
سالاری: تصمیم فدراسیون بر ادامه لیگ است/ منتظر رای استیناف درباره سپاهان هستیم
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال به دنبال این است که لیگ را ادامه دهد حتی اگر لیگ هم تمام شود ما قطعا قهرمان را اعلام نمیکنیم.
رحمان سالاری در خصوص تصمیم اعلام شده توسط سازمان لیگ، اظهار داشت: اینکه لیگ تمام شده اشتباه محض است. فدراسیون فوتبال به دنبال این است که لیگ را ادامه دهد حتی اگر لیگ هم تمام شود ما قطعا قهرمان را اعلام نمیکنیم.
وی افزود: براساس مصوبه سازمان لیگ و با موافقت فدراسیون فوتبال ما ۶ تیم اول را به آسیا معرفی میکنیم و براساس دریافت مجوز بهترین تصمیم را میگیریم اما با این حال اگر تیمی موفق به دریافت این مجوز نشود، تیم بعدی جدول که شرایط لازم برای حضور در آسیا را داشته باشد، میتواند جایگزین شود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که بهترین تصمیمات را بگیریم که حق تیمی ضایع نشود.
وی ادامه داد: در خصوص تیم سپاهان منتظر نتیجه کمیته استیناف هستیم و بعد از نتیجه این کمیته باید منتظر نتیجه afc بمانیم که ببینم این موضوع قرار است چطور پیش برود.




آقایان بانک شهر و مدیریت پرسپولیس فقط یک کلام کناره گیری از لیگ تا باند تاس شما را نابود نکرد
اصلا چرالیگ باید برگزاربشه؟!وقتی قراره امتیاز الکی به دوتیم خاص بدهید،پنالتی واشتباهات داوری عامدانه به نفع تیمهای خاص بگیرید وبافساد فوتبال رااداره کنید،برای چه بقیه تیمها هزینه ودرلیگ شرکت کنند؟!
هرسال یک جدول نیمه کاره خودتون درست کنید ودوسه تیم سوگلی رامعرفی کنید تادرآسیامضحکه بشن…
خنده دار اینجاست این سه تیم به خاطر جنگ و خسارات گفتن امکان ادامه لیگ رو ندارن اما برای بازی در آسیا هم امکان دارن هم مجوز صوری داده میشه این اگر تبانی نیست پس چیه!!
وقتی سهمیه هارو مشخص کردید دیگه چرا باید راضی به ادامه لیگ باشیم تا به دردونه هاتون قهرمانی لیگ و حذفی و سهمیه سوپرکاپ فصل آینده رو هم بدید؟؟
اگه تیمای آسیایی مشخص شدن
باید لیگ و جام حذفی لغو بشن بدون معرفی قهرمان
سوپرکاپ برای فصل آینده برگزار نشه
لیگ 18 تیمی بشه و همین خرداد یا هفته اول تیر قرعه کشی بشه و از 15 مرداد لیگ جدید رو شروع کنیم
جام ملت های آسیا هم بعد از 2027 قراره سال های زوج یعنی 2032 و 2036 برگزار بشه. پس براحتی میتونیم لیگ 18 تیمی و حتی یک جام جدید به نام جام اتحادیه داشته باشیم با تیم های محدود در حد 64 تیم
باید از لیگ کنار کشید با این فساد و این بی قانونی بی سابقه نباید همراه شد