فوتبال تهران

سایپا ترابی را به پرسپولیس و استقلال نمی‌فروشد

پرسپولیس نیوز: باشگاه سایپا قصد ندارد مهدی ترابی، مهاجم ملی‌پوش خود را به دو تیم مطرح تهرانی بفروشد.

در هفته‌های اخیر خبرهای مختلفی در مورد جدایی مهدی ترابی از سایپا مطرح شده و این در حالی است که او فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد. ترابی یک ماه پیش هم در مصاحبه با تسنیم به این موضوع اشاره کرد که از مسئولان باشگاه سایپا تقاضا دارد تا در مقابل پیشنهادهای داخلی و خارجی نرمش نشان داده و اجازه جدایی به او بدهند. هدف اول این بازیکن رفتن به فوتبال اروپاست، ولی اگر بعد از جام جهانی ترابی به این هدف نرسید باید فوتبالش را در سایپا ادامه دهد.

او برای فصل آینده یکی از بازیکنان مورد نظر استقلال است و البته پرسپولیس هم نیم‌نگاهی به جذب بازیکنان ملی‌پوش سایپا دارد و امیدوار است که پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی باز شود تا شانس جذب این بازیکن را داشته باشد. با این حال باشگاه سایپا قصد ندارد ترابی را به استقلال یا پرسپولیس بفروشد. بعد از قطعی شدن جدایی قلی‌زاده، مسئولان سایپا قصد حفظ ترابی را دارند و این باشگاه حاضر نیست ترابی را به تیم‌های ایرانی بفروشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مجید

واقعا ترابی مسی و رونالدو که نیست

Paayam

قراردادش اخر فصل تموم میشه
نیم فصل حاظر به فروش خواهد شد اگه مدیر با عرضه ای داشته باشیم این ستاره که به کارمون میاد خیلیم جذب میشه
وحید چپ ترابی راست عالیشاه هم پشت مهاجم سروش هم بازیساز….تیم میخوام که بتونه وایسه جلوش
امیدوارم بشه ببینیم این تیمو

حسن

: باشگاه سایپا قصد ندارد مهدی ترابی، مهاجم ملی‌پوش خود را به دو تیم مطرح تهرانی بفروشد.
پس غلط میکنید از پرسپولیس و استقلال بازیکن جذب و یا بهش پیشنهاد بدید
خودشون رو زرنگ فرض کردند به پرسپولیس بازیکن نمیدن از پرسپولیس بازیکن میخواند