اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

ریکاوری و تمرین پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی / آغاز نرم دوی عالیشاه +تصاویر

پرسپولیس امروز در دو گروه تمرین کرد.

شاگردان گاریدو بعد از بازگشت از تبریز عصر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی و در دو گروه تمرین کردند.

بازیکنان اصلی بازی دیشب مقابل تراکتور ریکاوری کردند و سایر بازیکنان ۷۵ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

پاسکاری ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال دروازه‌ نزدیک آیتم‌هایی بود که برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.

امید عالیشاه امروز نرم‌دوی را زیر نظر کادر پزشکی آغاز کرد و همچنان برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
کیوان

سلام
قرارداد مهرداد محمدی رو یه طرفه فسخ کردند، الان وقتشه تا مهرداد رو بیاریم کنار میلاد در خونه خودشون… بعد تو استادیوم داد بزنیم میلاد مهرداد رو بردارو بیا

جلیل

تا هفته پنجم تاکتیک های گاریدو جواب خواهد داد
انشا ا….

ماهان

با سلام خدمت همه هواداران پرسپولیس کبیر
آقای درویش چرا پرسپولیس بازی هایی که خیلی مهم نیست را در ورزشگاه کاظمی انجام نمیده چرا پیگیری نمیکنید پدر تیم در اومد همش در حال سفره فقط بلدی حرف بزنی و ………

معجزه سرخ

بازیهای سخت ما افتاده هفته های ابتدایی لیگ پس به مربی و تیم سخت نگیرید.ما پرسپولیسیما.کامبک مقابل کیسه خوزستان رو یادمون نره.سند قهرمانی رو بزنید به نام پرسپولیسه ثابت شده

کیوان

یه اتحاد خیلی خوب توی تیم شکل گرفته،بنازم

کمان سرخ

بازی یا کرج یا قزوین
اراک بازی نکنید

م.س

فقط خدابنده لو ویاسین سلمانی

مالک زالی

اقای درویش تیم یه بازی ساز درست و درمون و یه مهاجم تاپ نیاز داره زمان نیست لطفا دغدغه مردم رو درک کن اگر نمیتونی تیم رو ترک کن وخواهشا گرای غلط یا سفارش ناجوربه گاریدو هم ندید سروش اماده نیست برای فیکس بودن تیم رو از بالانس بودن خارج میکنه

اقای بانک شهر تیم پرسپولیس کبیر حمایت درست میخواد عرضه ندارید بکشید کناررررررررررر

دانیال

اسم تیمم ترتر افتخارمون خرید بازیکنای پرسپلیس کبیر اونم از نوع بی تعصبش فقط
اسم تیمم کیسه افتخارمون اتوبوسی دفاع کردن و سهمیه پنالتی در هر بازی و هوچی گری
اسم تیمم شله زرد افتخارمون زیر پرسپلیس کبیر بودن و چهارتا چهارتا خوردن تو زمین خودی

دانیال

کاپیشاه بیا برس به داد تیم یاسین تو بازی بعدی که خداروشکر سروش رفیعی نیست باید طوری خودشو نشون بده که برسه به ترکیب اصلی و سروش رفیعی بشه بازیکن تعویضیه یاسین‌ که یه ربع اخر بازی بیاد به جاش نهایتأ

عشقم پرسپولیس

جمع کنید این وار مسخره مصلحتی
چرا همش موعود واسه کیسه میذارن دوتا پنالتی مفت تقدیم ال کیسه کرد هفته پیش هم گل افساید قبول کرد
بکشید کنار از این لیگ مصلحتی مسخره
فقط باید به فکر آسیا باشیم اونم با این تیمی که درویش بسته و با این مربی بعید به نظر میرسه
کاش فیفا در این فوتبال مصلحتی گل میگرفت
درویش پرونده دلاروند‌، دربی پارسال این دوتا بازی کیسه را ببر فیفا قطعا تعلیق میشه این فدراسیون 5 ستاره

پرسپولیس@غیرت @ مردمی

بازی استقلال رادیدم فهمیدم چرا استقلالی‌ها میگند باید var باشه چون به راحتی پنالتی براشون می‌گیرند کارشناسان بنیادیفر باشه معلومه نتیجه میشه پنالتی دوم گردن بازیکن ملوان گرفت و انداختش ولی پنالتی به نفع استقلال گرفت با این اوصاف بهتون میگم قهرمان باید استقلال بشه

دانیال

اقایه سوال!! ترتر هم یه تیمه؟ میگن تو دکور افتخاراتش فقط خریدن بازیکنای پرسپلیس بزرگ هست اونم فقط از نوع بی تعصبش..