بازیکن از استقلالی ها به این رکوردها می رسید همه جا بوق و کرنا سر میدادن ، اما پرسپولیسی جماعت همیشه با این جور پدیده ها و استثناها با صلابت رفتار کرده و منش خاصی در قبال تاریخ و رکورد های تیم محبوبش داره، بنظرم پرسپولیسی ها هم باید بابت این رکورد به خودشون ببالند و افتخار کنند.

مجید همیشه قرمز

باریکلا به امید با تعصب اگرچه امید دیروز اصلا سرحال نبود و نتونست ادن بازی خوبش رو انجام بده ولی دمش گرم و فدای سرش آنقدر خوبه که نمیشه گفت امید خوب نبود .